Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Niet dat ik je niet vertrouw hoor maar als je nu weer goed zit word je bijna onaantastbaar. Terwijl je volgens mij wel gewoon de wolf kan zijn en het spelletje nu gewoon erg goed speelt. Je hebt er de ervaring wel voor.Ja idd. Niet dat ik je niet vertrouw hoor maar als je nu weer goed zit word je bijna onaantastbaar. Terwijl je volgens mij wel gewoon de wolf kan zijn en het spelletje nu gewoon erg goed speelt. Je hebt er de ervaring wel voor.
). De getrokken naam is BlaRock. Hij kiest voor 'doen'. 'Blarock, jouw opdracht is dat je..hihii...dat je EricR opbelt en vraagt: loopt je koelkast? Hueheuheuueeh.' BlaRock voert zijn opdracht uit. Nog voor BlaRock de hoorn op de haak kon leggen viel hij in een plof neer. Acuut myocardinfarct. EricR heeft BlaRock niet slecht gepermbanned van DBB, hij heeft BlaRock verbannen van het leven!
Ohja, en erg alpha natuurlijk 

' Even aarzelt een aangeschoten newinthegame, 'ik weet niet of...'. 'Ach joh, het maakt niets uit, we houden toch wel van je hoor
' Na deze bemoedigende woorden stamelt newinthegame 'Ik.... ben een weerwolf
' 'Vuile ****ing homo!!' Een bierfles wordt stukgeslagen op newie's hoofd. Een steen raakt zijn hoofd. Een dumbbell wordt anaal ingebracht. newinthegame huilt: 'Maar jongens ik ben net nieuw hier... alsjeblieft spaar me. Please... pleeaaaasseeeee... 
' Maar een ware PUA weet dat er in liefde, oorlog, en het spel weerwolven geen genade bestaat. newinthegame overlijdt aan zijn anale verwondingen. Iedereen is stil. Enkel klinkt een belerend 'I told you so, I told you so, nananananana...De t*ring, nou ik moet het je nageven Remi. Good game. Je zou bijna denken dat je loopt te cheaten whaha. Netjes.
Ja echt he... hahaha ....