XXL Nutrition

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

Ik weet zelf dat het in het verhaal niet over IMBAatwork gaat, waarom hij die probeert te verdedigen vind ik raar. Gelijk stemt hij op remiAFCA waar geen reden voor is zoals ik zie. In 1 van mijn posts zit een hint verstopt over mijn rol.
Ik zeg niet dat IMBAatwork de wolf is of cult, maar vind het raar dat hij iets op een verkeerd spoor wilt brengen waardoor ik ga denken dat hij aan de slechte kant staat.

Tussenstand?

Stem maar op mij jongens, des te meer kans dat je verliest maar idc alot tho, oh en newin, vnv zal de enige dag zijn dat ik jou waarschijnlijk stem hoor. No hard feelings, kan nog veranderen

Stem maar op mij jongens, des te meer kans dat je verliest maar idc alot tho, oh en newin, vnv zal de enige dag zijn dat ik jou waarschijnlijk stem hoor. No hard feelings, kan nog veranderen

Idd omdat je erom om vraagt en omdat ik vandaag totaal geen tijd heb gehad om mee te volgen, zodadelijk trainen en dan gaan stappen dus mijn stem gaat naar :

Wieger24

Jimboo en skyrock cults? Hm kay

Kzal nu wel doodgaan na die post XD wolfs don't like meh

Denk dat Jimbooo en Bikers zowiezo cult zijn, Dutchlifter ook.
Maar wil wel mee gaan op Newinthegame.

Moet de burgemeester trouwens ook niet stemmen?
Heb van hem nog geen stem gezien...

De hint waaruit mijn rol blijkt: "Als ik zou willen, I'd hack your ****ing skull in, right here and "

Degene bij wie de wolf is geweest, vertelt het verhaal uit ik perspectief dus er is geen twijfel over mogelijk dat dat de hint over degene gaat die het verhaal verteld. En aangezien ik degene ben met die Rol wist ik dat het verhaal over mij ging.

Je bent de boel weer flink naar je hand aan het zetten. Wil bijna mijn stem op jou uitbrengen, omdat ik je rol wil weten. Je kan nog steeds de wolf zijn. De wolf weet niet wie de cults zijn en je kan een fout hebben gemaakt met jorgyboy

ik wou eerst niet reageren omdat het dan natuurlijk veel meer erop lijkt dat ik de wolf ben maargoed aangezien jullie het spelletje anders zonder mij spelen..

hoe plausibel is het dat ik de rol wolf krijg terwijl ik van te voren vraag hoeveel tijd je moet hebben om het spelletje te kunnen spelen en aangeef dat ik vaak maar 30minuten heb.. zou ik dan een rol krijgen waarbij je veel meer nadenken moet ?

moet trouwens wel zeggen dat wieger jullie goed bespeeld :P

Willen de cults zich aub openbaar maken. Verzoek van de burgemeester.

Terug
Naar boven