MuscleMeat

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Noemt die mij ineens weer cultist :roflol: :roflol:

Spoor totaal bijster.

Als je denkt dat Rob P een cultist is dan kan je meteen naar een TBS kliniek. Srs

Die is die aan het verzinnen nu.

Remi je kan met een shitload aan hints komen, je bent gewoon te verdacht. Als je een hint heb kan je die gewoon laten zien, weet niet waarom je zo mysterieus wil doen.

Het is een hint over mn rol, daar is verder ook geen discussie over mogelijk.. dat ik zo lang w8 is eerst om te kijken of ik te redden ben qua stemmen. Mocht dat niet t geval zijn dan laat ik de hint zien waaruit mn rol zal blijken...

De burgers kunnen hiermee een echte cult proberen weg te stemmen & de wolf zal hoogstwaarschijnlijk mij vermoorden... Als de burgers goed werk Verrichten ben je dan 1 burger & 1cult/wolf kwijt.. Mocht ik mn rol niet laten zien dan ga ik (een burger eruit) & zal de wolf een burger pakken Thielen bijvoorbeeld & dan ben je dus 2 burgers kwijt.

hier is mijn hint die wat verteld over mijn positie/functie, Als de zon opkomt in het oosten, verwelken de lelies als pis in de nacht, hoop dat Remi ook met zoiets moois komt :D

Remi je gaat eraan.
Of de cult trein moet er nog aan komen.
Waarschijnlijk heb je toch vast gespeeld en allerlei PM berichten gestuurd.

Remi je gaat eraan.

Zegt degene die iedereen opriep om via karma te laten weten of ze goed of slecht zijn :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.010
nvm ;)

Laatst bewerkt:
Remi je gaat eraan.

Hmmm fascinerend dat jij mij nu daarvan gaat beschuldigen... Ik ga je niet verraden maar je weet wel beter.

Niemand speelt vals, slaat weer nergens op.

Hmmm fascinerend dat jij mij nu daarvan gaat beschuldigen... Ik ga je niet verraden maar je weet wel beter.

Alleen al omdat jij zo druk bezig bent, zoveel zaadjes plant, zoveel informatie en theorieën verspreid, wil ik jouw dood hebben gewoon om te weten wat jij bent :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.016
Rustig maar ;) was even een lolletje, nu mag de focus weer naar het spel.

Voor alle burgers die denken dat ik slecht ben... Check pagina 45.. daar staat t verhaal.

Check alle beginletters van alinea 1 & je krijgt me naam + rol
De burgers die fout zaten mogen hun stem wijzigen

Voor alle burgers die denken dat ik slecht ben... Check pagina 45.. daar staat t verhaal.

Check alle beginletters van alinea 1 & je krijgt me naam + rol
De burgers die fout zaten mogen hun stem wijzigen

Lol lekker geloofwaardig.

Je gaat eraan wolf.

Terug
Naar boven