MuscleMeat

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Voor alle burgers die denken dat ik slecht ben... Check pagina 45.. daar staat t verhaal.

Check alle beginletters van alinea 1 & je krijgt me naam + rol
De burgers die fout zaten mogen hun stem wijzigen

Kan je het ff highligts plaatsen zie die hint niet echt :eek:

v4o278.jpg

• Like
Waarderingen: Roth
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.025
...

'Reken maar van yes! Een avond geleden ving ik bot, maar vannacht is het smullen geblazen. Mijn maagje gaat weer gevuld worden.' In gedachten stalkte de wolf de meer afgelegen gedeelten van het dorp, in de verte glimpst een wel erg gespierde brachialis in het maanlicht, maar deze verdwijnt onvindbaar in de duisternis. 'Joepie!' zegt de wolf even later. Aan de overkant van de straat is een gespierde gedaante te zien door een raam, die zijn biceps aan het opmeten is.Gedegen en voorzichtig begeeft de wolf zich naderbij.

]

Voor de mensen die t niet zagen :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 18:10 ----------

Hmmmmm... dat is alles behalve een subtiele hint zoals Markot die behoort te geven, niet echt geloofwaardig. bijzonder toeval mischien ???

:roflol: tuurlijk man..

Ik moet wel toegeven Remi , je bent wel creatief.

Nja, mocht remi eraan gaan en hij is echt de jager dan zal zijn dood niet voor niks zijn.
Neem aan dat alle burgers dan wel in een duidelijkere richting weten te zoeken.

Ik neem aan dat er stemmen worden ingetrokken ofdat we een andere voor de hand liggende cultist eruit gaan stemmen??

Ik neem aan dat er stemmen worden ingetrokken ofdat we een andere voor de hand liggende cultist eruit gaan stemmen??
Op zich zouden alle burgers op een ander kunnen stemmen.
Lijkt me niet dat de wolf risico gaat lopen om een ander op te eten als remi niet hangt en de jager kan zichzelf niet beschermen dacht ik, dus hoe dan ook, remi is er uit na vandaag. Mocht remi niet hangen en niet opgegeten worden, dan word het ook vrij duidelijk lijkt me.

Alleen al om dit topic te begrijpen zou ik een shitload nootropics bestellen

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 18:20 ----------

Op zich zouden alle burgers op een ander kunnen stemmen.
Lijkt me niet dat de wolf risico gaat lopen om een ander op te eten als remi niet hangt en de jager kan zichzelf niet beschermen dacht ik, dus hoe dan ook, remi is er uit na vandaag. Mocht remi niet hangen en niet opgegeten worden, dan word het ook vrij duidelijk lijkt me.

Jij hebt hier gelijk, ALS alles lijkt wat het is, en daar zit ik dus mee, ik zie door de bomen het bos niet meer

Gaan de stemmen op mij nog gewijzigd worden of gaan we doen alsof ik t allemaal maar verzonnen heb :roflol: ?

z1000 ook niet erg veel gehoord vandaag

Net nog massaal reageren & nu na de hint opeens doen alsof we t allemaal niet gezien hebben... Krijg de t*fus man :roflol:

Ik ben weg .

Terug
Naar boven