AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

O man word nog spannend...

Gisteren had je zelf ook ineens 2 anderen overgehaald om op iemand anders te stemmen. Afgesproken werk? Verdacht genoeg in mijn ogen.

Verdacht ? T is gwn overduidelijk dat Suicide & Thielen geliefden zijn... Dus wat nou verdacht...en idd ik switchte.. maar ik kwam wel met een verhaal waarom ik switchte van stem.. jij daarentegen zegt gewoon doodleuk ' ja vind hem verdacht dus stem ik op hem'

Tussenstand tot nu toe:

Zo staat het nu dan:

Jaap ja--> Orgineel
Luc M--> Orgineel
Mack10--> Orgineel
Biobeast--> Orgineel
IMBAatwork--> Orgineel
kane --> Orgineel
RemiAFCA --> Orgineel

Z1000--> Remi AF
Woopy--> Remi AF
SubGenius--> Remi Af
Bikers--> Remi Af
Dudemeister --> Remi Af
Rob P --> Remi Af

Jij neemt ook helemaal niets van moeite om iets te onderbouwen eh. :rolleyes:
Thielen heeft ook op Remi gestemd.

Origineel was gister inderdaad wel verdacht met zijn uitspraken, maar heeft daarbij ook wel uitspraken gedaan waarbij zou blijken dat hij aan de goede kant staat, wat dat betreft speelt hij het nog goed en ben ik nog niet zeker over zijn kant.

Voortdenkend op mijn eerdere idee van gister, dat remi bij de goede zou horen en de cultisten hem er het snelst uit zouden willen is jorgyboy nog steeds verdacht voor mij, het feit dat toen het er om spande ineens meerdere stemmen op sid kwamen (terwijl toen vrij zeker was dat hij en thielen burgers waren) en jorgy dus vrijuit ging pleit daar ook voor.

subgenius was 1 van de mensen die uiteindelijk de telling besliste, gecombineerd met de hint dat de burgers niet de slimsten zijn, maakt hem ook verdacht.
maar aangezien sub onder betekend, zou subgenius betekenen geen genie, en dus alsnog betekenen dat hij wel een burger is. de hint kan wat mij betreft dus 2 kanten op.

Geef op dit moment ook nog geen stem, hele dag geen tijd gehad om hier te kijken, en ga dus eerst nog even rustig alles doorlezen.

Zat trouwens ook nog te denken, stel ik zou een random naam aan moeten wijzen om weg te stemmen zonder onderbouwing, dan zou ik bij z1000 uitkomen.
Dan is er 50% kans om een slechte weg te stemmen , ten opzichte van misschien 25% bij elke andere random naam zonder aanleiding.

Eerste ronde is dat altijd en sid kon net zo goed bluffen. Ik moet nu gaan anders kom ik te laat.

Verdacht ? T is gwn overduidelijk dat Suicide & Thielen geliefden zijn... Dus wat nou verdacht...en idd ik switchte.. maar ik kwam wel met een verhaal waarom ik switchte van stem.. jij daarentegen zegt gewoon doodleuk ' ja vind hem verdacht dus stem ik op hem'

Je verhaal boeit niet. Want je lult steeds iets anders Remi.
Ik weet haast 100% zeker dat jij de wolf bent.

edit: thielen heeft nog niet gestemd idd, zie ik net

Origineel was gister inderdaad wel verdacht met zijn uitspraken, maar heeft daarbij ook wel uitspraken gedaan waarbij zou blijken dat hij aan de goede kant staat, wat dat betreft speelt hij het nog goed en ben ik nog niet zeker over zijn kant.

Voortdenkend op mijn eerdere idee van gister, dat remi bij de goede zou horen en de cultisten hem er het snelst uit zouden willen is jorgyboy nog steeds verdacht voor mij, het feit dat toen het er om spande ineens meerdere stemmen op sid kwamen (terwijl toen vrij zeker was dat hij en thielen burgers waren) en jorgy dus vrijuit ging pleit daar ook voor.

subgenius was 1 van de mensen die uiteindelijk de telling besliste, gecombineerd met de hint dat de burgers niet de slimsten zijn, maakt hem ook verdacht.
maar aangezien sub onder betekend, zou subgenius betekenen geen genie, en dus alsnog betekenen dat hij wel een burger is. de hint kan wat mij betreft dus 2 kanten op.

Geef op dit moment ook nog geen stem, hele dag geen tijd gehad om hier te kijken, en ga dus eerst nog even rustig alles doorlezen.

Zat trouwens ook nog te denken, stel ik zou een random naam aan moeten wijzen om weg te stemmen zonder onderbouwing, dan zou ik bij z1000 uitkomen.
Dan is er 50% kans om een slechte weg te stemmen , ten opzichte van misschien 25% bij elke andere random naam zonder aanleiding.
Waarom zou je op mij stemmen idioot.

Zo staat het nu dan:

Jaap ja--> Orgineel
Luc M--> Orgineel
Mack10--> Orgineel
Biobeast--> Orgineel
IMBAatwork--> Orgineel
kane --> Orgineel
RemiAFCA --> Orgineel

Z1000--> Remi AF
Woopy--> Remi AF
SubGenius--> Remi Af
Bikers--> Remi Af
Dudemeister --> Remi Af
Rob P --> Remi Af
Thielen --> Remi Af

Gelijkstand :eek:

Waar staat dat Thielen op mij stemt dan? denk niet dat ie op mij zou stemmen aangzn hij mij vetrouwd.

Wtf remi. Wou juist onze eer hoog houden door niet op elkaar te stemmen.

Voortdenkend op mijn eerdere idee van gister, dat remi bij de goede zou horen en de cultisten hem er het snelst uit zouden willen is jorgyboy nog steeds verdacht voor mij, het feit dat toen het er om spande ineens meerdere stemmen op sid kwamen .

Je kan best gelijk hebben betreft Orgineel maar ik kan niet anders op dit moment. Wil best met zn allen switchen naar Jorgyboy of naar Rob P maakt me niet zoveel uit.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:59 ----------

Wtf remi. Wou juist onze eer hoog houden door niet op elkaar te stemmen.

Zoals je ziet kan ik niet anders.

Waarom zou je op mij stemmen idioot.

Omdat je zo corrupt bent als de klere !!

We kunnen natuurlijk ook in opstand tegen je komen :trollface:

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 19:00 ----------

@ Remi : joryboy wil ik wel in meegaan, als er genoeg stemmen zijn.

Het mag nu wel duidelijk zijn dat ik niet corrupt bent;)

Als remi meegaat, ga ik ook mee!

Wat bereiken wij dan, zijn bodyguard is dood, burgemeester leeft nog aangezien bodyguard de klappen vangt, en nog steeds alle wolfen in het spel

Moeten wel snel beslissen want ga zo sporten, of was het stemmen tot 10 uur? (dan ben ik alweer easy terug)

Terug
Naar boven