AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

ik moet helaas werken van 14:30 tot 23:00, ik heb op het moment echt nog geen idee van wat ik moet geloven, er staan hints in, maar ik weet niet op welke manier ik ze op moet vatten, dus dan blijft het een gok.

i'm 12 what is this shit?
cliffs plssssxx

De stemmen zijn lekker verdeeld :p
Ik twijfel om te stemmen op Suicide Sid of Remi. Ik wacht nog even af... Over Billy twijfel ik nog of die nu subtiel verwarring probeert te veroorzaken of gewoon wat grappig wou doen.

Wat mij betreft zat je een tijdje terug goed. Dus vraag me af waarvan die twijfel opeens komt.

Lol relax ik maakte gewoon een klein grapje , maargoed joh ben al weg ;)
En bewaar het schelden voor iemand anders want dat kan ik niet echt waarderen. Zwaar vijandig gaan worden als ik niet meer meespeel :rolleyes: wat een nepfiguren.

Ik bedoelde er ook niets mee hoor, alleen dat je beter mee had kunnen doen als je toch meerdere malen per dag de boel checkt en post.

Over de Remi stemmers : zou je die jongen niet minimaal 1 ronde er in laten? Als hij goed is eet de wolf hem wel op.

Maar de wolf weet toch niet wie de cultisten zijn? Of vergis ik me nu?

:roflol: kom op jongens ... Ik heb nu 3 stemmen tegen.. vanwege wat eigelijk ?

Ik stem trouwens Suicide Sid

Vind t prima trouwens als jullie op me stemmen maar kom dan wel met acceptabele argumenten .. maar degene die mij verwijt dat ik alleen maar met onlogische verklaringen kom waardoor ik iemand eruit stem is die van Jorgyboy nu ' als ie goed is, is dat jammer, maar als hij slecht is dan winnen we niet' .... Vind t best een bs verhaal maargoed

je vormt een bedreiging denken ze... ruikt jij ook cultfags?

Doe je ogen open, als je dat doet kan je al op zijn minst 2/3 van de stemmen verklaren. Of ben je ook van het wel kijken maar niet zien clubje?

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 14:33 ----------

Vind t prima trouwens als jullie op me stemmen maar kom dan wel met acceptabele argumenten .. maar degene die mij verwijt dat ik alleen maar met onlogische verklaringen kom waardoor ik iemand eruit stem is die van Jorgyboy nu ' als ie goed is, is dat jammer, maar als hij slecht is dan winnen we niet' .... Vind t best een bs verhaal maargoed

Argumenten tegen zijn dat jullie (jij met oa Luc M en kane) om één of andere reden een perfecte open kaart toch nog met onbegrijpelijke hersenkronkels zo weten om te buigen dat je er iets slechts van kan maken. Ik heb genoeg spelletjes meegedaan om te weten hoe laat het is als je dat ziet gebeuren. Iedereen die ongecompliceerd is weet wat een stem op mij betekent en ziet geen rare verklaringen en verhaaltjes achter mijn rol.

Laatst bewerkt:
Doe je ogen open, als je dat doet kan je al op zijn minst 2/3 van de stemmen verklaren. Of ben je ook van het wel kijken maar niet zien clubje?

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 14:33 ----------

Argumenten tegen zijn dat jullie (jij met oa Luc M en kane) om één of andere reden een perfecte open kaart toch nog met onbegrijpelijke hersenkronkels zo weten om te buigen dat je er iets slechts van kan maken. Ik heb genoeg spelletjes meegedaan om te weten hoe laat het is als je dat ziet gebeuren. Iedereen die ongecompliceerd is weet wat een stem op mij betekent en ziet geen rare verklaringen en verhaaltjes achter mijn rol.

Wat jij wil gozer.. t slaat echt nergens op.

Ik denk dat ik deze dag nog maar even niet stem en even afwacht wat de eerste ophanging en nacht voor nieuwe inzichten verschaffen. Wil niet meteen al op mijn geweten hebben dat een onschuldige burger eruit gaat.

Remi eruit stemmen alleen maar omdat hij goed in het spel is vind ik zonde. Juist omdat hij er goed is zou ik nog even afwachten tot er wat meer zekerheid is over zijn kant in dit verhaal.

Suicide is misschien wel te verdacht open over zijn rol, wat misleiding zou kunnen zijn, maar heb momenteel nog te weinig redenen om te twijfelen aan zijn kant en bij een echte teleurstelling over zijn rol kan het best zijn dat hij te snel teveel los heeft gelaten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: kerel, moet het spel toch op gang brengen xD
Kijk hoeveel speculaties nu al heen en weer vliegen, dat is nog geen enkele ronde gebeurd :roflol:

Hmm lijkt er toch op dat suicide het erg goed speelt. Of juist erg slecht. als remi vanavond hangt en een onschuldige is weten we wie er morgen moet hangen.

Niet stemmen vind ik overigens zwak, moest verboden worden.

Zeg jij er eens wat van Burgemeester Z1000 uw geilige goedheid...

Niet stemmen vind ik overigens zwak, moest verboden worden.

Zeg jij er eens wat van Burgemeester Z1000 uw geilige goedheid...

Ik denk dat de burgemeester al heeft gezegd dat hij een kant heeft gekozen, maar niet weet welke de goeden en de slechten zijn. Gezien mijn open kaart, en hopend dat hij ook niet besmet is door de ziekte "ik zie achter alles wat er gezegd wordt onzinnige zaken en verklaringen"-itis, zou hij dus best mijn kant kiezen indien hij voor de goede kant is.

Terug
Naar boven