XXL Nutrition

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: kane
Kan echt niets van tips uit het verhaal halen. Waarom die pinneapplebrah ook vetgedrukt staat is mij een vraagteken. Ik tel er wel 9 (gif) wat zou leiden naar woopy (inschrijving nr 9).

Maar verder geen idee ???

Nee :mad:

Hebben we het overigens bij het goede eind ?
De jager heeft vannacht succes gehad?
Lijkt me wel duidelijk ja

Kan echt niets van tips uit het verhaal halen. Waarom die pinneapplebrah ook vetgedrukt staat is mij een vraagteken. Ik tel er wel 9 (gif) wat zou leiden naar woopy (inschrijving nr 9).

Maar verder geen idee ???

Lijkt me wel duidelijk ja

Heb ook geen flauw idee. Misschien zijn er hier nog spelers met meer verstand van de misc. dan ik.

• Like
Waarderingen: kane
Wie is er dan beschermd door de jager.

Wie is er dan beschermd door de jager.
Thielen of Remi.

Kans is groter dat Thielen werd beschermd, zijn rol ligt namelijk al duidelijk vast en was 'n easy prey voor de wolf.

In principe zou diegene die aangevallen werd het zelf moeten weten. Geen idee of dit werkelijk ook zo is ???

Thielen of Remi.

Kans is groter dat Thielen werd beschermd, zijn rol ligt namelijk al duidelijk vast en was 'n easy prey voor de wolf.

In principe zou diegene die aangevallen werd het zelf moeten weten. Geen idee of dit werkelijk ook zo is ???

Nope slachtoffer weet dit niet. De jager weet wel wie hij beschermd heeft. Iig in het normale spel.

wie stemt op wie nu dan?

Ik stem orgineel

Waarom zou remi hulp krijgen van de jager?
Zijn rol is nog een groot vraagteken,

Orgineel

Rob p

SubGenius

Dit zijn de mensen die op Suicide Sid stemde... nadat ik & Thielen op Jorgyboy stemde. En dus Suicide er niet uit zou gaan maar Jorgyboy

Orgineel

Rob p

SubGenius

Dit zijn de mensen die op Suicide Sid stemde... nadat ik & Thielen op Jorgyboy stemde. En dus Suicide er niet uit zou gaan maar Jorgyboy

Bovenal was de rol van Suicide al zo klaar als een klontje voordat hij dood ging...

origineel

Kan het plaatje nu wel zien, niet dat ik er wijzer van word.
Vind het toch makkelijker wanneer verteld word waar de jager waakt, dat is zowiezo wel leuk om te weten wanneer de wolf een andere target neemt.
En heb in het verhaal ook niets van de heks vernomen.
Maar deze heeft misschien geen PM gestuurd?

iederren loopt elkaar te trollen :roflol:

Thielen beargumenteerd tenminste.

En jullie volgen daar zomaar in mee zonder iets van uitleg..

Thielen heeft nog helemaal niet gestemt... Volgens mij spreken de quotes van orgineel die ik bij mijn stemming geselecteerd heb voor zichzelf...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven