- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Billy: je hebt slechts 1 geliefde in je lijstje staan.
edit: te laat![]()
In Iedergeval fout want er staat zoiezo maar 1 gelifde inen als ze in het spel zitten, zitten ze toch met z'n 2en
![]()
, haha 
Dat zou Billy de andere geliefde maken maar de meeste keuze's zijn totaal nergens op gebaseerd.

Het is dag
De inwoners van Shreddedsylvania zijn nog in rouw over de plotselinge dood van hun geliefde burgemeester en mack10 huilt: 'oh geliefde Zyzz, ik bewonder je lichaam zo erg dat ik mijn penis in jou wil stoppen, no homo'. Uiteindelijk wordt het perfect esthetische lichaam ter aarde gelaten onder hevig grieven. De god is begraven. En ondanks deze vreselijke gebeurtenis gaat de normale gang van zaken verder. Bovendien is er in deze tijd nood aan nieuw leiderschap, om de vreselijke bedreiging van de weerwolf te bestrijden. Genoeg stemmen gaan uit naar de populaire z1000, en hij is verkozen tot de nieuwe burgemeester van Shreddedsylvania.
http://img.photobucket.com/albums/v244/TheShoupGuy/wing_zyzz.jpg
Als je goed kijkt zie je hoog vanuit Mount Olympia dat Zyzz neerkijkt op het dorp, in zijn nieuwe gevleugelde vorm. Ook dit is een bewijs dat hij in de sauna niet is gestorven aan zelfmoord, want dan zou dit mannenidool niet zijn vleugels hebben gekregen.
Na zijn beediging roept z1000 uit: joepie, ik ben de ****ing baas van dit dorpVervolgens roept hij zijn burgers op om uit te kijken naar verdachte figuren. Chaos en geroezemoes breekt uit, want zeg nou zelf: de burgers van Shreddedsylvania zijn nou eenmaal niet de intelligentsten!

Dat mensen aandacht gaan geven aan dat lijstje
zoek liever nog naar de tips, so far:
1. Mack10 is geliefde of bodyguard
2. Suicide Sid, die wel eens een nieuwe vorm zou kunnen aannemen... (volgens Remi)
3. Sub Genius die alvast geen burger is, maar wat dan wel...
)Dat mensen aandacht gaan geven aan dat lijstje
2. Suicide Sid, die wel eens een nieuwe vorm zou kunnen aannemen... (volgens Remi)
.Dat mensen aandacht gaan geven aan dat lijstje
Dat mensen aandacht gaan geven aan dat lijstje
Echt...Probeer mensen niet zomaar naar voren te schuiven voor de goede kant. Mack10 is nu een easy prooi voor de wolf, of misschien is dit juist jouw bedoeling?
Je moet juist zoeken naar de bad guys, niet naar de good guys.

Daarom zet ik er ook bij dat dit Remi zijn "vondst" was.Gij zijt samen met Remi van de slechte kant. Zo veel begint zo vroeg in het spel duidelijk te worden. Ge laat u alleszins makkelijk inlepelen wat die droogkloot zegt.

Echt...
Dat Mack10 geliefde kon zijn werd de eerste posts na het verhaal al duidelijk aangebracht. Dat dit iets voor de hand liggend kan zijn weet iedereen. De kant van de burgemeester is echter onbekend vergeet dat niet eh
Daarom zet ik er ook bij dat dit Remi zijn "vondst" was.
Vergezocht of niet, jij reageerde nogal best raar erna.![]()
.
Daarom zet ik er ook bij dat dit Remi zijn "vondst" was.
Vergezocht of niet, jij reageerde nogal best raar erna.![]()
Laat ik nu net hetzelfde tegen jou hebben gezegd op de vorige pagina:Kerel, ofwel ben jij simpel ofwel doe je het expres. Maw, je bent ofwel gewoon een aap ofwel een cult phag.
Eerst aankondigen dat je een "speciaal" rolletje hebt. Remi komt dan af met wat Sid zou kunnen zijn...
En dan plots mag er niet meer over zijn rol gespeculeerd worden en tracht hij stemmen op Remi te krijgen
Als SuicideSid toch zo'n speciaal rolletje heeft langs de goede kant, had hij zich beter stil gehouden (kijk naar wat er gebeurde met z1000 in de eerste ronde vorig spel).
Of je speelt het slecht of je staat aan de andere kant, maar wel maak je je meteen ENORM verdacht.

Laat ik nu net hetzelfde tegen jou hebben gezegd op de vorige pagina:
Ik wacht wel tot het laatste moment met het uitbrengen van mijn stem.![]()