MuscleMeat

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Ik speel niet mee, volg topic alleen, ben benieuwd hoe het spel in elkaar zit, misschien dat ik in de toekomst mee speel. Vandaar mijn vraag, mis ik iets?

Ik verwacht leugenaar. Dat zou het verhaaltje wat bij orgineel z'n dood was gegeven logischer maken.

Waarom bashen jullie mij dan, ben ik leugenaar is Remi veilig toch, jij zegt zelf net dat ik geloof dat Remi Luitenant Rab jag jager is :D

Ik speel niet mee, volg topic alleen, ben benieuwd hoe het spel in elkaar zit, misschien dat ik in de toekomst mee speel. Vandaar mijn vraag, mis ik iets?

Was een geintje man, ik denk dat Sid het vrouwtje in de relatie was, mannen zijn nu eenmaal minder gevoelig.

Waarom bashen jullie mij dan, ben ik leugenaar is Remi veilig toch, jij zegt zelf net dat ik geloof dat Remi Luitenant Rab jag jager is :D

Of bodyguard heb ik nog toegevoegd. Maar vergeet niet luitenant Rab is wel een goeierik ;).

@rob g: dacht ik ook maar blijkbaar niet.

Buitenstaanderpost: wat ik niet snap, hoe kan de geliefde overleven? Na het opeten van Sidfag zou de geliefde toch zichzelf van kant moeten maken?
Sid heeft echt faal gespeeld omdat hij niet blij was met zijn rol.
Ik denk dat markrot thielen erin heeft gehouden om hem niet te straffen voor de enorme lompheid van zijn buttbuddy.

Daarbij hoop ik dan niet dat hij ook een andere rol gekregen heeft en er uiteindelijk dus maar 1 geliefde in het spel heeft gezeten uiteindelijk.

Ik mis nog wel meer rollen, waaronder de bodyguard van de naar mijn idee corrupte z1000, zou inderdaad ook nog kunnen.

Kijk en daarom modder ik gewoon wat aan omdat niett alles is wat het lijkt, er zoveel mogelijkheden en diversiteit is qua functies/rollen, en leugens & deceptie maken ook een groot deel uit van dit spel, zoals ik al zei ik zie door de bomen het bos niet meer

Remi heeft een luchtkasteel rond om zijn persona gebouwd. Hij is de leugenaar. Goed om ervan af tezijn eerlijk gezegd, dan kan ie ook geen chaos meer veroorzaken

100% zeker dat Jorgyboy weer om 19:59 met een stem komt

Kijk en daarom modder ik gewoon wat aan omdat niett alles is wat het lijkt, er zoveel mogelijkheden en diversiteit is qua functies/rollen, en leugens & deceptie maken ook een groot deel uit van dit spel, zoals ik al zei ik zie door de bomen het bos niet meer

Als je zo gaat beredeneren kun je net zo goed niet stemmen.

Dus de 2e geliefde is burger geworden? Of een random rol? Just asking. Dit spel lijkt me nogal intensief en als de regels niet strikt zijn suckt dat ass.

Tuurlijk, logisch ook, maar daarmee heb je je bij mij nu wel als verdachte ook aangemerkt. Of dat bij meerdere is en of dat dan gevolgen zal hebben weet niemand nu nog, maar ik geef er wel vast mijn observatie op. Door gedachtengangen met elkaar te delen kom je tot nieuwe inzichten.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 19:13 ----------

Dus de 2e geliefde is burger geworden? Of een random rol? Just asking. Dit spel lijkt me nogal intensief en als de regels niet strikt zijn suckt dat ass.
geliefden zijn sowieso burger dus goed.
alleen normaal horen ze allebei te sterven bij een dood en dat is inderdaad het vreemde, maar aan het eind van het spel zullen we markrot zijn gedachtegang hierachter wel horen neem ik aan.

Remi speelt toch elke ronde vals.
De regels hebben srs weinig zin.

Ik ben weduwnaar geworden :P zelfde als burger maar nu willen alle vrouwen me troosten *if you know what i mean*

Zo'n omgebouwde :P

De cultisten komen nu wel uit de kast, Z1000 is zo corrupt als de klere.

Ik verander mijn stem naar Rob P

Tuurlijk, logisch ook, maar daarmee heb je je bij mij nu wel als verdachte ook aangemerkt. Of dat bij meerdere is en of dat dan gevolgen zal hebben weet niemand nu nog, maar ik geef er wel vast mijn observatie op. Door gedachtengangen met elkaar te delen kom je tot nieuwe inzichten.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 19:13 ----------

geliefden zijn sowieso burger dus goed.
alleen normaal horen ze allebei te sterven bij een dood en dat is inderdaad het vreemde, maar aan het eind van het spel zullen we markrot zijn gedachtegang hierachter wel horen neem ik aan.

Biobeast was toch ook een cult, waar ik iedereen ook even op wil wijzen is dat, Remi zijn heat heeft gekregen door zijn felle reacties, en duidelijke aanwezigheid, er zijn ook tal van spelers die zich stil op de achtergrond houden, en zitten te genieten van het beloop van het spel, misschien had Remi is hij een jager/Rab dat stille ook beter kunnen doen, en wie zegt dat Markot zijn motieven eerlijk & oprecht zijn, mischien is hoe gek het ook lijkt Remi een wolf, en wil Markot doormiddel van die hint de wolf in het spel houden omdat het spel nog maar net begonnen is, nogmaals alles is mogelijk, door de bomen het bos niet meer zien, los daarvan is eht jouw goed recht om mij als verdachte te bestempelen aangezien wij in een democratie leven, ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die niet doorhebben wat ik ben.

Terug
Naar boven