XXL Nutrition

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

haha
grappig

Ik denk dat de burgemeester al heeft gezegd dat hij een kant heeft gekozen, maar niet weet welke de goeden en de slechten zijn. Gezien mijn open kaart, en hopend dat hij ook niet besmet is door de ziekte "ik zie achter alles wat er gezegd wordt onzinnige zaken en verklaringen"-itis, zou hij dus best mijn kant kiezen indien hij voor de goede kant is.
jouw open kaart is ook zo'n fabeltje als het maar zijn kan :rolleyes:

Dit wordt een goed spelletje, is nu al duidelijk :roflol:

Ik blijf bij mijn eerste gedacht: Suicide Sid

jouw open kaart is ook zo'n fabeltje als het maar zijn kan :rolleyes:

Nee dat is het niet. Je kan zelfs onmiddellijk afleiden uit 1/3 van de stemmen die meegaan met mij dat het geen fabeltje is. Jij wil zien dat het een fabeltje is, en het is me een raadsel waarom je dat zo wil zien.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 15:18 ----------

Dit wordt een goed spelletje, is nu al duidelijk :roflol:

Ik blijf bij mijn eerste gedacht: Suicide Sid

Op pagina 10 had je een andere gedachte. Het is echt besmettelijk.

Nee dat is het niet. Je kan zelfs onmiddellijk afleiden uit 1/3 van de stemmen die meegaan met mij dat het geen fabeltje is. Jij wil zien dat het een fabeltje is, en het is me een raadsel waarom je dat zo wil zien.
Ik wil helemaal niets zien. Ik kan er gewoon niet bijkomen dat je al zo snel en zo makkelijk in je kaarten laat zien:

Goryjob heeft mijn politieke campagne gesteund... ik heb Goryjob graag.

Ik zou op Pinda stemmen, maar die doet niet meer mee. Vraag me af waarom?

Verder zou het wel eens interessant zijn mocht Remi er eens vroeg uitvliegen, gewoon omdat hij altijd al het spelletje tot het eind heeft uitgezeten, en tradities zijn er om te breken. Verder heb ik geen beter argument dan dat, er moeten nu eenmaal hoofden rollen.

Maar goed, hou mijn stem nog wat in en ga me laten opjutten door de massa want ben vanuit mijn kakrol (en neem die kak maar letterlijk, want het heeft alles met kak te maken :roflol:) toch van niets op de hoogte. Was eigenlijk eens graag een rol van betekenis geweest en niet de dorpsgek of een burger of deze KAKrol. This is soooo ANAL, Kakmarkrot.
Hier kom je er toch iets te duidelijk uit als bruine rugridder (geliefde).

Dan denk ik bij mezelf wel, wat zou de achterliggende reden zijn om dat te zeggen/ of je zo voor te doen...

Wil niet op de verkeerde stemmen. Dus leg dat dan eens uit ???

Ik wil helemaal niets zien. Ik kan er gewoon niet bijkomen dat je al zo snel en zo makkelijk in je kaarten laat zien:

Hier kom je er toch iets te duidelijk uit als bruine rugridder (geliefde).

Dan denk ik bij mezelf wel, wat zou de achterliggende reden zijn om dat te zeggen/ of je zo voor te doen...

Wil niet op de verkeerde stemmen. Dus leg dat dan eens uit ???

Sowieso, wil je als goeie het risico nemen om me er uit te kegelen? Is 10% van dit k*tdorp dat naar de klote is + een verloren ronde.

Nee dat wil ik niet, maar nu ben ik zo nieuwsgierig naar je rol :o :D

edit: Suicide sid zei (in de post hierboven) dat hij van hogerop (Markrot) het niet meer mocht hebben over zijn rol.

Snelle edit dat wel

jongens volgende ronde allemaal suicide sid eruit stemmen! :D
:trollface:

Nee dat wil ik niet, maar nu ben ik zo nieuwsgierig naar je rol :o :D

edit: Suicide sid zei (in de post hierboven) dat hij van hogerop (Markrot) het niet meer mocht hebben over zijn rol.

Snelle edit dat wel

Ja, idd wou niet weer op de vingers getikt worden door Markrot, edit spreekt in mijn voordeel.

Over Billy twijfel ik nog of die nu subtiel verwarring probeert te veroorzaken of gewoon wat grappig wou doen.

Dit is me 4de game dat ik meespeel, net of ik in de eerste ronde al mijn eigen ruiten in ga gooien :).
Zal over een uurtje mijn stem ook bekend maken.

