AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

:wave2: Dutchlifter.. Ben je je slachtoffer aan het uitzoeken? :D

Nogmaals voor de Jager. Ken je mij beschermen aub.. :) En niet denken van ' ow je vraagt bescherming dus dan zal de wolf wel denken dat ik jouw bescherm en dan zal hij jouw niet aanvallen dus dan ken ik stiekem ook iemand anders verdedigen... Want dan zal je net weer zien dat de wolf toch denkt' ik ga t toch proberen' en ik dan opgevreten ben.

:roflol:

Remi, denk je ook nog aan je medebewoners? Wolf zal vast niet zo stom zijn om het risico te lopen.

Lol komt t echt zo over alsof ik alles voor mezelf wil?

En ja denk aan me medebewoners... Maar vind t gwn zonde om er de 1ste ronde al uit te liggen. + dat als een ervaren speler de wolf is, dan zal die mij er snel uit willen hebben denk ik vandaar.

Maar de jager moet natuurlijk zelf weten wat ie doet :)

Lol komt t echt zo over alsof ik alles voor mezelf wil?

En ja denk aan me medebewoners... Maar vind t gwn zonde om er de 1ste ronde al uit te liggen. + dat als een ervaren speler de wolf is, dan zal die mij er snel uit willen hebben denk ik vandaar.

Maar de jager moet natuurlijk zelf weten wat ie doet :)

Is het niet zo dat bijna altijd een inactieve of nieuwe speler de lul is de eerste nacht?
Als de wolf nu denkt "Remi word wel beschermt door de jager, ik ga lkkr voor een ander ervaren stuk vlees".
Snap je een beetje waar ik heen wil?

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 23:02 ----------

Hoi Newinthegame!!

Ja snap t;)

:wave2: Dutchlifter.. Ben je je slachtoffer aan het uitzoeken? :D

Nogmaals voor de Jager. Ken je mij beschermen aub.. :) En niet denken van ' ow je vraagt bescherming dus dan zal de wolf wel denken dat ik jouw bescherm en dan zal hij jouw niet aanvallen dus dan ken ik stiekem ook iemand anders verdedigen... Want dan zal je net weer zien dat de wolf toch denkt' ik ga t toch proberen' en ik dan opgevreten ben.

Hoeft niet ik heb je al gevonden :D maar je bent best wel beta bezig dude, minder huilen!

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De narcistjes liggen lekker te rusten op 1 oor, enkel een duister heerschap is nog op de been. De weerwolf is op zoek naar prooien, en zijn neus ruikt iets lekkers. De geur van arrogantie. Niets liever heeft de wolf op zijn bordje dan een gepeperde angus met een snufje zelfliefde.

Anders dan de voorzichtige methode besluit de wolf te gaan voor het verrassingselement. Hij trapt de deur in en hij ziet.... de blinkende loop van een JACHTgeweer, vastgehouden door een gevaarlijk persoon die eruit ziet alsof 'ie stevig aan de celltech zit. Hij staat oog in oog met de jager, duidelijk in zijn schotveld. Achterlangs de jager nadert een grijnzend individu. :roflol: :roflol: 'Hahahahahahah! Weet jij dan wel niet wie ik ben? Ik ben de BESTE speler van dit dorp. Ik heb alles uitgedacht. Niemand kan mij schaden. Ik ben ongenaakbaar. Ik ben een ****ING legende!!! Weet je wat? Dit is TE makkelijk. Ik laat je dit keer gaan. Als ik zou willen, I'd hack your ****ing skull in, right here and now. Maar dit doe ik niet. Ik stel voor: doe je maar te goed aan een stel van die simpele lieden die hier in het dorp wonen. Eet je buikje maar mooi rond. En wanneer je groot en sterk genoeg bent geworden om een speler te verschalken die zo ****ING PRO is als ik, kom dan maar eens terug. Tot die tijd blijf je uit mijn buurt, want ik ben de meester en jij bent een nietige worm.' De wolf komt met de schrik vrij en spoedt zich weg van wat zijn graf had kunnen zijn. Met een afgelaten hoofd en een lege maag trekt hij zich terug in zijn holletje.

Er is niemand gestorven deze nacht.

Het is dag.

Tussen nu en 20:00 's avond kan gestemd worden op de meest verdachte persoon.

Oe nice... :D & volgens mij kom ik best arrogant over idd, zal wel effe dimmen :p..

Bedankt jager :)

• Like
Waarderingen: X.
Mooi. Ben voor één keer een leuke rol, wordt meteen in de eerste ronde mijn rol aan iedereen duidelijk gemaakt door een (in mijn ogen te) makkelijke hint. No offense aan Markrot, ben blij dat je mij die rol hebt gegeven, al was de hint misschien toch net iets te..?

Congrats aan Remi trouwens ook voor het vinden ervan.

Voor de rest, nog veel plezier iedereen.

Dus onze pro heeft wel gelijk gehad. Ook heel slim van de jager en wolf...
Iemand enig idee waarom er een aantal woorden in hoofdletters zijn geschreven?

Hahaha, epic dit !

En silentio is er weer snel bij.
Wel mooi dat een weerwolfpotje een keer zó goed start.

via anagrammen krijg ik er iig niets nuttigs uit.
kan trouwens wel iets bedenken nu maar dan moet je het in je hoofd opzeggen. Remi hintte er volgens mij zelf ook al naar.

Laatst bewerkt:
Als ik alle met hoofdletters geschreven woorden achter elkaar zet krijg je :

JACHT BESTE ****ING TE ****ING PRO.

Ja, alles is me nu ineens duidelijk...

Ik denk toch dat

Een hint is.

Ben alleen aan het twijfelen of het op Spaceman21, wieger24 (wieger = wigger = white n*gger? en dan de "waz met jou) of newinthegame slaat.

Stem voorlopig op wieger24 omdat die binnen die "hint" zou passen en er vaak een van de nieuwe(re) spelers bij de cults gezet wordt en beters weet ik niet deze ronde.

Lol dafuq is mis met jou met je white n*gger, da is men fokking voornaam

Haha die tekst, wat een arrogantie:roflol:

Ik ga toch met silentio mee, die tip was zo obvious van ''boy''

Dutchlifter

Dutchlifter inderdaad.

Zoweizo wel apart dat gisteren het treintje niet geweest is.

Is het niet zo dat bijna altijd een inactieve of nieuwe speler de lul is de eerste nacht?
Als de wolf nu denkt "Remi word wel beschermt door de jager, ik ga lkkr voor een ander ervaren stuk vlees".
Snap je een beetje waar ik heen wil?

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 23:02 ----------

Hoi Newinthegame!!
ja maar ik ben pas 20 en net in de bulk.. Dan kan ie beter nog even wachten met vreten

Zow cult treintje is er vroeg bij. De redrn dat ik niet op jorgy heb gestemd omdat ik de hint niet overtuigend genpeg vind.

Stemmen op mij mag je, je maakt alleen wel een grote fout! Als je tenminste bij de goede hoort

Terug
Naar boven