- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verwacht leugenaar. Dat zou het verhaaltje wat bij orgineel z'n dood was gegeven logischer maken.

Ik speel niet mee, volg topic alleen, ben benieuwd hoe het spel in elkaar zit, misschien dat ik in de toekomst mee speel. Vandaar mijn vraag, mis ik iets?
Waarom bashen jullie mij dan, ben ik leugenaar is Remi veilig toch, jij zegt zelf net dat ik geloof dat Remi Luitenant Rab jag jager is![]()
.Buitenstaanderpost: wat ik niet snap, hoe kan de geliefde overleven? Na het opeten van Sidfag zou de geliefde toch zichzelf van kant moeten maken?

Sid heeft echt faal gespeeld omdat hij niet blij was met zijn rol.Buitenstaanderpost: wat ik niet snap, hoe kan de geliefde overleven? Na het opeten van Sidfag zou de geliefde toch zichzelf van kant moeten maken?
Ik mis nog wel meer rollen, waaronder de bodyguard van de naar mijn idee corrupte z1000, zou inderdaad ook nog kunnen.
Kijk en daarom modder ik gewoon wat aan omdat niett alles is wat het lijkt, er zoveel mogelijkheden en diversiteit is qua functies/rollen, en leugens & deceptie maken ook een groot deel uit van dit spel, zoals ik al zei ik zie door de bomen het bos niet meer
Kijk en daarom modder ik gewoon wat aan omdat niett alles is wat het lijkt, er zoveel mogelijkheden en diversiteit is qua functies/rollen, en leugens & deceptie maken ook een groot deel uit van dit spel, zoals ik al zei ik zie door de bomen het bos niet meer
geliefden zijn sowieso burger dus goed.Dus de 2e geliefde is burger geworden? Of een random rol? Just asking. Dit spel lijkt me nogal intensief en als de regels niet strikt zijn suckt dat ass.
Dus de 2e geliefde is burger geworden? Of een random rol? Just asking. Dit spel lijkt me nogal intensief en als de regels niet strikt zijn suckt dat ass.
Dus de 2e geliefde is burger geworden? Of een random rol? Just asking. Dit spel lijkt me nogal intensief en als de regels niet strikt zijn suckt dat ass.
zelfde als burger maar nu willen alle vrouwen me troosten *if you know what i mean*Ik ben weduwnaar gewordenzelfde als burger maar nu willen alle vrouwen me troosten *if you know what i mean*
.
. 100% zeker dat Jorgyboy weer om 19:59 met een stem komt
Tuurlijk, logisch ook, maar daarmee heb je je bij mij nu wel als verdachte ook aangemerkt. Of dat bij meerdere is en of dat dan gevolgen zal hebben weet niemand nu nog, maar ik geef er wel vast mijn observatie op. Door gedachtengangen met elkaar te delen kom je tot nieuwe inzichten.
---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 19:13 ----------
geliefden zijn sowieso burger dus goed.
alleen normaal horen ze allebei te sterven bij een dood en dat is inderdaad het vreemde, maar aan het eind van het spel zullen we markrot zijn gedachtegang hierachter wel horen neem ik aan.