AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Hahahaha zalig :roflol:

In de eerste ronde was iedereen kwaad op me omdat ik Remi eruit wou en daaruit werd geconcludeerd dat ik een cultist was.

Nu wordt gezegd dat orgineel een cultist is, stem ik op hem, is het weer niet goed. Dan vraagt ne mens zich toch wel af hoe hij goed kan doen voor de burgers hier ...

Zodra jij wist dat je een cult was, heb je je eerste stemming gebracht.
Je geluk dat Sid zichzelf zo ging gedragen is je geluk geweest.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 20:26 ----------

Mensen wantrouwen jou alleen maar omdat je een zogenaamd sterke speler bent.

BS argument als je het mij vraagt, want ik heb nog nergens uit kunnen afleiden aan wiens kant jij nu juist staat.

Maakt hem dat niet juist goed. :o

• Topic Starter Topic Starter
De schemering valt en het dorp is in tweestrijd. Dat iemand gaat bloeden, dat is zeker. De ene bodybuilder zit wild met zijn chains rond te zwaaien,en ander beest gaat dan weer niet mee in de mainstream en grijpt dreigend een kettlebell. Een last minute stem van een anabolische popie jopie geeft de doorslag.

'Orgineel, jouw dagen zijn geteld.' De koppen draaien bij. 'Ja orgineel is eigenlijk best k*t' zegt Dudemeister. Ook de burgemeester komt tot de realisatie wat voor een vuile homo hij Orgineel wel niet vindt. De menigte omcirkelt de onfortuinlijke jongeman.

Op het laatst neemt hij nog een Zyzz-pose aan, alvorens de grijpende handjes hem afvoeren. 'Wij horen dat je wat cycletjes hebt gedaan' zegt bikers. 'Als je er dan toch zo van houdt...' Orgineel wordt op de troon van Zyzz gezet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een prachtig kunststuk, elk van de 456 naaldjes staan in verbinding met een vial test E. Orgineel heeft dan wel aardig wat kuurtjes achter de rug, maar tegen de hoeveelheden waarop Zyzz kuurt blijkt zelfs hij niet bestand. De dorpelingen kunnen zijn hart en lever gewoon kapot horen knallen. Van buiten esthetisch als hij was, van binnen aan stukken gescheurd. Een waardige dood.

Orgineel is dood, hij was burger.

Het is nacht.

2e burger

dit gaat NIET goed :roflol:

Orgineel is burger ... Erg netjes gedaan cultisten.srs :roflol:

:fuu:

Sorry orgineel, dacht echt dat je met je stem op sid een definitieve uitslag wilde behalen :(

****kkkkkkkkkkkkkkk

Ik wist het. t**fus Remi AFCA.

Nogmaals Remi AFCA= Wolf

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 20:29 ----------

Cult gayboy
Je roept veel shit, maar bewijzen of zinnig beargumenteren... ho maar. :roflol:

rip orgineel

We kunnen nu net zo goed stoppen.

Jezus wat een mong*len

****kkkkkkkkkkkkkkk

Ik wist het. t**fus Remi AFCA.

Nogmaals Remi AFCA= Wolf

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 20:29 ----------

Cult gayboy

Hahahaha :roflol: als jij geen corrupte burgemeester bent dan ben je echt achterlijk...

And Remi's rain of terror continues

Als ik vanavond dus dood ga, weten wij allemaal dat Remi dus wolf is, laat dat even duidelijk zijn

Bedankt voor de mooie dood.
Mijn moeilijkste rol tot nu toe. Voor het eerst volledig aan de goede kant. En dan loopt het zo af!
Van mij mogen de slechte winnen. Met zulke verraders om je heen lijkt het me toch geen fijn leven in dit dorp.

ik leg mijn functie neer.
krijg de t*ring maar.

Mijn moeilijkste rol tot nu toe. Voor het eerst volledig aan de goede kant. En dan loopt het zo af!
Van mij mogen de slechte winnen. Met zulke verraders om je heen lijkt het me toch geen fijn leven in dit dorp.

Remi is jouw downfall geweest

Zodra jij wist dat je een cult was, heb je je eerste stemming gebracht.
Je geluk dat Sid zichzelf zo ging gedragen is je geluk geweest.

Oh boy, oh boy, oh boy, kan niet wachten met jullie mijn rol te laten zien! Jammer dat je jezelf niet mag ophangen, want jullie zijn elkaar hier allemaal aan het beschuldigen van blind te zijn, maar dan wel zelf hetzelfde doen :roflol:

Ik weet echt voor 983728946374635875% zeker dat Remi de wolf is.
Ik ben gvd niet voor niets begonnen om als eerste op hem te stemmen.:mad:

Daarnaast heb ik ik het risico genomen om meteen hierbij te vertellen dat ik niet corrupt bent.

Sommige zijn echt t**fus blind hier.

Sorry man maar ik moest kiezen. zoals ik zei ik wilde je geloven.

Dudemeister is zowieso evil dat was me de 1e ronde al duidelijk weet niet meer precies waarom maar gisteren zat er een redenering achter. (slecht argument i know).

Terug
Naar boven