AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Ben ik helemaal niet van overtuigd...
Waar ik wel van overtuigd ben, is dat als Remi aan de slechte kant staat, hij een zware bedreiging is. Mensen volgen hem te makkelijk. Ik ben nog steeds aan het uitvissen aan welke kant hij staat, maar als ik moet kiezen tussen Remi die misschien aan de slechte kant staat, of iemand anders die misschien aan de slechte kant staat, weet ik het wel.
Ik kijk nog even hoe het loopt...

Thielen heeft nog helemaal niet gestemt... Volgens mij spreken de quotes van orgineel die ik bij mijn stemming geselecteerd heb voor zichzelf...

Of je ben een cult, of heel stom.

mijn stem op suicide was omdat hij het heel raar speelde.
op het einde gingen thielen en remi ineens samenwerken door jorgy te stemmen. op dat moment leek me dat het werk van cultisten.

over denk je stem nog een keer jaap.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 15:02 ----------

Alleen cultisten kunnen zeker weten dat ze op de goede stemmen!

Ah ik zie dat ik ineens op een lijstje van remi sta. De rol van suicide was totaal nog niet duidelijk gister, voor hetzelfde geld was die enorm aan het bluffen. Mijn aandacht gaat uit naar remi op dit moment, mede omdat die zo goed is en zo makkelijk mensen plots mee krijgt (gisteren ineens 3 man) is hij imo mede verdacht. Tenzij iemand anders straks de aandacht meer naar zich toe trekt.. Well see.

Of je ben een cult, of heel stom.

mijn stem op suicide was omdat hij het heel raar speelde.
op het einde gingen thielen en remi ineens samenwerken door jorgy te stemmen. op dat moment leek me dat het werk van cultisten.

over denk je stem nog een keer jaap.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 15:02 ----------

Alleen cultisten kunnen zeker weten dat ze op de goede stemmen!

Gek he dat ze een half uurtje voor het einde van de stemronde met elkaar gaan samenwerken als ze zien dat Sid dus indirect Thielen samen met Remi de meeste stemmen krijgen :roflol:

Met me laatste regel wil ik zeggen dat cultisten geen twijfel hebben als ze op iemand stemmen!
Dus ieder die nu al voluit zegt zeker te weten dat ik slecht zou zijn, is in mijn ogen zelf verdacht (nog niet schuldig).

Ik stem op Mack10.

Mijn argument?

Hij is de wolf !

Gek he dat ze een half uurtje voor het einde van de stemronde met elkaar gaan samenwerken als ze zien dat Sid dus indirect Thielen samen met Remi de meeste stemmen krijgen :roflol:

Dit is je eerste spel. in eerdere games gebeurde dit ook door de cults.

Ik associeer je helemaal met niemand dude, was gewoon met snel te zijn. :)

Dat de andere twee jou zo makkelijk volgen baart me zorgen.

Dit is je eerste spel. in eerdere games gebeurde dit ook door de cults.

Ja maar zelfs jij moet kunnen zien dat dit voor ons beiden een poging was om ons zelf te redden :rolleyes:.

Overigens heb ik deze ronde even geen flauw idee maar heb niet het idee dat Remi deze ronde evil is.
Ik zag bikers iig als anarchist, ik denk dat voorlopig nog steeds.
Orgineel is denk ik gewoon heel wantrouwig geworden door de vorige rondjes (als hij echt 4x evil blijkt te zijn lach ik me kapot) maar heeft wel een paar semi-verdachte dingen gezegd/gedaan.
Dat er opeens 3 zonder echte argumentatie op orgineel stemmen vind ik overigens wel apart. Aan de andere kant ik had de laatste keer ook geen goede argumentatie (editie 3) en toen was hij de wolf XD.

Uit het verhaaltje werd ik iig niet veel wijzer XD pineapplebrah wtf.

Edit: en mack10 is een beetje attention wh*re deze ronde (no hard feelings man) :P

Laatst bewerkt:
nu ben ik er nog, straks weer eten en trainen enz, dat gaat natuurlijk wel voor:cool:

Ik ben zo ook beuken in de gym.
Anders word ik nooit Zyzz.

Ik kom wel uit Australia dus dat scheelt :D

Ziet er niet naar uit dat er nog iets zal gebeuren wat mijn mening verandert, en ben straks foetsie, dus ik stem alvast: Remi AFCA
Van alle personen die mogelijk een cult zijn, lijkt hij me de gevaarlijkste.

Laatst bewerkt:
Ziet er niet naar uit dat er nog iets zal gebeuren wat mijn mening verandert, en ben straks foetsie, dus ik stem alvast: Remi
Van alle personen die mogelijk een cult zijn, lijkt hij me de gevaarlijkste.

Ze hele naam neerzetten:)

Wat een gedoe :p

Terug
Naar boven