AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

Dat is 100% zeker... Ik kan niet nog niet zeggen hoe dat weet, maar reken maar dat het over mij ging

Ik wil je graag geloven. Ik zie ook geen reden om te twijfelen aan het feit dat dit op jou sloeg gezien de ontwikkeling van het spel. Ik probeer me enkel te bedenken hoe jij dit met 100% kan zeggen zonder aan te kunnen geven waarom. En daar loop ik een beetje vast.

Ik wil je graag geloven. Ik zie ook geen reden om te twijfelen aan het feit dat dit op jou sloeg gezien de ontwikkeling van het spel. Ik probeer me enkel te bedenken hoe jij dit met 100% kan zeggen zonder aan te kunnen geven waarom. En daar loop ik een beetje vast.

Ja kan t nu niet zeggen... Maar srs het gaat over mij....

En wat doet t er eigelijk toe of het over mij gaat of niet? Maakt voor de rest niet veel verschil toch?

Ja kan t nu niet zeggen... Maar srs het gaat over mij....

En wat doet t er eigelijk toe of het over mij gaat of niet? Maakt voor de rest niet veel verschil toch?
Jij zegt toch constant dat je goed bent en de jager je moet bewaken, waarom zou je dat dan niet kunnen zeggen?

Ik denk dat de wolf niet bij Remi is geweest...

De pot dat ik de leugenaar was (voor mij persoonlijk de leukste pot ooit) wisten de cults wel dat ik erbij hoorde en de leugenaar was.
Kan je makkelijk low profile blijven, jammer voor je Jorgyboy dat we je doorhadden WHAHAHAHA !!

In dit potje is dat dus anders & waarom denk je dat de wolf niet geweest is bij mij?

tussenstand trouwens:

dutchlifter:2
newinthegame:3
peanuthed95:1
wieger24: 2

In dit potje is dat dus anders & waarom denk je dat de wolf niet geweest is bij mij?

Ik weet het ook niet zeker, maar paar kleine dingen waaruit je zou kunnen opmaken dat hij bij mij geweest is.

1 : De grote letters in het verhaal. Mijn naam IMBAatwork heeft ook grote letters.

2 : IMBA vrij vertaald komt neer op iemand die erg goed is, en degene die de wolf bezocht heeft was vrij vol van zichzelf. Kan ook op mijn naam slaan.

Begin zelfs te vermoeden dat jij de wolf wel eens zou kunnen zijn.
Even een hint vrijgeven om de goede spelers op je hand te krijgen, en daarvoor een cult opofferen.

Zou het wel eens willen weten RemiAFCA.

Ik weet het ook niet zeker, maar paar kleine dingen waaruit je zou kunnen opmaken dat hij bij mij geweest is.

1 : De grote letters in het verhaal. Mijn naam IMBAatwork heeft ook grote letters.

2 : IMBA vrij vertaald komt neer op iemand die erg goed is, en degene die de wolf bezocht heeft was vrij vol van zichzelf. Kan ook op mijn naam slaan.

Even een hint vrijgeven om de goede spelers op je hand te krijgen, en daarvoor een cult opofferen.

Je stem op mij is nutteloos, srs.. Maar ga je gang..

Jij denkt serieus dat ik als wolf m'n eigen leger vermoord om zo een wit voetje te kunnen halen bij de burgers etc? Slaat nergens op..

Remi AFCA heeft ook grote letters en je tweede argument slaat nergens op want dan zou je volgens je naam nooit slecht kunnen zijn :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 16:38 ----------

Ik stem op IMBAatwork

Het is dan de Wolf, of een cult?

Ik denk de wolf, srs... Maar t kan okk cult zijn natuurlijk

Kijk ik maak ook fouten dus het kans zijn dat ie burger, heks etc is.. Dat zijn de feiten natuurlijk.. Maar denk gewoon dat t Newinthegame is.. Is gewoon een gevoel :)

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 16:46 ----------

dit werd toch gezegd door diegene die beschermd werd of de jager? of lees ik t nou verkeerd

Dat is niet 100% zeker. Al zou ik er wel van op kijken als het niet zo is. Je naam wordt niet expliciet genoemd, toch?

