Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb al eerder aangehaald dat ie waarschijnlijk corrupt is.... Maargoed dat zijn vermoedens.. als ie na mn hint nog op mij stemt is t een feit.![]()

Remi je kan met een shitload aan hints komen, je bent gewoon te verdacht. Als je een hint heb kan je die gewoon laten zien, weet niet waarom je zo mysterieus wil doen.
hier is mijn hint die wat verteld over mijn positie/functie, Als de zon opkomt in het oosten, verwelken de lelies als pis in de nacht, hoop dat Remi ook met zoiets moois komt![]()
Remi je gaat eraan.
Of de cult trein moet er nog aan komen.
Waarschijnlijk heb je toch vast gespeeld en allerlei PM berichten gestuurd.

Remi je gaat eraan.
Of de cult trein moet er nog aan komen.
Waarschijnlijk heb je toch vast gespeeld en allerlei PM berichten gestuurd.
Zegt degene die iedereen opriep om via karma te laten weten of ze goed of slecht zijn![]()
Hmmm fascinerend dat jij mij nu daarvan gaat beschuldigen... Ik ga je niet verraden maar je weet wel beter.

iedereen bied ik de optie aan om via een karma bericht een g of een e te sturen.
g= staat voor goed
e= staat voor evill.
ps gelieve geen andere letters sturen.
Voor alle burgers die denken dat ik slecht ben... Check pagina 45.. daar staat t verhaal.
Check alle beginletters van alinea 1 & je krijgt me naam + rol
De burgers die fout zaten mogen hun stem wijzigen
Voor alle burgers die denken dat ik slecht ben... Check pagina 45.. daar staat t verhaal.
Check alle beginletters van alinea 1 & je krijgt me naam + rol
De burgers die fout zaten mogen hun stem wijzigen