XXL Nutrition

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Verder zou het wel eens interessant zijn mocht Remi er eens vroeg uitvliegen, gewoon omdat hij altijd al het spelletje tot het eind heeft uitgezeten, en tradities zijn er om te breken. Verder heb ik geen beter argument dan dat, er moeten nu eenmaal hoofden rollen.

Lol, ben ni goe bezig dit spelletje :)

Ik stem trouwens op Remiafc. Waarom? Omdat het kan. Laten we het wat in een stroomversnelling brengen.

Zo, een mooi beargumenteerde stem is me dat.

:roflol:

Jup inderdaad, eerste stem op Remi kwam van Jorgi al voor het spel begonnen was. Derde stem kwam van Thielen die zoals het lijkt als een hondje op Sid vertrouwt en Remi om precies dezelfde redenen naar huis wil sturen.

Jup inderdaad, eerste stem op Remi kwam van Jorgi al voor het spel begonnen was. Derde stem kwam van Thielen die zoals het lijkt als een hondje op Sid vertrouwt en Remi om precies dezelfde redenen naar huis wil sturen.

Ik was het ook al eens met jorgy voordat het spel begon.
Ik dacht juist dat de meesten de beredenering van jorgy wel zouden snappen.
Het is overigens sid z'n schuld dat ik zo duidelijk moet zijn.

En remi z'n gevonden "hint" kun je net zo goed alleen de 2e zin van lezen en dan kun je iets anders concluderen (wat al prijs gegeven is).

Ik was het ook al eens met jorgy voordat het spel begon.
Ik dacht juist dat de meesten de beredenering van jorgy wel zouden snappen.

Als je een burger zou zijn waarom zou je dan op Remi willen stemmen met als arugmentatie dat het een goede speler is en al verschillende spellen tot het einde heeft uitgezeten. Nu neem je een vrij groot risico een belangrijke speler eruit te stemmen zonder een goede rede.

Sid blijft maar zo nadrukkelijk aanwezig zijn en de mensen die op hem stemmen gelijk de rol van cult in de schoenen schuiven.

Waarom moet je zo nadrukkelijk aanwezig zijn, iedereen aanvallen en jezelf verdedigen als je niks te verbergen hebt?

Waarom reageert remi niet of nauweliijks? Hij leest wel mee.

Sid blijft maar zo nadrukkelijk aanwezig zijn en de mensen die op hem stemmen gelijk de rol van cult in de schoenen schuiven.

Waarom moet je zo nadrukkelijk aanwezig zijn, iedereen aanvallen en jezelf verdedigen als je niks te verbergen hebt?

Omdat ie er anders uitgestemd wordt omdat sommiggen te ver doordenken.

En ja hij is op het begin een grote idioot geweest.

Als je een burger zou zijn waarom zou je dan op Remi willen stemmen met als arugmentatie dat het een goede speler is en al verschillende spellen tot het einde heeft uitgezeten. Nu neem je een vrij groot risico een belangrijke speler eruit te stemmen zonder een goede rede.

Omdat het een vrij grote risicofactor is juist omdat hij zo goed is.
En daarbij wil ik wel een keer zien hoe het spel zich ontwikkeld zonder de man waar de meesten blind achteraan hobbelen.

Het is overigens niet persoonlijk ik heb juist veel respect voor remi z'n spel.

En als 3e reden ik kan beter op iemand stemmen die al 2 stemmen heeft dan een nieuwe man aankaarten waar ik ook nits zeker over weet. Als ik sid er niet uit wil.

Je verdedigt Sid wel heel opvallend en verschuift de stem door naar Remi, terwijl je op dit moment in het spel nog niet zeker kunt zijn of Sid wel zo onschuldig is. De enige manier waarop je op dit moment wel zeker kan weten of hij aan je kant staat, is als jullie de geliefden zijn, of als jullie beide cultisten zijn.
Mijn originele idee was dat jullie de geliefden zijn, maar zoals al aangehaald, waarom verdedigt hij zichzelf zo fel als hij nog niet veel stemmen tegen heeft en niets te verbergen heeft? Anarchist was mijn 2de idee, maar dan snap ik niet waarom jij hem zo fel verdedigt. Toch cultisten dan?

Omdat ie er anders uitgestemd wordt omdat sommiggen te ver doordenken.

En ja hij is op het begin een grote idioot geweest.

Omdat het een vrij grote risicofactor is juist omdat hij zo goed is.
En daarbij wil ik wel een keer zien hoe het spel zich ontwikkeld zonder de man waar de meesten blind achteraan hobbelen.

Het is overigens niet persoonlijk ik heb juist veel respect voor remi z'n spel.

