Topsycret
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De stemmen zijn lekker verdeeld
Ik twijfel om te stemmen op Suicide Sid of Remi. Ik wacht nog even af... Over Billy twijfel ik nog of die nu subtiel verwarring probeert te veroorzaken of gewoon wat grappig wou doen.

Lol relax ik maakte gewoon een klein grapje , maargoed joh ben al weg
En bewaar het schelden voor iemand anders want dat kan ik niet echt waarderen. Zwaar vijandig gaan worden als ik niet meer meespeelwat een nepfiguren.
Maar de wolf weet toch niet wie de cultisten zijn? Of vergis ik me nu?
kom op jongens ... Ik heb nu 3 stemmen tegen.. vanwege wat eigelijk ?
kom op jongens ... Ik heb nu 3 stemmen tegen.. vanwege wat eigelijk ?

je vormt een bedreiging denken ze... ruikt jij ook cultfags?
Ik stem trouwens Suicide Sid
Vind t prima trouwens als jullie op me stemmen maar kom dan wel met acceptabele argumenten .. maar degene die mij verwijt dat ik alleen maar met onlogische verklaringen kom waardoor ik iemand eruit stem is die van Jorgyboy nu ' als ie goed is, is dat jammer, maar als hij slecht is dan winnen we niet' .... Vind t best een bs verhaal maargoed
Doe je ogen open, als je dat doet kan je al op zijn minst 2/3 van de stemmen verklaren. Of ben je ook van het wel kijken maar niet zien clubje?
---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 14:33 ----------
Argumenten tegen zijn dat jullie (jij met oa Luc M en kane) om één of andere reden een perfecte open kaart toch nog met onbegrijpelijke hersenkronkels zo weten om te buigen dat je er iets slechts van kan maken. Ik heb genoeg spelletjes meegedaan om te weten hoe laat het is als je dat ziet gebeuren. Iedereen die ongecompliceerd is weet wat een stem op mij betekent en ziet geen rare verklaringen en verhaaltjes achter mijn rol.
Ik stem trouwens Suicide Sid
Vind t prima trouwens als jullie op me stemmen maar kom dan wel met acceptabele argumenten .. maar degene die mij verwijt dat ik alleen maar met onlogische verklaringen kom waardoor ik iemand eruit stem is die van Jorgyboy nu ' als ie goed is, is dat jammer, maar als hij slecht is dan winnen we niet' .... Vind t best een bs verhaal maargoed
kerel, moet het spel toch op gang brengen xD
Kijk hoeveel speculaties nu al heen en weer vliegen, dat is nog geen enkele ronde gebeurd![]()

Niet stemmen vind ik overigens zwak, moest verboden worden.
Zeg jij er eens wat van Burgemeester Z1000 uw geilige goedheid...