Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Zo staat het nu dan:

Jaap ja--> Orgineel
Luc M--> Orgineel
Mack10--> Orgineel
Biobeast--> Orgineel

IMBAatwork--> Mack10

Z1000--> Remi AF
Woopy--> Remi AF
SubGenius--> Remi Af
Bikers--> Remi Af
Dudemeister --> Remi Af

Dan verander ik mijn stem in Orgineel.
Wil Remi er nog niet uithebben, weet niet waarom, maar heb geen reden (nog) om hem te verdenken.
Hij is wel rustiger als laatste potten.

MAAR : dan weten we zeker dat de wolf er niet uitgaat vanavond, want ik voel aan mijn water dat dat Mack10 is.

Wil Remi er nog niet uithebben, weet niet waarom, maar heb geen reden (nog) om hem te verdenken.

MAAR : dan weten we zeker dat de wolf er niet uitgaat vanavond, want ik voel aan mijn water dat dat Mack10 is.

:roflol::roflol::roflol:
Mack10 is noway de wolf.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:29 ----------

Mack 10? van hem durf ik wel te zeggen dat hij geen belangrijke rol heeft.. De bodyguard van z1000 :o

Dat dacht ik ook, maar hij volgt mij niet in mijn stem.

Ziet er niet naar uit dat er nog iets zal gebeuren wat mijn mening verandert, en ben straks foetsie, dus ik stem alvast: Remi AFCA
Van alle personen die mogelijk een cult zijn, lijkt hij me de gevaarlijkste.

Mijn stem gaat uit naar de gevaarlijkste speler in dit spel:RemiAFCA

Vind hem inderdaad het verdachts. remiAFCA

Mooi argumenten jongens...ALS hij een cultist is dan is hij de gevaarlijkste speler, maar ALS ik een heks ben moet je mij behouden... Stem je nu niet meer op mij?

Verder is SubGenius degene die op t laatste moment op Suicide Sid stemde nadat Thielen & ik op jorgyboy stemden.

Bikers neem ik zoiezo al niet zo serieus aangzn die steeds zijn stem wisselt. Als ik me t goed herinner stemde hij eerst Suicide Sid, daarna Buffalo Billy & nu weer op mij. De switches zijn ook nergens op gebaseerd behalve dan zoiets als 'vind hem verdacht dus stem ik op hem'

Ik verwacht wel een betoog hier van Remi AFCA.

Dan hebben we natuurlijk onze burgemeester ... Noemde mij Anarchist & wolf. Geen van beide is juist... Ik ken vanalles lullen natuurlijk. Maar wrm neemt iedereen z1000 zo srs? Elke burgemeester die aan dit spel meedeed was corrupt.. de slechte kant is voor vele nou eenmaal verleidelijker dus waarom zou z1000 wel voor de goede kant? Nu ga ik z1000 niet neerzette als de corrupte burgemeester want ik weet niet wat ie is. Maar ik vind t wel vreemd dat 9 van de 10 niet naar Thielen luisteren maar wel naar z1000 terwijl Thielen 100% goodguy is & dat dat van z1000 nog maar moet blijken

Kerel wat doe je nu, had van jou zeker een beter inzicht gehad!
Dat je vind dat Remi er niet uit moet kan ik nog wel begrijpen, maar als dat zou gebeuren zou het niet jou schuld zijn.

Ik moet helaas weg nu. Er is niemand meer die zich verder verdacht heeft gemaakt, verdere argumenten heb ik ook niet en ik wil mijn stem niet verloren doen gaan. Maar mijn stem gaat naar RemiAFCA In mijn ogen het meest verdacht. op dit moment.

Remi zo te zien ben je Phucked, ben wel benieuwd naar jouw functie als Markot met zijn verhaaltje komt :D

Ik moet helaas weg nu. Er is niemand meer die zich verder verdacht heeft gemaakt, verdere argumenten heb ik ook niet en ik wil mijn stem niet verloren doen gaan. Maar mijn stem gaat naar RemiAFCA In mijn ogen het meest verdacht. op dit moment.

:roflol: dit was gewoon te voorspellen.. dat zogenaamde opgevoerde toneelstukje van ' ja ik wacht effe met stemmen, kijken of iemand zich nog verdacht maakt'. Ga toch weg man... Zodra ik dood ben zien jullie mijn rol & Elimineer Rob P dan!

