MuscleMeat

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

De 'fun' in het spel?

Nog voor het vorige spel gedaan is zat je al te verwijzen naar de editie waarbij ik jou er als eerste uit wou. Beetje lollen en psychologische oorlogsvoering dacht ik, leek me wel leuk, dus ben er in meegegaan, maar had niet gedacht dat je ook daadwerkelijk me er nu weer als eerste uit wou.

Vind het beetje laag van je, maar knap dat je weer iedereen jou laat volgen en dat de meeste het niet eens door hebben :p Kudo's voor dat dan weer wel ;)

Anyway, als je er echt van overtuigd bent dat ik de leugenaar ben en dat je me er daarom uit wilt, ga ik ervan uit dat je goed bent en dan ga ik niet op je stemmen. Niet dat dat ook maar iets uitmaakt, aangezien er toch al 5 stemmen op mij zijn ondertussen.

De hint van Jimbooo vind ik te vergezocht, maar als je maar één hint er had uitgehaald en die ging enkel over mij, dan viel het wat te hard op waarschijnlijk ;)

Ow je bedoeld dat ik speciaal jou eruit wil gooien?

Nou zo ligt t eerlijk gezegd niet.. Alleen zoals ik al zei.. stem liever op iemand door middel van eenvage hint dan dat ik random stem...

En ja misschien ook om je een beetje terug te pakken..:mad: klein beetje maar

Dat bedoel ik dus en dat maakt, of toch in ieder geval voor mij, het spel een pak minder aangenaam. Nu speel je gewoon uit wraak en niet meer echt het spel. Of ik deze ronde nu overleef of niet, iedereen zit nu toch al met de gedachte dat ik de leugenaar ben en dat zal zo blijven tot het einde, daar kan ik niets meer aan veranderen. Bedankt daarvoor in ieder geval, en ik hoop dat je deze nacht niet overleeft en dat de jager inactief is deze eerste ronde.

Jorgyboy

Dat bedoel ik dus en dat maakt, of toch in ieder geval voor mij, het spel een pak minder aangenaam. Nu speel je gewoon uit wraak en niet meer echt het spel. Of ik deze ronde nu overleef of niet, iedereen zit nu toch al met de gedachte dat ik de leugenaar ben en dat zal zo blijven tot het einde, daar kan ik niets meer aan veranderen. Bedankt daarvoor in ieder geval, en ik hoop dat je deze nacht niet overleeft en dat de jager inactief is deze eerste ronde.

Jorgyboy

Ik ben geneigd om nu te wisselen, srs.

Maar aan de andere kant weet ik dat je best een goede speler bent dus kan net zo goed zijn dat je probeert te manipuleren..

Heb je een belangrijke rol jorgy:)?

Wat een gebitch Jorgy. Als je het spel niet weet te spelen dan moet je niet mee doen.

Ik verdenk je op dit moment niet al evil dus stem voorlopig niet op je. Maar als er niets meer duidelijk wordt ga ik denk ik wel op je stemmen wegens faggotheid ;)

Ik zit al een dag in het spel en niemand heeft me nog door. Klaarblijkelijk is er veel onderlinge confrontatie waardoor ik vrij spel heb om mezelf er tussenin te blenden. Het leven van een ninja is zeker niet zonder gevaren, ook nu niet. De kans dat iemand mij veracht en ter recht wil stellen is zeer zeker nog aanwezig.
Peanuthead95. Hij is een ninja.

Ik zit al een dag in het spel en niemand heeft me nog door. Klaarblijkelijk is er veel onderlinge confrontatie waardoor ik vrij spel heb om mezelf er tussenin te blenden. Het leven van een ninja is zeker niet zonder gevaren, ook nu niet. De kans dat iemand mij veracht en ter recht wil stellen is zeer zeker nog aanwezig.
Peanuthead95. Hij is een ninja.

jou eet ik toch op

Ik ben geneigd om nu te wisselen, srs.

Maar aan de andere kant weet ik dat je best een goede speler bent dus kan net zo goed zijn dat je probeert te manipuleren..

Heb je een belangrijke rol jorgy:)?

Je mag het vel van de beer niet verkopen voor hij geschoten is want als je een gegeven paard in de bek kijkt, is het gras altijd groener aan de overkant.

Wat een gebitch Jorgy. Als je het spel niet weet te spelen dan moet je niet mee doen.

