MuscleMeat

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Billy: je hebt slechts 1 geliefde in je lijstje staan.

edit: te laat :(

Anyway, suicide sid is ofwel de geliefde die zijn mond voorbij gepraat heeft en nu pissig wordt als mensen er over doorgaan (en thielen is de andere geliefde?).
Ofwel de anarchist, want zijn gedrag doet me erg denken aan onze vorige anarchist (fitness beginner).

We need hints. Iemand wat wijzer uit de openingspost?

Dat mensen aandacht gaan geven aan dat lijstje :roflol:

zoek liever nog naar de tips, so far:

Het is dag

De inwoners van Shreddedsylvania zijn nog in rouw over de plotselinge dood van hun geliefde burgemeester en mack10 huilt: 'oh geliefde Zyzz, ik bewonder je lichaam zo erg dat ik mijn penis in jou wil stoppen, no homo'. Uiteindelijk wordt het perfect esthetische lichaam ter aarde gelaten onder hevig grieven. De god is begraven. En ondanks deze vreselijke gebeurtenis gaat de normale gang van zaken verder. Bovendien is er in deze tijd nood aan nieuw leiderschap, om de vreselijke bedreiging van de weerwolf te bestrijden. Genoeg stemmen gaan uit naar de populaire z1000, en hij is verkozen tot de nieuwe burgemeester van Shreddedsylvania.

http://img.photobucket.com/albums/v244/TheShoupGuy/wing_zyzz.jpg

Als je goed kijkt zie je hoog vanuit Mount Olympia dat Zyzz neerkijkt op het dorp, in zijn nieuwe gevleugelde vorm. Ook dit is een bewijs dat hij in de sauna niet is gestorven aan zelfmoord, want dan zou dit mannenidool niet zijn vleugels hebben gekregen.

Na zijn beediging roept z1000 uit: joepie, ik ben de ****ing baas van dit dorp :D Vervolgens roept hij zijn burgers op om uit te kijken naar verdachte figuren. Chaos en geroezemoes breekt uit, want zeg nou zelf: de burgers van Shreddedsylvania zijn nou eenmaal niet de intelligentsten!

1. Mack10 is geliefde of bodyguard ???
2. Suicide Sid, die wel eens een nieuwe vorm zou kunnen aannemen... (volgens Remi)
3. Sub Genius die alvast geen burger is, maar wat dan wel...

Ik denk i.i.g. dat Buffalo Billy de anarchist is, omdat hij iedereen in de war wilt brengen met dat lijstje. Eerst de anarchist eruit dan is het spel gelijk een stuk beter te begrijpen :p
stem=Buffalo Billy

2. Suicide Sid, die wel eens een nieuwe vorm zou kunnen aannemen... (volgens Remi)

Kijk voor sid eens alleen naar die 2e zin. (mannenidool :rolleyes:)

Probeer mensen niet zomaar naar voren te schuiven voor de goede kant. Mack10 is nu een easy prooi voor de wolf, of misschien is dit juist jouw bedoeling?

Je moet juist zoeken naar de bad guys, niet naar de good guys :).

Die derde hint die jij uit die zin haalt kan je ook anders interperteren. Denk even aan onze mr. president.

Gij zijt samen met Remi van de slechte kant. Zo veel begint zo vroeg in het spel duidelijk te worden. Ge laat u alleszins makkelijk inlepelen wat die droogkloot zegt.

Probeer mensen niet zomaar naar voren te schuiven voor de goede kant. Mack10 is nu een easy prooi voor de wolf, of misschien is dit juist jouw bedoeling?

Je moet juist zoeken naar de bad guys, niet naar de good guys :).
Echt...

Dat Mack10 geliefde kon zijn werd de eerste posts na het verhaal al duidelijk aangebracht. Dat dit iets voor de hand liggend kan zijn weet iedereen. De kant van de burgemeester is echter onbekend vergeet dat niet eh :)

Gij zijt samen met Remi van de slechte kant. Zo veel begint zo vroeg in het spel duidelijk te worden. Ge laat u alleszins makkelijk inlepelen wat die droogkloot zegt.
Daarom zet ik er ook bij dat dit Remi zijn "vondst" was.

Vergezocht of niet, jij reageerde nogal best raar erna. :D

Echt...

Dat Mack10 geliefde kon zijn werd de eerste posts na het verhaal al duidelijk aangebracht. Dat dit iets voor de hand liggend kan zijn weet iedereen. De kant van de burgemeester is echter onbekend vergeet dat niet eh :)

Daarom zet ik er ook bij dat dit Remi zijn "vondst" was.

Vergezocht of niet, jij reageerde nogal best raar erna. :D

Ik vind het verdacht dat niemand uberhaupt op mijn reacties erop reageert terwijl die ook gewoon obvious zijn, yes mad :mad:.

Mack10 geliefde :roflol:

Komt het volgende verhaaltje na de volgende stemronde of ervoor? Als ik het goed begrijp is er nog geen dreiging van de wolf omdat deze nog niet gemoord heeft? Of is Zyzz wel kapotgemaakt door de wolf?

Kerel, ofwel ben jij simpel ofwel doe je het expres. Maw, je bent ofwel gewoon een aap ofwel een cult phag.
Laat ik nu net hetzelfde tegen jou hebben gezegd op de vorige pagina:

Eerst aankondigen dat je een "speciaal" rolletje hebt. Remi komt dan af met wat Sid zou kunnen zijn...

En dan plots mag er niet meer over zijn rol gespeculeerd worden en tracht hij stemmen op Remi te krijgen :rolleyes:

Als SuicideSid toch zo'n speciaal rolletje heeft langs de goede kant, had hij zich beter stil gehouden (kijk naar wat er gebeurde met z1000 in de eerste ronde vorig spel).

Of je speelt het slecht of je staat aan de andere kant, maar wel maak je je meteen ENORM verdacht.

Ik wacht wel tot het laatste moment met het uitbrengen van mijn stem. ;)

Laat ik nu net hetzelfde tegen jou hebben gezegd op de vorige pagina:

Ik wacht wel tot het laatste moment met het uitbrengen van mijn stem. ;)

You hearin me, but you ain't listening. Ik zit hier zo open kaart te spelen als wat, en JIJ en nog een aantal individu's zoeken er van alles achter en proberen het alsnog via onmogelijke hersenkronkels in zulke bochten te wringen dat ik verdacht ben. Ofwel is dat gewoon idioot gedrag, ofwel is dat gewoon cult phag gedrag. Vorige spelletjes was het ook duidelijk dat enkel de slechterikken de klokken hoorden luiden maar de klepel niet zagen hangen, met alle leedvermaak vandien.

Niemand die met mij wil homo-en?
No homo

Suicide blijft maar posten, dan weer verdedigend, dan weer aanvallend.

Orgineel backt Remi blijkbaar dus die 2 zouden iets van elkaar kunnen weten of zijn.

ik stem Suicide Sid

Terug
Naar boven