Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Oke ik ga een hint delen wat betreft Suicide Sid... In t verhaal staat dat dat Zyzz geen zelfmoord gepleegd heeft, wat duid op Suicide Sid... Daarnaast staat dat hij een nieuwe vorm gekregen heeft.. dit kan dan weer 2 kanten op.. Of de vleugels wijzen op een engel. Dus iets goeds.. of t wijst op de nieuwe vorm en dat is dan de wolf... Want dat zou betekenen dat Suicide Sid van vorm kan veranderen is wolf..
van vorm veranderen...

of van stem veranderen => leugenaar

Vertel ons wat voor vage je rol je hebt gehad.... Misschien denk je wel dat je wolf bnt maar stiekem toch dorpsgek, ;)

Ik laat niets meer los over mijn rol. Je redenering is trouwens echt wel far fetched.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 09:58 ----------

Dat je de A mist bij me naam steeds zegt ook veel.. je bent duidelijk compleet gestoord & ik neem aan dan anarchist.

Je maakte een dt-fout in je vorige post. Wil toch ook niets zeggen?

Dudes, hou op met over mijn rol te speculeren. Tijd zal het uitwijzen. Now let the games begin. Ik stem op RemiAfca, wie doet mee?

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 10:01 ----------

Hij is in ieder geval vervelend.

Jij trouwens ook met je pseudointellectuele hersenspinsels die de bal compleet misslaan.

Ik laat niets meer los over mijn rol. Je redenering is trouwens echt wel far fetched.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 09:58 ----------

Je maakte een dt-fout in je vorige post. Wil toch ook niets zeggen?

Jawel.:rolleyes: En zie t nut er niet van als je je een goede belangrijke rol hebt.. je je zo debiel gaat gedragen, want je bent niet achterlijk & ziet dat dit je verdacht gaat maken. Als wolf zijnde zal dit nat dom zijn, maar als anarchist zijnde zal t je goed uitkomen.. maargoed van mij mag je dood, srs.

Zo er wordt al flink goed gespeeld.
Suicide probeert een hoop verwarring te maken en mack is gewoon een gekke homo.
uit de posts van remi denk ik dat hij an de goede kant staat. het laatste is een tip voor de wolf!!!!

Dudes, hou op met over mijn rol te speculeren. Tijd zal het uitwijzen. Now let the games begin. Ik stem op RemiAfca, wie doet mee?

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 10:01 ----------

Jij trouwens ook met je pseudointellectuele hersenspinsels die de bal compleet misslaan.

:roflol: jouw stem is lekkr geplaatst wil je zeggen.. maar maakt niet zoveel uit. Ik w8 nog even met mn stem

Jawel.:rolleyes: En zie t nut er niet van als je je een goede belangrijke rol hebt.. je je zo debiel gaat gedragen, want je bent niet achterlijk & ziet dat dit je verdacht gaat maken. Als wolf zijnde zal dit nat dom zijn, maar als anarchist zijnde zal t je goed uitkomen.. maargoed van mij mag je dood, srs.

Stem dan op mij, tzal jou en het dorp niet ten goede komen (of misschien zal het jou juist wel goed uitkomen).

Zo er wordt al flink goed gespeeld.
Suicide probeert een hoop verwarring te maken en mack is gewoon een gekke homo.
uit de posts van remi denk ik dat hij an de goede kant staat. het laatste is een tip voor de wolf!!!!

lol lekkere subtiele anti Remia haat:p

Hmm, suicide speelt het een beetje raar. als hij de anarchist is kunnen we hem best missen!

Het is nog maar 10 uur. Rustig aan.

Ik heb wel liever dat remi erin blijft verlopig! dus niet op hem stemmen vandaag!
maar voor ieder wees scherp op zijn posts.

Er zijn wel veel coffeeshops ineens in ons mooie dorpje. De hand van de burgemeester is al zichtbaar :p

Ik wacht even met stemmen want de vorige keer had k ook een burger te pakken de eerste dag.

De anarchist mag er mijn part ook wel snel uit. Fitness beginner die de anarchist speelde in het vorige spel, zorgde voor meer dan genoeg verwarring imo :p

Terug
Naar boven