Ik verdenk je op dit moment niet al evil dus stem voorlopig niet op je. Maar als er niets meer duidelijk wordt ga ik denk ik wel op je stemmen wegens faggotheid ;)

Ik heb nog niet eens iets gepost vandaag omdat ik hele dag moest werken en nu ik terug ben, ben ik ineens de leugenaar en weet ik niet hoe ik het spel moet spelen? Kom op zeg, ik ben ten dode opgeschreven nog voor het spel begonnen is, simpelweg omdat ik en Remi onderling een oorlogje hadden in editie 4 (?).

Boeien. Je kan je er toch wel uit lullen? Ik zie je niet als een badguy maar ik snap niet waarom je zo overdreven reageert.

Je mag het vel van de beer niet verkopen voor hij geschoten is want als je een gegeven paard in de bek kijkt, is het gras altijd groener aan de overkant.

Ik heb nog niet eens iets gepost vandaag omdat ik hele dag moest werken en nu ik terug ben, ben ik ineens de leugenaar en weet ik niet hoe ik het spel moet spelen? Kom op zeg, ik ben ten dode opgeschreven nog voor het spel begonnen is, simpelweg omdat ik en Remi onderling een oorlogje hadden in editie 4 (?).

Ey jorgyboy jij voerde de oorlog op mij he.. Niet andersom.. Dus beetje laag om daar dan nu zielig over te doen...En stiekem hoop ik nog steeds dat je cult bent.

Boeien. Je kan je er toch wel uit lullen? Ik zie je niet als een badguy maar ik snap niet waarom je zo overdreven reageert.

Een no-lifer als ik heeft enkel maar dit spel om zijn dag mee op te vullen.

Please don't take this away from me

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

omdat hij een badguy is :roflol:

:jk:
maar Rob P z'n groote held (die foto) heb ik ff onderzoek naar gedaan met m'n skills. En bas94 heeft deze als avatar. Misschien heeft deze mee gedaan met een weerwolfgame en was hij goed of slecht. Was hij goed=burgemeester goede kant. was hij slecht=burgemeester slechte kant.

In editie 4 wel ja :)

Is dat een toegeving trouwens dat je niet achter je eigen hint staat? :mad:

Tuurlijk sta ik er niet geheel achter... maar zoals ik al zei... stem liever op iemand door middel van een vage hint dan totaal random stemmen..

Daarbij... 1ste ronde van t spel is altijd effe raden...

Wie ook op me verdachtenlijst staat is Blarock.

De hint van Jimbooo vind ik ook maar vaag, gewoon omdat ik ervan uitga dat, zoals jimbooo zelf al aanhaalde, niet elke spelleider gewoon iets 3x plaatst als hint voor hem. Zou een beetje te obvious en oneerlijk zijn, dus daar ga ik niet in mee.

Voor de rest heb ik absoluut zelf ook geen idee wie mogelijk slecht is, dus blijft mijn stem staan op mezelf.

Ok, als je er uit wilt, prima Jorgy. Ik ga er in mee. Jorgyboy

De hint van Jimbooo vind ik ook maar vaag, gewoon omdat ik ervan uitga dat, zoals jimbooo zelf al aanhaalde, niet elke spelleider gewoon iets 3x plaatst als hint voor hem. Zou een beetje te obvious en oneerlijk zijn, dus daar ga ik niet in mee.

Voor de rest heb ik absoluut zelf ook geen idee wie mogelijk slecht is, dus blijft mijn stem staan op mezelf.

zelf weten

Ok, als je er uit wilt, prima Jorgy. Ik ga er in mee. Jorgyboy

Natuurlijk wil ik er niet uit, maar voor mij is het spel toch al zo goed als afgelopen. Zelfs al overleef ik deze eerste ronde, dan blijf ik gewoon rondlopen met het etiket van leugenaar op men voorhoofd, dat vermoeden blijft zowiezo hangen, terwijl de echte leugenaar nu vrij spel heeft.

Als we dan niemand anders vinden om op te stemmen, met een degelijke reden uiteraard, dan is het gewoon beter dat ik eruit ga, zodat jullie meteen weten dat de echte leugenaar nog in het spel zit en jullie daar dus rekening mee kunnen houden bij toekomstige stemrondes.

I'm taking one for the team dus nu, snap je?

Wil dat dan ook wel vergoed zien in karmaaaaaaaa! :mad:

Wat een gebitch. :roflol: Blijkbaar is dat 3x dus al gebeurd in een vorig spel dus die hint over jimbooo is imo waardeloos dan. Jorgyboy

Ik wijzig mn stem naar Blarock

Terug
Naar boven