MuscleMeat

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Het was in ieder geval wel een spannende 1e ronde.

Draai de rolle dus nou niet om... t komt niet door mij maar door jezelf... Je probeert iemand uit t spel te werken zonder aanwijzingen niks & als ik me verdedig en mensen t met me eens zijn dan gaan zeggen dat t door mij komt , rot toch op.

:roflol:

Wat ik bedoel is dat er gewoon 0 aanwijzingen waren voor jou en 0 voor mij, maar dat jij het toch zo goed weet te spelen dat iedereen jou volgt, of je nou goed of slecht bent en zonder informatie over mij. Daarbij heb jij (en sid natuurlijk) ervoor gezorgd dat de hints niet meer gevolgd werden, maar dat er enkel en alleen nog maar naar mij en jou gekeken werd. In het begin kwam SubGenius nog ter sprake, maar dat is snel verwaterd. Dat is mijn punt.

Dat Sid daarbij moest sterven, is niet mijn schuld, ik heb niet op hem gestemd of nooit iets kwaads gezegd over hem. Ik heb enkel op hem gestemd omdat ik moest.

Misschien komt het verhaal pas na 22.00
Hij had geschreven dat hij vaak tussen 7-10 traint, dus kan best zijn dat hij vandaag al laat is.

ehm..wanneer krijgen we het verhaaltje met de gangbang?

Srs dat beweer je met je post.
Je hebt Jorgyboy namelijk gestemd.

Wat ik trouwens bedoelde is... stel dat Jorgyboy burger is... Dan is t 1 burger..

Mocht Suicide sid toch aan de goede kant staan dan is t geliefde..Dus 2 burgers..

Als burgemeester zijnde kies je dan voor degeen met de minste slachtoffer dus voor Jorgyboy aangzn je dan 1 burger zou verliezen en niet 2...

Logisch toch

:roflol:

Wat ik bedoel is dat er gewoon 0 aanwijzingen waren voor jou en 0 voor mij, maar dat jij het toch zo goed weet te spelen dat iedereen jou volgt, of je nou goed of slecht bent en zonder informatie over mij. Dat is mijn punt.

Reden waarom ik jou als verdachte aan heb gemerkt is omdat jij al een stem uitbracht voordat het verhaal van markrot er stond, waarin eventuele hints zouden staan zodat daar stemmen op gebaseerd konden worden.

Voor hetzelfde geld had er een tip in gestaan die zeer duidelijk had gemaakt dat remi bij de good guys hoort. Dan had je je stem wel kunnen veranderen alsnog, maar het is voor mij wel verdacht en zou kunnen betekenen dat je cultist bent die een lijst heeft van mede cultisten en de wolf en zo dus weet dat remi alleen maar een gevaar voor je kan zijn.

Wat ik trouwens bedoelde is... stel dat Jorgyboy burger is... Dan is t 1 burger..

Mocht Suicide sid toch aan de goede kant staan dan is t geliefde..Dus 2 burgers..

Als burgemeester zijnde kies je dan voor degeen met de minste slachtoffer dus voor Jorgyboy aangzn je dan 1 burger zou verliezen en niet 2...

Logisch toch

Ja, maar dit bedoelde je niet geloof ik.

Logisch toch

Dat is waar, maar niet mijn schuld. Ik heb mijn punt bewezen en dat is dat iedereen jou volgt, no matter what. Of er nu hints aanwezig zijn in het verhaal of niet, ze volgen jou en denken niet meer na.

Wie is er trouwens begonnen met op Sid te stemmen? Want enkel de cultisten willen de geliefden eruit ...

Reden waarom ik jou als verdachte aan heb gemerkt is omdat jij al een stem uitbracht voordat het verhaal van markrot er stond, waarin eventuele hints zouden staan zodat daar stemmen op gebaseerd konden worden.

Voor hetzelfde geld had er een tip in gestaan die zeer duidelijk had gemaakt dat remi bij de good guys hoort. Dan had je je stem wel kunnen veranderen alsnog, maar het is voor mij wel verdacht en zou kunnen betekenen dat je cultist bent die een lijst heeft van mede cultisten en de wolf en zo dus weet dat remi alleen maar een gevaar voor je kan zijn.

Als cultist weet je niet wie de wolf is alleen de andere cultisten.

Als cultist weet je niet wie de wolf is alleen de andere cultisten.

OP:

De cultisten:
De cultisten zijn een stel achterbakse verraders die aan de kant van de wolf staan. Zij kennen elkaar en weten wie de wolf is, maar mogen alleen elkaar PM'en (niet de wolf!). De wolf weet echter niet wie de cultisten zijn. De cultisten moeten er alles aan doen om te zorgen dat er geen mede-cultist en al helemaal niet de wolf via stemming wordt ge-elimineerd. Ze zijn dan wel in de minderheid, maar met hun vermogen om te communiceren proberen ze toch de overwinning te behalen.
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.

haha :laugh:

Je weet wel hoe die verhaaltjes zijn. Zou me niet verbazen als we hem met z'n twaalven gangrapen ofzo...heks met een strapon..gek zonder condoom enzo...haha
Hahahaha inderdaad :p verbaast me elke keer weer die avonturen die er snachts gebeuren:roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven