MuscleMeat

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

Ik denk toch dat

Een hint is.

Ben alleen aan het twijfelen of het op Spaceman21, wieger24 (wieger = wigger = white n*gger? en dan de "waz met jou) of newinthegame moet stemmen.

Stem voorlopig op wieger24 omdat die binnen die "hint" zou passen en er vaak een van de nieuwe(re) spelers bij de cults gezet wordt en beters weet ik niet deze ronde.

Erg netjes ;)

Dit soort ongefundeerde beschuldigingen ben ik niet van gediend.

Ongefundeerd maar correct?

ze kunnen stemmen wat ze willen... ik ga er toch niet uit

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 18:40 ----------

Wat heb je getraind?

Schouders en traps, watdan?:D

de enige duidelijkere "mogelijke" hint is voor mij die over jimbooo.
mijn stem is veranderd naar Jimbooo

Ik volg die redenering niet helemaal... ? En heb ook geen tijd om je nog verder uit te horen.

Ik stem: BlaRock

Simpelweg om mezelf te beschermen en omdat ik er vrij zeker van ben dat Remi goed is. Mensen die dat niet inzien, zijn volgens mij cults en dus duwt dit me een beetje in de richting van de gedachte dat jij een cult bent :)

Mind=blown

Ik denk toch dat

Een hint is.

Ben alleen aan het twijfelen of het op Spaceman21, wieger24 (wieger = wigger = white n*gger? en dan de "waz met jou) of newinthegame slaat.

Stem voorlopig op wieger24 omdat die binnen die "hint" zou passen en er vaak een van de nieuwe(re) spelers bij de cults gezet wordt en beters weet ik niet deze ronde.

Sterk.
Ik denk erover om et je mee te gaan.

Schouders en traps, watdan?:D

de enige duidelijkere "mogelijke" hint is voor mij die over jimbooo.
mijn stem is veranderd naar Jimbooo

Gewoon interesse, heb zelf benen gedaan vandaag.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 18:56 ----------

Nou ik ga powernap houden... zie 8 uur wel wie eruit ligt.

Jagertje wil jij me beschermen deze nacht aub?
Als een ervaren speler de wolf is ben ik zoiezo een target vandaar... en nu heb je toch geen aanleiding om iemand anders te verdedigen dus verdedig mij maar dan aub..

Ik wijzig mn stem naaaaar.....

Gewoon interesse, heb zelf benen gedaan vandaag.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 18:56 ----------

Nou ik ga powernap houden... zie 8 uur wel wie eruit ligt.

Jagertje wil jij me beschermen deze nacht aub?
Als een ervaren speler de wolf is ben ik zoiezo een target vandaar... en nu heb je toch geen aanleiding om iemand anders te verdedigen dus verdedig mij maar dan aub..

Ik wijzig mn stem naaaaar.....

Wat een gejank dat de jager je moet beschermen! Waarom niemand anders?
De wolf zal toch wel beginnen met een nieuwe!

IMBAatwork

Willen jullie aub zorgen dat ik er er niet uitga:) mijn dank is groot

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 19:02 ----------

Wat een gejank dat de jager je moet beschermen! Waarom niemand anders?
De wolf zal toch wel beginnen met een nieuwe!

Waarom zo gefrustreerd?:(

Niet gefrustreerd hoor. ;)

IMBAatwork

Willen jullie aub zorgen dat ik er er niet uitga:) mijn dank is groot

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 19:02 ----------

Waarom zo gefrustreerd?:(

Intredasting.jpg

Hier krijg ik toch wat vragen bij hoor. Weet ff niet hoe het uit te leggen maar argumenten waarom we jou erin moeten houden? S.v.p. niet omdat ik goed ben :p.

Hier krijg ik toch wat vragen bij hoor. Weet ff niet hoe het uit te leggen maar argumenten waarom we jou erin moeten houden? S.v.p. niet omdat ik goed ben :p.

Omdat ik goed

Sidenote: jongens jullie moet wel stemmen he.. Stemmen is verplicht

verkeerd topic

19.55.. Waar blijft het treintje?

****ing irritant die mensen die 9/10 keer niet stemmen

• Topic Starter Topic Starter
Dag 1

Jorgyboy ligt te sluimeren in het zonnetje, onbezorgd, onbevangen. Deze man is geobsedeerd met het verkijgen van HET perfecte kleurtje, en brengt zijn dagen niet anders door. Er klinkt gestommel. Hij opent zijn oogjes. Jorgyboy ontdekt dat hij is omsingeld door een menigte. 'Bro's, stap eens opzij, jullie staan in mijn zonnetje.' Maar zijn broeders stappen niet opzij. 'Jorgyboy, we vinden jou niet tof bro, pepper je angus'. 'We gaan je vermoorden, gewoon omdat het kan!'
Wie op zoek is naar onverlaten: bezoek 'De Bespookte aap'.
Jorgyboy beseft dat zijn 'bro's' geen grapje maken en barst in huilen uit. Ik ben nog te jong om te gaan! En te mooi! Zijn mascara loopt uit. Biobeast: 'Zeg Jorgyboy, je hebt toch je leven geweid aan het verkrijgen van het perfecte kleurtje?' Jorgyboy wordt vastgehouden waarna hem een spuitje wordt toegediend. Melanotan II. Het werkt echt! En het is compleet veilig! Het is dan wel niet getest in wetenschappelijke setting, maar toch is het veilig, echt waar!!

Zijn penis wordt hard (no homo), maar veel meer gebeurt er niet. Dan maar nog een spuitje. En nog een. En nog een... Geleidelijk aan verdonkert zijn huidskleur. Jorgyboy is nu een n*ger. Nog nooit in de geschiedenis van de mensheid is er een persoon geweest die ZO zwart is.

blksudanman.jpg

Foto van Jorgyboy na het toedienen van 100mg melanotan II.

'Mijn huidskleur, mijn levenswerk...' :treuren::treuren: Jorgyboy kan er niet mee leven dat hij n*ger is, dus hij besluit zelfmoord te plegen. De bloedige details zal ik de lezer besparen. Ah who am I kidding... :p Jorgyboy steekt de autosleutel van zijn roestige trabant genaamd 'Magic Wheels' (WTF???) in zijn buik en probeert een snede te krassen van zijn keel tot aan zijn balletjes. Halverwege het uiteenscheuren van zijn ingewanden, lekkend van pus, bloed en ontlasting, raakt Jorgyboy bewusteloos en sterft aan bloedverlies. Het is geen eerzame dood.

Geintje, geen gore pics. Dus maar een foto van een trabant :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
But life goes on in Narcissopolis... Je moet genieten van de kleine dingetjes van het leven! Zoals de aanblik van je haarloze, gebruinde, beaderde benen wanneer je zit te kakken op de toiletpot. Of dat gevoel wanneer je komkommerbadje net genoeg komkommer heeft en net niet teveel augurk... Licht optimistisch met deze gedachte keren de burgers huiswaarts. Deuren slaan licht, vitrages gaan voor, lichten gaan uit. De burgers houden zich even koest.

Jorgyboy is dood, hij was de leugenaar.

Het is nacht.

Spelers met nachtrollen hebben tot 0:00 om gebruik te maken van hun power via PM.

Hahahaha nice

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 20:02 ----------

Jorgyboy vuile rat haha

Terug
Naar boven