Fitness Seller

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

Jullie weten toch wel dat als jullie mij hangen dat ik zal herrijzen uit de dood eh? :trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 18:46 ----------

Hz ik 5, hebben er net geen mensen meer verwisseld.. :(

niet dat ik weet, of ik moet erover heen hebben gelezen. was trouwens 5-5 IMBAatwork had z'n stem nog naar newinthegame veranderd.

awwww yeaaahhh haha, wat gebeurt er eigenlijk als het 5-5 is

jup, maar Remi jij bent het brein, ong 3/5 van de mensen die op mij stemde zijn ws cults of wolf? Think about it

wieger en newinthegame.

Wat zijn op dit moment de argumenten om op 1 van deze 2 te stemmen?

Waarom vertrouw je new niet Remi?

Newinthegame

Waarom vertrouw je new niet Remi?

Ja weet niet man... Is serieus gewoon een gevoel..

Kan wel gaan lullen van ... ik heb bewijs hier en daar maar dat is niet zo..Tis puur op gevoel.. Maar toch denk ik voor 90% te "weten" dat ie zoiezo evil is..

Ja weet niet man... Is serieus gewoon een gevoel..

Kan wel gaan lullen van ... ik heb bewijs hier en daar maar dat is niet zo..Tis puur op gevoel.. Maar toch denk ik voor 90% te "weten" dat ie zoiezo evil is..

90%.... waar haal je dit vandaan?

90%.... waar haal je dit vandaan?

Uit ervaring.. Stem wel vaker door middel van intuïtie en in 9 van de 10 gevallen heb ik het goed... klinkt wat lame natuurlijk.. maar het zijn gewoon dingen opvallen die je niet specifiek onder woorden kan brengen..Maar ga het toch proberen.

Ten 1ste vind ik zn antwoorden onnatuurlijk klinken.
Wieger zn antwoorden daarentegen klinken erg natuurlijk...(mn complimenten als je toch cult bent)

Ten 2e is Newinthegame best inactief.. maar gisteravond rond 11 zat ie nog lekker dit topic te bekijken en te lezen etc maar posten doet ie niet..

Daarnaast kijk ik naar hoe spelers reageren tegenover bepaalde spelers.. Zo zie je verbanden etc. En vind NewIntheGame er gewoon verdacht uitkomen

Volgens mij heeft silentio ook maar 2keer gepost en alleen maar gestemd.

Uit ervaring.. Stem wel vaker door middel van intuïtie en in 9 van de 10 gevallen heb ik het goed... klinkt wat lame natuurlijk.. maar het zijn gewoon dingen opvallen die je niet specifiek onder woorden kan brengen..Maar ga het toch proberen.

Ten 1ste vind ik zn antwoorden onnatuurlijk klinken.
Wieger zn antwoorden daarentegen klinken erg natuurlijk...(mn complimenten als je toch cult bent)

Ten 2e is Newinthegame best inactief.. maar gisteravond rond 11 zat ie nog lekker dit topic te bekijken en te lezen etc maar posten doet ie niet..

Daarnaast kijk ik naar hoe spelers reageren tegenover bepaalde spelers.. Zo zie je verbanden etc. En vind NewIntheGame er gewoon verdacht uitkomen

En IMB? Die post een hoop vage shit?!!

Volgens mij heeft silentio ook maar 2keer gepost en alleen maar gestemd.

Klopt... maar of hem twijfel ik of hij burger is, geliefde, of cults is.. En dit alles komt door middel van hints of althans dingen die ik zie als hints..

In verhaal 2 bijvoorbeeld wordt jorgyboy vermoord.

Biobeast word z'n bro genoemd dat kan wijzen op Bio als cults + er word gezegd "We vermoorden je gewoon omdat het kan"

"Gewoon omdat het kan is" is een citaat van Silentio die hij gebruikte op pagina 7 dacht ik toen ie op Biobeast stemde... Dus dit zou kunnen wijzen op dat ie cults is... Maargoed aan de andere kant zie ik in een ander verhaal weer een hint dat ie misschien burger is...En weet dus niet welke hint klopt en of het uberhaupt 1 van de 2 een hint is.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 19:38 ----------

En IMB? Die post een hoop vage shit?!!

Klopt.. maar ik wil me stem niet gaan wijzigen zo vlak voor 8 uur...

Maar je ken zelf op hem stemmen toch

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 19:38 ----------

Maak trouwens veel spelfouten zeg, de t*ring

Ok vooruit Newinthegame

Terug
Naar boven