Ik denk dat de wolf niet bij Remi is geweest...

De pot dat ik de leugenaar was (voor mij persoonlijk de leukste pot ooit) wisten de cults wel dat ik erbij hoorde en de leugenaar was.
Kan je makkelijk low profile blijven, jammer voor je Jorgyboy dat we je doorhadden WHAHAHAHA !!

Jij zegt toch constant dat je goed bent en de jager je moet bewaken, waarom zou je dat dan niet kunnen zeggen?

Aangezien de wolf toch al bij mij is geweest om me te vermoorden kan ik net zo goed me rol bekend maken..

En me rol vertellen mag natuurlijk niet maar ik mag wel verwijzen naar een hint.

Waarom ik dit doe? Omdat me wolf me toch dood wil hebben en er anders stemmen verloren gaan op mij die ergens anders naar toe moeten namelijk de cults en wolf

Hint komt met 5 sec.. effe zoeken

Stem zelf is nu voor IMBAatwork. Kom hier later op terug want ga nu eten.

De hint waaruit mijn rol blijkt: "Als ik zou willen, I'd hack your ****ing skull in, right here and "

Degene bij wie de wolf is geweest, vertelt het verhaal uit ik perspectief dus er is geen twijfel over mogelijk dat dat de hint over degene gaat die het verhaal verteld. En aangezien ik degene ben met die Rol wist ik dat het verhaal over mij ging.

hacker kan ook slecht zijn... en wij hebben geen bewijs dat je het bent

**** you wieger, ga eens stemmen met duidelijke argumenten. tot nu toe heb je alleen maar dom gestemd, daarom gaat mijn stem ook naar Wieger24

Hoe kan die slecht zijn dan? Alleen als ie leugenaar aanneemt toch? Maar die is dood dus nee dat kan niet

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 16:56 ----------

Nee bewijs heb je idd niet..Maargoed dat ik dit vertel zegt volgens mij wel genoeg.. want als het niet over mij zou gaan dan zou de degene die het wel zeggen dat ik het niet ben.. snap je

Hoe kan die slecht zijn dan? Alleen als ie leugenaar aanneemt toch? Maar die is dood dus nee dat kan niet

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 16:56 ----------

Nee bewijs heb je idd niet..Maargoed dat ik dit vertel zegt volgens mij wel genoeg.. want als het niet over mij zou gaan dan zou de degene die het wel zeggen dat ik het niet ben.. snap je
Dacht dat hacker ook cult kon worden, maar oke. En nee, die persoon zou dat niet zeggen want dan wordt hij opgegeten door de wolf of toch niet geloofd door de rest.

Het is dan de Wolf, of een cult?

dit vraag ik mij ook af ja.. lijkt meer alsof wieger maar denkt ik stem mee met remi dan val ik niet op ofzo..

tis allemaal direkt van ik ga met je mee. Maargoed dit kan wel grappig worden zo

En trouwens reden dat ik weinig post is dat ik dit weekend feest organiseer, na zondag ben ik weer meer online en post ik hier meer.

Stem Wieger

Dacht dat hacker ook cult kon worden, maar oke. En nee, die persoon zou dat niet zeggen want dan wordt hij opgegeten door de wolf of toch niet geloofd door de rest.

Dat laatste klopt idd... Je moet zelf weten wat je met de info doet

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 17:05 ----------

dit vraag ik mij ook af ja.. lijkt meer alsof wieger maar denkt ik stem mee met remi dan val ik niet op ofzo..

tis allemaal direkt van ik ga met je mee. Maargoed dit kan wel grappig worden zo

En trouwens reden dat ik weinig post is dat ik dit weekend feest organiseer, na zondag ben ik weer meer online en post ik hier meer.

Stem Wieger

Gaat er niet om dat je weinig post,, vertrouw je gewoon niet....

Terug
Naar boven