AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Ik heb al lang toegegeven dat ik fout zat met Sid. Maar hij heeft het zelf dan ook op zich afgeroepen.
En het was volgens mij niet de doorslaggevende stem.

Niet als je de telling houd zoals het op het forum stond, dan was jouw stem inderdaad overbodig. Als je rekening houd met de leugenaar die een valse stem had gegeven had het zonder jou 5-5 kunnen worden en met jou 6-5

Ik ben over jou ook echt totaal niet zeker, maar remi heeft wat mij betreft minder verdenkingen tegen zich (al vertrouw ik hem ook nog niet)

Qua stem ben ik net zoals gister nog steeds bereid om voor jorgy te gaan als er genoeg stemmen meekomen, maar ook dat is meer gevoel dan bewijs.

Zo staat het nu dan:

Jaap ja--> Orgineel
Luc M--> Orgineel
Mack10--> Orgineel
Biobeast--> Orgineel
IMBAatwork--> Orgineel
kane --> Orgineel
RemiAFCA --> Orgineel
popeye 88 --> Orgineel

Z1000--> Remi AF
Woopy--> Remi AF
SubGenius--> Remi Af
Bikers--> Remi Af
Dudemeister --> Remi Af
Rob P --> Remi Af
Orgineel --> Remi Af

Mother****er. Ik wist gister al dat je Evill was.
En jawel weer een sterk staaltje beargumentering van onze corrupte burgemeester :roflol:

Zo staat het nu dan:

Jaap ja--> Orgineel
Luc M--> Orgineel
Mack10--> Orgineel
Biobeast--> Orgineel
IMBAatwork--> Orgineel
kane --> Orgineel
RemiAFCA --> Orgineel
popeye 88 --> Orgineel

En jawel weer een sterk staaltje beargumentering van onze corrupte burgemeester :roflol:

en de stemmen voor Remi?

Uiteindelijk blijkt er helemaal geen wolf te zijn, en heeft Markot ons een spelronde lang weten te trollen, door zelf random people te doden :D

Het bewijst niks, het kan ook afleiding zijn.

Als origineel hangt en hij blijkt goed te zijn, zal remi morgen zwaar in de picture staan mits hij niet opgegeten word.
Als origineel hangt en hij blijkt cultist te zijn, hebben we een corrupte burgemeester en een aantal andere cultisten te pakken.

Jongens, laatste kwartier. wil je het dorp redden, zorg dan dat ik erin blijf.

post 747, daarna heeft toch niemand meer gestemd

Jongens, laatste kwartier. wil je het dorp redden, zorg dan dat ik erin blijf.

Als jij een belangrijke rol heb voor de goede dan zijn we zoiezo ****ed, want wie der dan ook dood gaat van ons 2... T is er zoiezo 1 met een belangrijke rol.

Terug
Naar boven