Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Ik vind het niet zo schokkend. Wow paar lettertjes maken de volgorde van Remi zijn naam, er is duidelijk gezegd dat niet alles is zoals het lijkt deze ronde. Dit is dus echt veel te opzichtig en geen echt tip.

Ik vind het niet zo schokkend. Wow paar lettertjes maken de volgorde van Remi zijn naam, er is duidelijk gezegd dat niet alles is zoals het lijkt deze ronde. Dit is dus echt veel te opzichtig en geen echt tip.

Van jou had ik ook geen andere comment verwacht, WOLF:D

Ja nu ben ik van cult weer ineens wolf. Bla bla jij en Remi lullen ook maar wat. In dit spel is het nou eenmaal zo dat je bijna overal een punt aan kan lullen. Dit doen jullie alleen vandaag gaat er niemand met je mee. Jammer culties.

Als Remi echt jager is, is het niet nice voor het beloop van het spel, maar lach mijzelf dan wel kapot, op de harde wijze hoe hij geraped is door alles en iedereen :D

Als je srs de jager blijkt te zijn en dan heb je het echt stupid gespeeld.

Ja tuurlijk, t ligt altijd aan een ander.. t ligt niet aan de mensen die zonder enige logica op mij stemmen... Nee, t ligt aan de persoon die zich verdedigt waardoor hij toch wel erg verdacht lijkt...

Heb notabene nog Thielen zn leven gered anders waren er nu 3 burgers weg ipv 2 + dat ik mn rol bekend heb moeten maken, omdat sommige van jullie te achterlijk zijn om een x zelf na te denken...

Ik hoop dat de burgers er een cult uitstemmen.. ik ben zoiezo ten dode opgeschreven.

Rob P let the dye be cast!!! Je gedraagt je af en toe opzettelijk "blind" en ziet opeens logische dingen niet terwijl je slimmer bent dan dat.

Ja tuurlijk, t ligt altijd aan een ander.. t ligt niet aan de mensen die zonder enige logica op mij stemmen... Nee, t ligt aan de persoon die zich verdedigt waardoor hij toch wel erg verdacht lijkt...

Heb notabene nog Thielen zn leven gered anders waren er nu 3 burgers weg ipv 2 + dat ik mn rol bekend heb moeten maken, omdat sommige van jullie te achterlijk zijn om een x zelf na te denken...

Ik hoop dat de burgers er een cult uitstemmen.. ik ben zoiezo ten dode opgeschreven.

Eerst was Thielen de geliefde en nu ineens gered door de jager:roflol::roflol::roflol:

Is het voor een jager ook mogelijk een cult te redden, even voor alle duidelijkheid ?

Ik begin ondertussen steeds meer te geloven in de goede kant van remi.
Afgezien van remi heeft niemand een overduidelijke hoeveelheid stemmen.
Als remi bij de slechte kant zou horen, of zelfs de wolf zou zijn, dan zouden de cultisten nu wel bezig zijn met een organisatie om meer stemmen te krijgen op 1 van de overige personen die genoemd zijn, maar daar zijn de stemmen verder enorm verdeeld.

Terug
Naar boven