- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Nu al iemand geofferd? Slim, niemand zal je nu nog verdenken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu al iemand geofferd? Slim, niemand zal je nu nog verdenken.

klopt..
En ik heb hint opgeslost over een burger denk ik![]()
nee, maar ben je al wat tegen gekomen?
---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 20:25 ----------
Trouwens... ik denk dat Biobeast cult is...
Hij word in t verhaal duidelijk "bro" genoemd
Niks tegengekomen. Ben wel nieuwsgierig naar die hint van die burger.
Weet het niet van Bio, waarom zou Mark nu al een 2de cult willen verklappen?

tenzij de wolf je paktO ja ik wist dat ik remi kon vertrouwen, zowel met de hint als dat hij goed was...
Ik kan rustig slapen vannacht![]()

O ja ik wist dat ik remi kon vertrouwen, zowel met de hint als dat hij goed was...
Ik kan rustig slapen vannacht![]()

directed by m night shyamalan
Dutchlifter.. Ben je je slachtoffer aan het uitzoeken? 
En niet denken van ' ow je vraagt bescherming dus dan zal de wolf wel denken dat ik jouw bescherm en dan zal hij jouw niet aanvallen dus dan ken ik stiekem ook iemand anders verdedigen... Want dan zal je net weer zien dat de wolf toch denkt' ik ga t toch proberen' en ik dan opgevreten ben.Dutchlifter.. Ben je je slachtoffer aan het uitzoeken?
Nogmaals voor de Jager. Ken je mij beschermen aub..En niet denken van ' ow je vraagt bescherming dus dan zal de wolf wel denken dat ik jouw bescherm en dan zal hij jouw niet aanvallen dus dan ken ik stiekem ook iemand anders verdedigen... Want dan zal je net weer zien dat de wolf toch denkt' ik ga t toch proberen' en ik dan opgevreten ben.
Ik stem remi afca duidelijk wolf, die expres cultjes eruit werkt om zo niet verdacht over te komen.
wat heb ik daar nou aan.. Dan zou ik me eigen leger vermoorden en ben ik Strax in me eentje tegen 12 man... Makes no sense