Fitness Seller

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

Denk dat Jimbooo en Bikers zowiezo cult zijn, Dutchlifter ook.
Maar wil wel mee gaan op Newinthegame.

Moet de burgemeester trouwens ook niet stemmen?
Heb van hem nog geen stem gezien...
Liefste switch ik naar jou...

Iemand een tussenstand?
Wil wel mijn stem veranderen als ik daarmee Remi in de game hou, vertrouw hem wel.

Ik weet het ook niet zeker, maar paar kleine dingen waaruit je zou kunnen opmaken dat hij bij mij geweest is.

1 : slecht argument

2 : slecht argument

Zou het wel eens willen weten RemiAFCA.
Wat een hoop onzin post jij zeg...

ik wou eerst niet reageren omdat het dan natuurlijk veel meer erop lijkt dat ik de wolf ben maargoed aangezien jullie het spelletje anders zonder mij spelen..

hoe plausibel is het dat ik de rol wolf krijg terwijl ik van te voren vraag hoeveel tijd je moet hebben om het spelletje te kunnen spelen en aangeef dat ik vaak maar 30minuten heb.. zou ik dan een rol krijgen waarbij je veel meer nadenken moet ?

moet trouwens wel zeggen dat wieger jullie goed bespeeld :P

First time :D

ik wou eerst niet reageren omdat het dan natuurlijk veel meer erop lijkt dat ik de wolf ben maargoed aangezien jullie het spelletje anders zonder mij spelen..

hoe plausibel is het dat ik de rol wolf krijg terwijl ik van te voren vraag hoeveel tijd je moet hebben om het spelletje te kunnen spelen en aangeef dat ik vaak maar 30minuten heb.. zou ik dan een rol krijgen waarbij je veel meer nadenken moet ?

moet trouwens wel zeggen dat wieger jullie goed bespeeld :P

I Been there, done that. (wolf zijn) Toen ik een pm stuurde duurde het max. 1minuut. 29minuten over om verdediging posts te maken.

Vind het wel angstaanjagend hoeveel vertrouwen iedereen in Remi heeft. Iedereen danst echt naar zijn ppen. Oké, hij is goed en heeft het vaak juist, maar iedereen moet ook voor zichzelf keuzes kunnen maken

Heeft iedereen mij nu nog steeds t liefst dood of hoe zit het nu na mijn magicol words xd

I Been there, done that. (wolf zijn) Toen ik een pm stuurde duurde het max. 1minuut. 29minuten over om verdediging posts te maken.

bedoelde meer het lezen van alle posts in dit topic om een keuze te maken.

al moet ik zeggen dat ik vandaag best de wolf had kunnen zijn, ook wel 5 wolfen eigenlijk. feest is nog niet begonnen

Sta ik nog steeds bovenaan bij de hitlist? yum yum

Dafuq, wilde net men broom op markplaats zetten om nog een laatste keer gek te doen met men geld, kost t geld om em erop te zetten...:fa:

Tussenstand nu?

Je bent de boel weer flink naar je hand aan het zetten. Wil bijna mijn stem op jou uitbrengen, omdat ik je rol wil weten. Je kan nog steeds de wolf zijn. De wolf weet niet wie de cults zijn en je kan een fout hebben gemaakt met jorgyboy

Ik vind dat zo'n onzin... Ik spreek gewoon mn voorkeuren uit..Dat mensen vervolgens daarin meegaan ken ik toch vrij weinig aan doen?
Beetje onzin om me daar op af te rekenen.

Me rol is trouwens al bekend en welke fout kan ik gemaakt hebben dan met jorgy?

Vind het wel angstaanjagend hoeveel vertrouwen iedereen in Remi heeft. Iedereen danst echt naar zijn ppen. Oké, hij is goed en heeft het vaak juist, maar iedereen moet ook voor zichzelf keuzes kunnen maken

Ja als ik zie dat iedereen stemt op Newinthegame begin ik ook te twijfelen:p

Iedereen moet ook lekker zelf weten op wie ze stemmen, want idd ik kan er ook naast zitten

Jullie weten toch wel dat als jullie mij hangen dat ik zal herrijzen uit de dood eh? :trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 18:46 ----------

Hz ik 5, hebben er net geen mensen meer verwisseld.. :(

Terug
Naar boven