MuscleMeat

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

• Topic Starter Topic Starter
De stemming is voorbij, z1000 is burgemeester. (Stemming liep af om 18:00, eindtijden staan vast en daar wil ik alvast even heel duidelijk over zijn!!)
Ik heb nu mijn strongman comp ;)
Sid wordt overigens bedankt voor zijn bijdrage :)

Vannacht geef ik iedereen zijn rol en schrijf ik het verhaaltje voor dag 1. En vanaf dat moment mag er gestemd gaan worden!!

Mensen, tot 0:00 vannacht hebben jullie mogelijkheid om in te schrijven. Daarna kun je echt NIET meer meedoen. Dus schrijf snel in! Dit word de meest epic editie van weerwolf ooit :D Wil minimaal 20+ man dus hurry!

Aangezien Max niet meedoet, kun je hem de meest gruwelijke dood toeschrijven die je kan bedenken?

I'm in.
Lees al 3 edities mee, steeds geen tijd om mee te doen, nu gelukkig wat meer tijd dus laten we het maar een keertje proberen.

Hell yeah ben benieuwd.
Mij maakt de rol niet uit, ook als burger doe ik actief mee :)

Nog 3 uurtjes (en 4 minuten).

Kom op, aanmelden is niet illegaal hoor :p hoe meer spelers oe beter :)

Laatst bewerkt:
Ik wil mijn rol weten!!

Het is tijd! Dacht dat meneer alles op tijd wou doen? Nou?!

Ben bezig met verzenden, maar moet wachten op de 30 sec pm regel :p
Bedankt voor het steuntje tijdens het wachten Sid.

Rollen verzonden.
Verhaaltje wordt nu geschreven!

Ik stem: Remi_Afca

Zoals we vorige spel hebben kunnen zien, is Remi veruit de beste speler van het hele spel. Hij heeft een onvoorstelbare overtuigingskracht en kan mensen laten meegaan in zijn stem, zonder dat zijn redenering ook maar enige logica bevat. Daarom wil ik hem er zo snel mogelijk uit.
Is hij goed? Dan is dat enorm jammer, maar ook zonder hem kunnen we winnen.
Is hij slecht? Dan moet hij er zo snel mogelijk uit, want met hem aan de slechte zijde winnen we dit spel nooit.

Het is dag

De inwoners van Shreddedsylvania zijn nog in rouw over de plotselinge dood van hun geliefde burgemeester en mack10 huilt: 'oh geliefde Zyzz, ik bewonder je lichaam zo erg dat ik mijn penis in jou wil stoppen, no homo'. Uiteindelijk wordt het perfect esthetische lichaam ter aarde gelaten onder hevig grieven. De god is begraven. En ondanks deze vreselijke gebeurtenis gaat de normale gang van zaken verder. Bovendien is er in deze tijd nood aan nieuw leiderschap, om de vreselijke bedreiging van de weerwolf te bestrijden. Genoeg stemmen gaan uit naar de populaire z1000, en hij is verkozen tot de nieuwe burgemeester van Shreddedsylvania.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je goed kijkt zie je hoog vanuit Mount Olympia dat Zyzz neerkijkt op het dorp, in zijn nieuwe gevleugelde vorm. Ook dit is een bewijs dat hij in de sauna niet is gestorven aan zelfmoord, want dan zou dit mannenidool niet zijn vleugels hebben gekregen.

Na zijn beediging roept z1000 uit: joepie, ik ben de ****ing baas van dit dorp :D Vervolgens roept hij zijn burgers op om uit te kijken naar verdachte figuren. Chaos en geroezemoes breekt uit, want zeg nou zelf: de burgers van Shreddedsylvania zijn nou eenmaal niet de intelligentsten!

Vanaf nu kan het spel beginnen, en je stem worden uitgebracht. Probeer je keuzes te onderbouwen, en probeer leuk spel op te leveren. Hints zijn aanwezig in deze en elk van mijn volgende verhalen. Ik zal me niet uitlaten over hints, dus vraag mij er niet naar. Pas na beeindiging van het spel ga ik de hints verklappen.

Er kan gestemd worden tot 20:00 's avonds!

Probeer je alsjeblieft te houden aan de volgende regels: eisen voor een stem staan hier ook duidelijk uitgelegd:
Regels

1. Dag duurt vanaf 0:00 's nachts tot 20:00 's avonds. Gedurende die tijd kunnen dorpsbewoners overleggen en dienen zij stemmen uit te brengen op de voor hen meest verdachte persoon (of juist door de war te schoppen). Om 20:00 mag er niet meer gestemd worden en ik tel de stemmen. De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGE-EDITE post voor 20:00 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd. Wanneer je een stem wilt wijzigen ben je dus geacht om in een nieuwe post een naam neer te zetten, om te voorkomen dat niemand ziet dat je switcht en om te telling voor mij duidelijker te maken. De leugenaar PM't mij zijn veranderde stem voor 20:00. Na de telling zal ik de uitslag van de stemming, versiert met een verhaaltje weergeven. Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.
2. De nacht duurt van 20:00 tot 0:00 's nachts. Gedurende deze tijd kan de wolf zijn slachtoffer kiezen, en kunnen de heks, het meisje en de jager hun powers uitoefenen door mij te PM'en. Deze spelers worden in het bijzonder verzocht actief te zijn rond deze periode, aangezien dit de belangrijke rollen zijn en zij flinke invloed op het spel uitoefenen.
3. Alleen de cultisten en de geliefden mogen elkaar over het spel PM'en. Andere spelers mogen GEEN contact met elkaar hebben over het spel, ook niet via karmaberichten of whatnot. Ook de burgemeester en bodyguard niet, dat is spelbederf. Dit zou jammer zijn dus doe dit aub. niet.
4. Mensen die niet meedoen met het spel en mensen worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is.
5. Mensen die dood zijn gegaan in het spel mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de levende spelers over het spel. Dood is dood, en het is erg hinderlijk als een dode speler toch leuk denkt te zijn en mee te stemmen. Dit is NOT DONE.
6. Hou je aub. aan de regels uit sympathie voor mij die er veel werk in steekt, en andere spelers die plezier aan het spel beleven!!!

The last, but certainly not the least: enjoy the game!!

Laatst bewerkt:
Mack10 huilt:(

Leuk verhaaltje.
Maar misschien kan de eindstemtijd met een 1-2 uur verlaat worden praktisch gezien ivm eten/werk/studenten.

wat d8 je van trainen?

Terug
Naar boven