Fitness Seller

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen worden nu geteld.

nog laatste woorden newinthegame? :D

K*t ik moet gaan, ben al te laat. Nja lees het later wel.. :(

soms iets teveel zou je bijna zeggen

Ja idd :). Niet dat ik je niet vertrouw hoor maar als je nu weer goed zit word je bijna onaantastbaar. Terwijl je volgens mij wel gewoon de wolf kan zijn en het spelletje nu gewoon erg goed speelt. Je hebt er de ervaring wel voor.

Ja idd :). Niet dat ik je niet vertrouw hoor maar als je nu weer goed zit word je bijna onaantastbaar. Terwijl je volgens mij wel gewoon de wolf kan zijn en het spelletje nu gewoon erg goed speelt. Je hebt er de ervaring wel voor.

Klopt ik ben me er ook wel van bewust, want niemand heeft het altijd bij het rechte eind.. En soms heb je tegenspraak nodig om dat in te zien.

Maargoed.. ik wacht het vehaal af en zie wel

• Topic Starter Topic Starter
Dag 2

Vrijdagmiddag! Weekend! De PUA's, players, en piepelaars van Narcissopolis zitten heerlijk te genieten in dorpscafe 'The Roofie Bar'. Het is de laatste week stressvol is geweest voor de bewoners. De gure wind betekent nu eenmaal dat de jasjes en de dasjes weer aan moeten... heel erg jammer om de esthetiek af te dekken natuurlijk. Daarom zullen de spiritualiën vanavond rijkelijk vloeien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De incidenten van de afgelopen dagen zijn snel vergeten, en de stemming zit er goed in. Gezelligheid kent geen tijd. Lullen wordt lallen. Rob zit te gallen (welke rob??). Op een gegeven moment wordt het wel erg gezellig. Thielen stelt voor om het spelletje: doen, durven of de waarheid te gaan doen. 'Joah, vet!' 'Nice one bro.' De regels: er wordt willekeurig een persoon aangewezen, en hij kan kiezen tussen doen, durven, of de waarheid. Wanneer hij niet aan zijn opdracht kan voldoen, dan wordt die persoon bestraft met tepeltwisters, prikkeldraad, wedgies en dirty sanchez. 'Vet man, hhahahahhha!'

De eerste naam wordt getrokken uit de hoge hoed van de burgemeester (keeping it classy ;)). De getrokken naam is BlaRock. Hij kiest voor 'doen'. 'Blarock, jouw opdracht is dat je..hihii...dat je EricR opbelt en vraagt: loopt je koelkast? Hueheuheuueeh.' BlaRock voert zijn opdracht uit. Nog voor BlaRock de hoorn op de haak kon leggen viel hij in een plof neer. Acuut myocardinfarct. EricR heeft BlaRock niet slecht gepermbanned van DBB, hij heeft BlaRock verbannen van het leven!

Foto: EricR

De volgende naam die is getrokken: Silentio. Silentio kiest voor 'durven'. IMBAatwork is gekozen zijn opdracht te verstrekken en hij begint lachend: 'Hiihihiihi heheh. Silentio, durf jij...hahehhehahah...durf jij... mijn piem0l aan te raken? No homo'. (Jaja, want wanneer je no homo aan het eind zegt, dan betekent het dat je 100% heteroseksueelbent, maakt niet uit wat je hebt gezegd/gedaan... ECHT WAAR!) Silentio vervult zijn opdracht. Iedereen schatert van het lachen, wat een leuke broederlijke atmosfeer :D Ohja, en erg alpha natuurlijk ;)

Vervolgens wordt er nog een naam getrokken: newinthegame. Hij kiest voor 'de waaheid'. RemiAFCA: 'newinthegame, vertel ons je diepste, duisterste... meest stiekemigste geheimpje:o:heart:' Even aarzelt een aangeschoten newinthegame, 'ik weet niet of...'. 'Ach joh, het maakt niets uit, we houden toch wel van je hoor :)' Na deze bemoedigende woorden stamelt newinthegame 'Ik.... ben een weerwolf :o' 'Vuile ****ing homo!!' Een bierfles wordt stukgeslagen op newie's hoofd. Een steen raakt zijn hoofd. Een dumbbell wordt anaal ingebracht. newinthegame huilt: 'Maar jongens ik ben net nieuw hier... alsjeblieft spaar me. Please... pleeaaaasseeeee... :treuren::treuren:' Maar een ware PUA weet dat er in liefde, oorlog, en het spel weerwolven geen genade bestaat. newinthegame overlijdt aan zijn anale verwondingen. Iedereen is stil. Enkel klinkt een belerend 'I told you so, I told you so, nananananana...

l.jpg

newinthegame is dood, hij was de weerwolf.

Het dorpje is veilig. PUA's, alpha's en 'esthetische mannen' vervolgen vredig hun trieste levensstijl.

K*t remi!! potje nu al voorbij!!

Hahahaha
nice

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 20:55 ----------

Jajaja

Whahahaha WTF?!

De t*ring, nou ik moet het je nageven Remi. Good game. Je zou bijna denken dat je loopt te cheaten whaha. Netjes.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 20:57 ----------

Ik was de homo btw, samen met Orgineel.

De t*ring, nou ik moet het je nageven Remi. Good game. Je zou bijna denken dat je loopt te cheaten whaha. Netjes.

:roflol: Ja echt he... hahaha ....

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 20:58 ----------

Ik was hacker... had Burgemeester rol overgenomen

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 20:58 ----------

Snelste potje ooit :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 20:59 ----------

Dutchlifter was jij jager?

Mislukt hah, was weinig meer aan te redden;p

K*t Remi. Wordt zijn arrogantie nog beloond ook ;)

K*t Remi. Wordt zijn arrogantie nog beloond ook ;)

HAHAHA ja dit... Heel veel mensen hadden gehoopt dat ik op me bek zou gaan :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 21:01 ----------

Markrot was Rob P trouwens corrupt?

Ik dacht IMBA cult, Biobeast misschien ook, Skyrot?

Nee ik was een cult

zou je wel willen he! Haha was burger

Betekent dat dan dat de hint van nacht 1 geloof ik met hack slaan op de hacker? Daar dacht ik namelijk wel aan

Als remi volgende potje mee doet doe ik niet meer mee. Hij is te goed.

Ik was corrupt ja maar dat was ook wel voorspelbaar eigenlijk.

Had trouwens nog op wieger willen stemmen maar et was al einde verhaal om 8 uur.

:fuu: Ik had je niet moeten beschermen de eerste nacht. Heb ik eindelijk veel tijd voor het spel is het over.

:jk: nice job.

Terug
Naar boven