XXL Nutrition

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

De laatste minuten van de stemronde gaan in.

De inwoners worden ongeduldig "Orgineel moet zeker hangen" roept er iemand van op de achterste rij. "Ook Remi is een geniepigaard" roept de burgemeester. Met een bang hartje wacht iedereen af. Wie zijn kop zal er rollen vanavond...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na gisteren wil ik Remi er nog wel even in houden aangezien hij geen echte reden had om te helpen met een poging om Sid erin te houden.

Sorry orgineel. (Je bent wel m'n favoriet qua stemmen bij dit spel XD). Hoop dat je het begrijpt.
Orgineel
Feelsbadman

Na gisteren wil ik Remi er nog wel even in houden aangezien hij geen echte reden had om te helpen met een poging om Sid erin te houden.

Sorry orgineel. (Je bent wel m'n favoriet qua stemmen bij dit spel XD). Hoop dat je het begrijpt.
Orgineel
Feelsbadman

je maakt een fout dat weet je.

Orgineel

Als iedereen toch zo zeker is dat hij EN ik cultist zijn, awel, hier, eet dit!

Als jij een goede rol hebt dan kan dit de boeken in als slechtste potje ooit. Srs...want de cultisten hebben op deze manier dan burgers tegen elkaar opgezet waardoor t vrijwel onmogelijk is on de cultisten te vinden... Maargoed t moet eerst maar blijken welke rol je hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen worden nu geteld.

Er is weinig keus voor mij deze keer.
Ik wilde echt in je geloven deze keer :(.

Zn speelstijl is wel anders dan de vorige X dus zou kunnen betekenen dat ie een goede rol heeft.. we zullen t zien... Cultisten zijn echt onmogelijk te vinden als blijkt dat ie een goede rol had :roflol:

Iets van 9 stemmen voor mij. Als er 5 cultisten zijn + de wolf zijn er zeker 3 goede die volkomen blind zijn.

Zn speelstijl is wel anders dan de vorige X dus zou kunnen betekenen dat ie een goede rol heeft.. we zullen t zien... Cultisten zijn echt onmogelijk te vinden als blijkt dat ie een goede rol had :roflol:

Tja jij had gisteren niets hoeven doen en gewoon erbij blijven dat je voor zelfverdediging ging gisteren daarom krijg je van mij dus het voordeel van de twijfel over goed en slecht.
Maar orgineel weet ik dit potje minder over. Helaas moest ik tussen jullie 2 kiezen.

Iets van 9 stemmen voor mij. Als er 5 cultisten zijn + de wolf zijn er zeker 3 goede die volkomen blind zijn.

Als jij goed blijkt te zijn offer ik mezelf op... want in dat geval is t spel toch al naar de klote... Mensen wantrouwen mij omdat ik 2 speelrondes dan overleeft heb.. daar kunnen de cultisten alleen maar gebruik van maken door hun stemmen te verdelen onder de verschillende kampen waardoor ze nooit allemaal tegelijk als cult beschouwd kunnen worden :roflol:

Had meer verdenkingen tegen jou dan tegen remi.
Als jij goed blijkt te zijn dan zit ik met mijn gedachten inderdaad in een hele verkeerde richting.

Zelfs dan kan het betekenen dat je de rest van de cultisten wilt veiligstellen door jezelf niet als cultist te profileren.

Zometeen is hij geen cultist, en kijkt iedereen weer naar jou ;)

Maw, wat ik ook doe, ik blijf een cultist? Nou, mooi, tijd om zelfmoord te plegen dan. Kan iedereen eindelijk potverdomme inzien dat ik gewoon een punt wou maken met mijn eerste post en iedereen Remi volgt als een kunde schapen.

Sorry man, geen idee of je goed of slecht bent, maar momenteel is iedereen ervan overtuigd dat ik slecht ben, dus probeer ik mijn hachje voor volgende ronde te redden... Anyway, het ga je goed in het hiernamaals!

Remi heeft gewonnen helaas.

Terug
Naar boven