En als 3e reden ik kan beter op iemand stemmen die al 2 stemmen heeft dan een nieuwe man aankaarten waar ik ook nits zeker over weet. Als ik sid er niet uit wil.

ben het tot op een zekere hoogte met je eens.
Stel dat Remi een goede is, is het waarschijnlijk dat suicide de volgende is.
Ben je het hier mee eens of..?

ben het tot op een zekere hoogte met je eens.
Stel dat Remi een goede is, is het waarschijnlijk dat suicide de volgende is.
Ben je het hier mee eens of..?

Normaal gesproken zou ik het inderdaad met je eens zijn.
Maar in deze situatie niet en degene die opgelet hebben in het topic moeten dat ondertussen wel snappen :o.
Is het trouwens niet toevallig dat ik de enige ben die sid verdedigt?

Ik stem: Remi_Afca

Zoals we vorige spel hebben kunnen zien, is Remi veruit de beste speler van het hele spel. Hij heeft een onvoorstelbare overtuigingskracht en kan mensen laten meegaan in zijn stem, zonder dat zijn redenering ook maar enige logica bevat. Daarom wil ik hem er zo snel mogelijk uit.
Is hij goed? Dan is dat enorm jammer, maar ook zonder hem kunnen we winnen.
Is hij slecht? Dan moet hij er zo snel mogelijk uit, want met hem aan de slechte zijde winnen we dit spel nooit.

Goryjob heeft mijn politieke campagne gesteund... ik heb Goryjob graag.

Ik zou op Pinda stemmen, maar die doet niet meer mee. Vraag me af waarom?

Verder zou het wel eens interessant zijn mocht Remi er eens vroeg uitvliegen, gewoon omdat hij altijd al het spelletje tot het eind heeft uitgezeten, en tradities zijn er om te breken. Verder heb ik geen beter argument dan dat, er moeten nu eenmaal hoofden rollen.

Maar goed, hou mijn stem nog wat in en ga me laten opjutten door de massa want ben vanuit mijn kakrol (en neem die kak maar letterlijk, want het heeft alles met kak te maken :roflol:) toch van niets op de hoogte. Was eigenlijk eens graag een rol van betekenis geweest en niet de dorpsgek of een burger of deze KAKrol. This is soooo ANAL, Kakmarkrot.

Lol, ben ni goe bezig dit spelletje :)

Ik stem trouwens op Remiafc. Waarom? Omdat het kan. Laten we het wat in een stroomversnelling brengen.

Ik wil Remi AFCA er wel uit. Hij heeft altijd het complete spel gevormd dus tijd om eens te kijken hoe het zonder hem loopt.

Daarbij komt nog dat ik Sid wel vertrouw en remi z'n gevonden "hint" is te farfetched als ie dat al wil gebruiken kan ie beter de andere kant op kijken.

Maar iig Remi AFCA

Thx man!

Verder is dit ook gewoon mijn argument, Remi kneedt het gewoon altijd naar zijn hand. Maar goed, mocht hij niet de wolf noch cultist zijn, ik zou het wel weten mocht ik de wolf zijn: zou hem de eerste nacht al opvreten.

Dit zijn de redenen waarom ik eruit gestemd word. Lekker duidelijk ook.

Waarom reageert remi niet of nauweliijks? Hij leest wel mee.

Ik was effe alles aan 't doorlezen... was effe weg & alle reacties die ik plaatste waren via mn mobiel . Niet erg overzichtelijk dus

Suicide sid (en thielen) hebben/ laten teveel in hun kaarten kijken.

Ik stem niet. Maar ben eigenlijk meer benieuwd welke move de wolf gaat maken vannacht. Daar kunnen we meer uithalen...

Normaal gesproken zou ik het inderdaad met je eens zijn.
Maar in deze situatie niet en degene die opgelet hebben in het topic moeten dat ondertussen wel snappen :o.
Is het trouwens niet toevallig dat ik de enige ben die sid verdedigt?

Nee... want je kan dat als cultist zijnde natuurlijk afgesproken hebben.

Jullie kunnen natuurlijk wel geliefden zijn.. maar de stemmen op mij gaan nergens over

Vreemd dat suicide en thielen zo sterk voor de ondergang zijn van Remi.
Als ze allebei cultist zijn weten ze zeker dat hij aan de goede kant staat. Zijn ze van de goede kant kunnen ze niet weten wat Remi is.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 17:07 ----------

Er is ook nog een mogelijkheid dat Remi de grote regisseur is van zijn eigen ondergang om zo Suicide en Thielen voorlopig veilig te stellen!

Nee... want je kan dat als cultist zijnde natuurlijk afgesproken hebben.

