Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Maw, wat ik ook doe, ik blijf een cultist? Nou, mooi, tijd om zelfmoord te plegen dan. Kan iedereen eindelijk potverdomme inzien dat ik gewoon een punt wou maken met mijn eerste post en iedereen Remi volgt als een kunde schapen.

Sorry man, geen idee of je goed of slecht bent, maar momenteel is iedereen ervan overtuigd dat ik slecht ben, dus probeer ik mijn hachje voor volgende ronde te redden... Anyway, het ga je goed in het hiernamaals!

Misschien zit ik wel teveel met het feit dat sid overduidelijk goed was, zeker toen thielen hem nog backte, en dat iedereen jou uit de stemmen wilde houden.
Ik hoop echt na deze ophanging en nacht wat meer info te hebben om nou te bepalen wie nou in welke richting zit ???

Maw, wat ik ook doe, ik blijf een cultist? Nou, mooi, tijd om zelfmoord te plegen dan. Kan iedereen eindelijk potverdomme inzien dat ik gewoon een punt wou maken met mijn eerste post en iedereen Remi volgt als een kunde schapen.

Sorry man, geen idee of je goed of slecht bent, maar momenteel is iedereen ervan overtuigd dat ik slecht ben, dus probeer ik mijn hachje voor volgende ronde te redden... Anyway, het ga je goed in het hiernamaals!

Je had ook niet kunnen stemmen, als je echt overtuigd was van de slechtheid van remi had je hem vandaag laten hangen.
Jij en jaapie hebben het goed gedaan.

Als je dit echt meent zit je verkeerd... Maar door de acties van jorgyboy & vooral Suicide Sid is t toch al 1 grote chaos.. de 1ste ronde is de belangrijkste ronde van t spel maar door dat zooitje kun je nu bijna geen fl**ker afleiden.

De cultisten spelen t in ieder geval erg netjes...
Ik pleeg zelfmoord als Orgineel goed blijkt te zijn.. want ik sta zo alleen maar alles in de weg... Cultisten kiezen een verdachte burger uit.. burgers stemmen op mij omdat ik toch al verdacht word& zo heb je 2 kampen tussen 2 burgers die elkaar elimineren

Jij bent 100% zeker een cult.
Met je stem op 19:59.
Je zal al de heletijd mee te lezen.

Zal de wolf vannacht niet smullen aan het vlees van Remi, zal hij morgen wel hangen.

Jij bent 100% zeker een cult.
Met je stem op 19:59.
Je zal al de heletijd mee te lezen.

Als Remi zich ophangt en hij is goed, dan hang ik mezelf ook op.

Als Remi zich ophangt en hij is slecht, dan doe ik het niet.

Deal? Mnr. 'Ik-weet-zeker-dat-Jorgyboy-een-cult-is'

ophangen?

stelletje ragequiters

Remi wordt niet opgehangen door jouw stem.
Dus weinig deal.

En Remi= is de wolf
dus slecht.

Ik bedoel vrijwillig ophangen...

En als Remi slecht is en ik hem eruit wil, hoe kan ik dan in hemelsnaam een cultist zijn? Jongens toch, dit spel hoeft echt niet gekker te worden :roflol:

Ik bedoel vrijwillig ophangen...

En als Remi slecht is en ik hem eruit wil, hoe kan ik dan in hemelsnaam een cultist zijn? Jongens toch, dit spel hoeft echt niet gekker te worden :roflol:

Je hebt gestemd op Orgineel.
Dus je wilt Remi er niet uit.

Hoop wel op een waardige dood trouwens. Mijn eerste dood!!!!

ophangen?

stelletje ragequiters

Nee niet.. t heeft gwn geen zin... Mensen wantrouwen mij al vanaf de 1ste ronde dankzij Jorgyboy & Suicide Sid..

En aangzn dit de 2 ronde word die ik overleef word ik alleen maar verdachter.

Cultisten kunnen zo zeggen ' ja ik stem Orgineel' ..en zo ontstaan er 2 burgerkampen die elkaar elimineren.. cultisten verdelen hun stem... 2 voor orgineel & 2 stemmen er op mij & zo heb je uiteindelijke dat de cultisten onmogelijk allemaal te vinden zijn.. Ik sta dus alleen maar alles in de weg aangzn er altijd burgers zijn die mij wantrouwen

Je hebt gestemd op Orgineel.
Dus je wilt Remi er niet uit.

Hahahaha zalig :roflol:

In de eerste ronde was iedereen kwaad op me omdat ik Remi eruit wou en daaruit werd geconcludeerd dat ik een cultist was.

Nu wordt gezegd dat orgineel een cultist is, stem ik op hem, is het weer niet goed. Dan vraagt ne mens zich toch wel af hoe hij goed kan doen voor de burgers hier ...

Ik verwacht wel wat excuses-karma straks.

In de eerste ronde was iedereen kwaad op me omdat ik Remi eruit wou en daaruit werd geconcludeerd dat ik een cultist was.

Nu wordt gezegd dat orgineel een cultist is, stem ik op hem, is het weer niet goed. Dan vraagt ne mens zich toch wel af hoe hij goed kan doen voor de burgers hier ...

Je bent overduidelijk een cult. Als mensen dit niet willen zien kunnen ze beter niet meedoen.

niet dat is al bewezen dit rondje :rolleyes:

Ik stop srs na dit spel. Wordt helemaal leip van die mong*len die echt zand in hun ogen hebben. t*ring zeg.

Nee niet.. t heeft gwn geen zin... Mensen wantrouwen mij al vanaf de 1ste ronde dankzij Jorgyboy & Suicide Sid..

En aangzn dit de 2 ronde word die ik overleef word ik alleen maar verdachter.

Cultisten kunnen zo zeggen ' ja ik stem Orgineel' ..en zo ontstaan er 2 burgerkampen die elkaar elimineren.. cultisten verdelen hun stem... 2 voor orgineel & 2 stemmen er op mij & zo heb je uiteindelijke dat de cultisten onmogelijk allemaal te vinden zijn.. Ik sta dus alleen maar alles in de weg aangzn er altijd burgers zijn die mij wantrouwen
Mensen wantrouwen jou alleen maar omdat je een zogenaamd sterke speler bent.

BS argument als je het mij vraagt, want ik heb nog nergens uit kunnen afleiden aan wiens kant jij nu juist staat.

Terug
Naar boven