Jaja elimineer me maar, niks te verbergen hier. Nu begin jezelf ook lukraak mensen te beschuldigen, nergens op gebaseerd..

Stelletje cultfags !

Aangezien Remi tracht eruit gestemd te worden... gaat mijn stem naar Orgineel

Van beide spelers zijn we gewoon niet zeker, en dan hou ik er liever een sterke speler in die mogelijk bij de good guys hoort. Ook hiermee maakte orgineel zich al een beetje verdacht zoals Jaap Ja al aanhaalde:

Zo er wordt al flink goed gespeeld.
Suicide probeert een hoop verwarring te maken en mack is gewoon een gekke homo.
uit de posts van remi denk ik dat hij an de goede kant staat. het laatste is een tip voor de wolf!!!!
anarchist of cult ?! hopelijk weten we straks meer

Jaja elimineer me maar, niks te verbergen hier. Nu begin jezelf ook lukraak mensen te beschuldigen, nergens op gebaseerd..

Naja baseer t wel ergens op.. je switch naar Suicide vind vond ik verdacht aangzn t op t laatste moment was.. & jou stem op mij is nergens op gebaseerd behalve dan 'hij is verdacht'

Hier baseer ik de beschuldiging jegens jou op... Jij daarentegen heb srs geen aanleiding om op mij te stemmen.. mocht je die wel hebben kom dan met argumenten

:roflol: dit was gewoon te voorspellen.. dat zogenaamde opgevoerde toneelstukje van ' ja ik wacht effe met stemmen, kijken of iemand zich nog verdacht maakt'. Ga toch weg man... Zodra ik dood ben zien jullie mijn rol & Elimineer Rob P dan!

Dat zal niet gebeuren onder mijn gezag.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:46 ----------

Aangezien Remi tracht eruit gestemd te worden... gaat mijn stem naar Orgineel

Van beide spelers zijn we gewoon niet zeker, en dan hou ik er liever een sterke speler in die mogelijk bij de good guys hoort. Ook hiermee maakte orgineel zich al een beetje verdacht zoals Jaap Ja al aanhaalde:

anarchist of cult ?! hopelijk weten we straks meer

Jouw rol is ook allang duidelijk. Dat Etje had ik gister goed;)

Whaha, heb dit topic eens zitten lezen, weet dat ik niet mag posten als niet deelnemer maar als ik eens tijd over heb wil ik wel eens mee spelen. Tof spel! Succes Aaan de spelers!

Logisch toch? Als je nog tijd hebt, kan je die toch evengoed optimaal benutten door nog wat te observeren?

Doen de cultfags altijd, en aan het einde wanneer iemand van hun eruit dreigt te gaan stemmen ze allemaal ff snel op iemand anders.
Same old...

En waarom gelooft niemand mij nou?
Kan beter tegen een muur praten denk ik :(

Ik stem orgineel

Vooral omdat ik niet anders kan

Naja baseer t wel ergens op.. je switch naar Suicide vind vond ik verdacht aangzn t op t laatste moment was.. & jou stem op mij is nergens op gebaseerd behalve dan 'hij is verdacht'

Hier baseer ik de beschuldiging jegens jou op... Jij daarentegen heb srs geen aanleiding om op mij te stemmen.. mocht je die wel hebben kom dan met argumenten

Gisteren had je zelf ook ineens 2 anderen overgehaald om op iemand anders te stemmen. Afgesproken werk? Verdacht genoeg in mijn ogen.

Tussenstand tot nu toe:

Zo staat het nu dan:

Jaap ja--> Orgineel
Luc M--> Orgineel
Mack10--> Orgineel
Biobeast--> Orgineel
IMBAatwork--> Orgineel
kane --> Orgineel
RemiAFCA --> Orgineel

Z1000--> Remi AF
Woopy--> Remi AF
SubGenius--> Remi Af
Bikers--> Remi Af
Dudemeister --> Remi Af
Rob P --> Remi Af

Jouw rol is ook allang duidelijk. Dat Etje had ik gister goed;)
Jij neemt ook helemaal niets van moeite om iets te onderbouwen eh. :rolleyes:

Terug
Naar boven