Jullie kunnen natuurlijk wel geliefden zijn.. maar de stemmen op mij gaan nergens over

Om eerlijk te zijn, als ik cultist was dan had ik er niet zo'n maling om gemaakt.

Remi je bent een goede speler maar dat is ook meteen een risico (+ elke keer heeft de kant met jou gewonnen dacht ik).
Als jij me een certain bad guy kan geven dan wil ik die er wel uit werken hoor.

Over het in de kaarten laten kijken, dat is toch redelijk noodgedwongen :mad:.

Om eerlijk te zijn, als ik cultist was dan had ik er niet zo'n maling om gemaakt.

Remi je bent een goede speler maar dat is ook meteen een risico (+ elke keer heeft de kant met jou gewonnen dacht ik).

Ik heb alleen t eerste potje verloren, maar die konden we onmogelijk winnen aangzn de slechte kant al vanaf t begin van t spel uit meer spelers bestond dan de goede kant.

Een cultist ken ik natuurlijk niet zo aanwijzen... Daarbij zorg Suicide Sid gewoon voor veel verwarring... Dit draagt totaal niet bij aan t elimineren van de cultisten maar geeft t hun juist een extra voordeel.

Stel dat ik jou en Sid zou geloven, waar ik stiekem ook wel een beetje naar neig. Dan zou ik dus om jullie te redden op Remi moeten stemmen waar ik nog vrijwel niets van weet. Jullie zouden die ronde overleven en Remi zou eruitvliegen. Maar de ronde daarna zouden jullie dan als nog ten dode zijn opgeschreven om door de wolf opgegeten te worden als dat vannacht al niet gebeurt. Dus mochten jullie zijn wie jullie zeggen dan zijn jullie sowieso al ten dode opgeschreven.

Ik heb alleen t eerste potje verloren, maar die konden we onmogelijk winnen aangzn de slechte kant al vanaf t begin van t spel uit meer spelers bestond dan de goede kant.

Een cultist ken ik natuurlijk niet zo aanwijzen natuurlijk... Daarbij zorg Suicide Sid gewoon voor veel verwarring... Dit draagt totaal niet bij aan t elimineren van de cultisten maar geeft t hun juist een extra voordeel.

Klopt allebei.
Ik ben zowieso niet blij met sid, omdat hij de rol niet leuk vindt gaat ie maar obvious doen waardoor ik ook obvious moet doen. Maarja kan hem er moeilijk uit laten stemmen.

Denk persoonlijk dat billy de anarchist is door die lijst zonder maar iets te weten.
Maar meer weet ik nog niet.

De hint over intelligentsten kan op 2 manieren opgevat worden.
De burgers zijn niet de intelligentsten verwijst naar subgenius maar je kan het zien als sub is een burger of juist sub is niet een burger dus die hielp niet.
Ik verwacht overigens het 1e.

Stel dat ik jou en Sid zou geloven, waar ik stiekem ook wel een beetje naar neig. Dan zou ik dus om jullie te redden op Remi moeten stemmen waar ik nog vrijwel niets van weet. Jullie zouden die ronde overleven en Remi zou eruitvliegen. Maar de ronde daarna zouden jullie dan als nog ten dode zijn opgeschreven om door de wolf opgegeten te worden als dat vannacht al niet gebeurt. Dus mochten jullie zijn wie jullie zeggen dan zijn jullie sowieso al ten dode opgeschreven.

Dat verwacht ik ook maar als je ons eruit stemt geef je de wolf wel de kans om iemand anders op te eten.

Klopt allebei.
Ik ben zowieso niet blij met sid, omdat hij de rol niet leuk vindt gaat ie maar obvious doen waardoor ik ook obvious moet doen. Maarja kan hem her moeilijk uit laten stemmen.

Denk persoonlijk dat billy de anarchist is door die lijst zonder maar iets te weten.

De burgers zijn niet de intelligentsten verwijst naar subgenius maar je kan het zien als sub is een burger of juist sub is niet een burger dus die hielp niet.

Naja t maakt in principe al niet uit wat we doen.. want door t gelul van Suicide Sid bestaan er al twijfels over mij & over jullie... Dus mocht ik weggestemd worden, dan zijn jullie zoiezo de volgende.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 17:19 ----------

Klopt allebei.
Ik ben zowieso niet blij met sid, omdat hij de rol niet leuk vindt gaat ie maar obvious doen waardoor ik ook obvious moet doen. Maarja kan hem er moeilijk uit laten stemmen.

Dat verwacht ik ook maar als je ons eruit stemt geef je de wolf wel de kans om iemand anders op te eten
.

Dit is vice versa natuurlijk.

Terug
Naar boven