MuscleMeat

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

huhmm lastig, volgens het verhaal, en de hint met barry pooter, heeft alleen buffalo billy gepost (en ook meedoet met het spel) maar het lijkt me sterk dat hij de wolf is, eerder remiafca, hij is een goede speler, en kan zo ook zijn rol verbergen. Ik ben nog niet helemaal zeker, ik wacht nog ff af.

Oke dus tot zover:

Jaap ja--> Orgineel
Luc M--> Orgineel
Mack10--> Orgineel

IMBAatwork--> Mack10

Z1000--> Remi AF
Woopy--> Remi AF

Hmmm hopelijk is er meer ontwikkeling als ik terug ben van het sporten (als ik op tijd terug ben).

imbatwork is gay

Mijn stem gaat uit naar de gevaarlijkste speler in dit spel:RemiAFCA

Wacht dus de 1e ronde gingen mensen op sid en jorgy stemmen omdat ze zonder echt goede reden Remi eruit wilden en nu is het opeens een geweldig goed idee..... I smell cults in the air.

En dat ook nog eens nu ik echt begin te denken dat Remi een good guy is.

En waar baseer jedat op? Als je me kunt overtuigen verander ik mijn stem misschien wel (ik zit op de trein dus is moeilijk typen voor me)

En waar baseer jedat op? Als je me kunt overtuigen verander ik mijn stem misschien wel (ik zit op de trein dus is moeilijk typen voor me)

Gisteren viel het vrij op dat hij ''opeens'' 3 man ongeveer van mening wist te veranderen. Dat is gewoon erg opvallend gedrag. Verder ben ik ook nog niet helemaal overtuigd maar het zou wel een verstandige stem kunnen zijn mede ook omdat het gewoon een ervaren speler is. Al moet ik er zelf ook nog even over nadenken.

Ik verwacht wel een betoog hier van Remi AFCA.

ik lees het topic weer eens door aan het einde van de dag, en echt alles is 1 grote mind****, ik snap echt niet hoe sommige mensen hier nog iets van kunnen maken :eek:

Doordat de jager iemand beschermd heeft weet ik nog niet te stemmen. gister heb ik echtrr ook al niet gestemd. als ik zo mijn oordeel moet geven denk ik dat remi goed is en orgineel is twijfelachtig. mijn stem is dus op orgineel

Hopelijk stem ik dit x wel de slechte er uit

Enorm gewaagde gok ook om RemiAFCA eruit te stemmen, kans is groot dat hij aan de goeie kant staat. Meeste stemmen op hem zijn ook nauwelijks voorzien van een deftige argument.

Ook is hij 1 vd weinige die echt naar de tips/ hints zoekt.

Het is een gokje, maarja in het begin moet dat nu eenmaal. Ik wacht nog even op zijn verweer.

ik stem Remi AFCA

Wat een homo's allemaal, waarom in hemelsnaam op Remi?
Waarom luisterd er niemand naar mij? ???

Terug
Naar boven