MuscleMeat

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

Nee klopt maar was met vrienden buiten en was vergeten te stemmen dus zodoende

Ja oké maar in feite is het dus zo dat je nu op Dutchlifter stemt omdat hij de hint zogezegd negeerde & niet op Jorgyboy stemde terwijl je daf zelf ook niet gedaan hebt?

Ja oké maar in feite is het dus zo dat je nu op Dutchlifter stemt omdat hij de hint zogezegd negeerde & niet op Jorgyboy stemde terwijl je daf zelf ook niet gedaan hebt?

Idd mensen kunnen op jou stemmen om dezelfde reden.
Maar ik vond persoonlijk de hint niet eens zo super, je nam best eee flink risico Remi daarom veranderde je zeker ook uiteindelijk.

Idd mensen kunnen op jou stemmen om dezelfde reden.
Maar ik vond persoonlijk de hint niet eens zo super, je nam best eee flink risico Remi daarom veranderde je zeker ook uiteindelijk.

Hoe bedoel je? Mijn verandering van Jorgyboy op Blalock of de laatste verandering van Blalock op Jorgyboy?

Naar Blarock ja, je stond gewoon zelf ook niet 100% achter je hint ofwel?

Nee klopt... Als je goed genoeg zoekt vind je altijd wel hints, probleem is alleen dat je niet weet welke hints je zelf maakt en welke hints echt zijn. Zo heb ik nu 2 hints over Silentio, 1 is goed, de ander slecht.. Ik weet alleen niet welke van de 2 klopt en of ze überhaupt wel kloppen

Maargoed dat ik op Blarock stemde was niet zozeer omdat ik twijfelde over de hint, ook al deed ik dat wel, maar het was meer omdat ik de reactie van Jorgyboy wilde weten & die heeft me uiteindelijk niet overtuigd vandaar dat ik weer op hem stemde.

Ok, tja zou niet veel anders gedaan hebben moet ik toegeven.

Vind wel het aantal creepers dit rondje vrij hoog moet ik zeggen.

Nee, hij verdedigde jorgyboy uiteindelijk ook terwijl duidelijk was dat jordyboy de leugenaar was

Achterlangs de jager nadert een grijnzend individu. :roflol: :roflol: 'Hahahahahahah! Weet jij dan wel niet wie ik ben? Ik ben de BESTE speler van dit dorp. Ik heb alles uitgedacht. Niemand kan mij schaden. Ik ben ongenaakbaar. Ik ben een ****ING legende!!! Weet je wat? Dit is TE makkelijk. Ik laat je dit keer gaan. Als ik zou willen, I'd hack your ****ing skull in, right here and now. Maar dit doe ik niet. Ik stel voor: doe je maar te goed aan een stel van die simpele lieden die hier in het dorp wonen. Eet je buikje maar mooi rond. En wanneer je groot en sterk genoeg bent geworden om een speler te verschalken die zo ****ING PRO is als ik, kom dan maar eens terug. Tot die tijd blijf je uit mijn buurt, want ik ben de meester en jij bent een nietige worm.'.

Peanuthead95?

Ok, tja zou niet veel anders gedaan hebben moet ik toegeven.

Vind wel het aantal creepers dit rondje vrij hoog moet ik zeggen.

Klopt

Nee, hij verdedigde jorgyboy uiteindelijk ook terwijl duidelijk was dat jordyboy de leugenaar was

Ik denk te weten wat Dutchlifter is

Nah.. Denk t niet, maar t zou kunnen ofcourse..

Ik denk dat het Newinthegame is

zou wel mooi zijn met dat over vervuiling, criminaliteit en immigratie stukje.

Overigens ga ik daarom nogmaals voor Wieger24

Het narcisme druipt er wel vanaf in dat stuk tekst, zou ook wel passen bij peanut. Maar ik blijf bij die skull. Peanuthead95

Why newinthegame?

Ja kan t niet zo goed uitleggen, is gewoon m'n intuïtie.

En heb zo mijn redenen om te denken dat de hint over Peanuthead niet klopt.

Peanuthead kan de wolf niet zijn... hij is al de ninja :p

Zou je de verhalen in je openingspost kunnen plaatsen markie?

• Like
Waarderingen: X.
Niemand is het met me eens over Newinthegame?

Terug
Naar boven