,

Wtf zit jij allemaal te zeggen dude :roflol:

Wtf zit gij belachelijk te doen? :roflol: Waarom zou hij mij voor 9.25 niet op de vingers kunnen tikken? Gij wilt dus echt gewoon zien wat je wil zien, dat is me al even duidelijk.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 15:43 ----------

Dit is me 4de game dat ik meespeel, net of ik in de eerste ronde al mijn eigen ruiten in ga gooien :).
Zal over een uurtje mijn stem ook bekend maken.

Ik weet dat je een rol juist had en 1 fout. Het leek zelfs bijna bewust gemaakt die fout... ik denk wel dat jij iets meer weet, maar hoe je dat weet?

Wtf zit gij belachelijk te doen? :roflol: Waarom zou hij mij voor 9.25 niet op de vingers kunnen tikken? Gij wilt dus echt gewoon zien wat je wil zien, dat is me al even duidelijk.
ik zag dat je post van ervoor was, ik dacht erna

my bad dude :D

vertrouw je wel nog altijd niet volledig

ik zag dat je post van ervoor was, ik dacht erna

my bad dude :D

vertrouw je wel nog altijd niet volledig

Ok, goed. maar dat is dus wel de reden waarom ik niet verder wil discussiëren over mijn rol. Dus iedereen, drop it, en game on :)

edit: cult phags hebben het ondertussen 3 vs 3 gemaakt sid vs remi.

Laatst bewerkt:
Wtf boys. Ben een keer lang int lab en ineens massale stemmen hier. Ik zal alles doorlezen maar er staan echt bullshit argumenten tussen zeg

Ik begrijp uit de posts dat suicide of remi er uit moet volgens de stemmen.. ik heb echter voor beide nog geen goede duidelijke argumenten gezien. in vorig potje heb ik ook de goeie er uit gestemd doordat ik meeging in onzinargumenten. Alleen de hint van zelfmoord of intellectueel kan ik een beetje begrijpen nog.

Ik weet dat je een rol juist had en 1 fout. Het leek zelfs bijna bewust gemaakt die fout... ik denk wel dat jij iets meer weet, maar hoe je dat weet?

Begint ie weer met zijn anarchistische praktijken.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 16:25 ----------

Ik begrijp uit de posts dat suicide of remi er uit moet volgens de stemmen.. ik heb echter voor beide nog geen goede duidelijke argumenten gezien. in vorig potje heb ik ook de goeie er uit gestemd doordat ik meeging in onzinargumenten. Alleen de hint van zelfmoord of intellectueel kan ik een beetje begrijpen nog.

Die stemmen op Remi gaan eigenlijk nog helemaal nergens over omdat 2 van de 3 al bekend waren voordat het spel uberhoud begon. Stemmen op Sid zijn wel enigsinds te verklaren doordat hij verwarring loopt te zaaien en zich in een rol probeert te profileren die hij ''waarschijnlijk'' niet heeft. Toch vindt ik het merkwaardig dat er toch zoveel stemmen op Sid komen met het gevaar dat er 2 burgers uitvliegen...

Laatst bewerkt:
Begint ie weer met zijn anarchistische praktijken.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 16:25 ----------

Alleen verwarrend als je meer wil zien dan er is. Niets anarchisme.

Die stemmen op Remi gaan eigenlijk nog helemaal nergens over omdat 2 van de 3 al bekend waren voordat het spel uberhoud begon. Stemmen op Sid zijn wel enigsinds te verklaren doordat hij verwarring loopt te zaaien en zich in een rol probeert te profileren die hij ''waarschijnlijk'' niet heeft. Toch vindt ik het merkwaardig dat er toch zoveel stemmen op Sid komen met het gevaar dat er 2 burgers uitvliegen...

Stemmen op Remi zijn te verklaren. ik + 1 logische stem + één meevaller.

Argument contra Remi was er initieel niet, behalve dan dat hij is begonnen met een verdraaide verklaring te geven aan mij en het in een slecht daglicht probeerde te stellen + de volgers die dat dan ook beginnen te doen. Maw Kijken maar niet zien. Dát is typisch cult gedrag, en mocht je al meerdere spelletjes meegedraaid hebben, zou je dat onderhand wel al weten.

De stemmen op mij icm het risico dat zo maar even 10% uit het spel vliegt... dat is pas onverklaarbaar.

Zijn hier mensen echt achterdochtig/paranoia geworden XD.

Ik kan er ook niets aan doen dat ie af en toe een idioot is.
Back to the kitchen Sid.

Terug
Naar boven