XXL Nutrition

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Ik ken niemand die meedoet haha

pfff...staat in de regels dat 'spelers als het kan actief moeten deelnemen'. Dat overleef ik nooit :laugh:

Ik stem: Remi_Afca

Zoals we vorige spel hebben kunnen zien, is Remi veruit de beste speler van het hele spel. Hij heeft een onvoorstelbare overtuigingskracht en kan mensen laten meegaan in zijn stem, zonder dat zijn redenering ook maar enige logica bevat. Daarom wil ik hem er zo snel mogelijk uit.
Is hij goed? Dan is dat enorm jammer, maar ook zonder hem kunnen we winnen.
Is hij slecht? Dan moet hij er zo snel mogelijk uit, want met hem aan de slechte zijde winnen we dit spel nooit.

Dit is nog wel voor de game begonnen is gepost, maar is natuurlijk een crap argument.

Kan die deadline inderdaad wat later? om 21.00 ofzo?
voor mij is het bijna niet te doen om dan fatsoenlijk mee te doen .

Mooi we zijn begonnen, succes iedereen

Ik stem: Remi_Afca

Zoals we vorige spel hebben kunnen zien, is Remi veruit de beste speler van het hele spel. Hij heeft een onvoorstelbare overtuigingskracht en kan mensen laten meegaan in zijn stem, zonder dat zijn redenering ook maar enige logica bevat. Daarom wil ik hem er zo snel mogelijk uit.
Is hij goed? Dan is dat enorm jammer, maar ook zonder hem kunnen we winnen.
Is hij slecht? Dan moet hij er zo snel mogelijk uit, want met hem aan de slechte zijde winnen we dit spel nooit.

:roflol: Had wel wat beters van je verwacht jorgyboy. Dit is echt onzin

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 08:26 ----------

Kan die deadline inderdaad wat later? om 21.00 ofzo?
voor mij is het bijna niet te doen om dan fatsoenlijk mee te doen .

Gebeurt ook wel ..

oke boys, wie mogen we niet?:D

Mooi, is dat de 1e:cool:

not me ...not me :angstig:

Goryjob heeft mijn politieke campagne gesteund... ik heb Goryjob graag.

Ik zou op Pinda stemmen, maar die doet niet meer mee. Vraag me af waarom?

Verder zou het wel eens interessant zijn mocht Remi er eens vroeg uitvliegen, gewoon omdat hij altijd al het spelletje tot het eind heeft uitgezeten, en tradities zijn er om te breken. Verder heb ik geen beter argument dan dat, er moeten nu eenmaal hoofden rollen.

Maar goed, hou mijn stem nog wat in en ga me laten opjutten door de massa want ben vanuit mijn kakrol (en neem die kak maar letterlijk, want het heeft alles met kak te maken :roflol:) toch van niets op de hoogte. Was eigenlijk eens graag een rol van betekenis geweest en niet de dorpsgek of een burger of deze KAKrol. This is soooo ANAL, Kakmarkrot.

1e dag is toch altijd maar gokken.
Denk dat ik met zijn vreemde uitspraak mijn voorlopige stem geef aan : Jorgyboy.

Kijken wat voor reacties we hier op krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk verhaaltje.
Maar misschien kan de eindstemtijd met een 1-2 uur verlaat worden praktisch gezien ivm eten/werk/studenten.

Dit is een goed punt, ik had hier ook al aan gedacht.
Vaak echter train ik zelf tegen 7-10, en ben ook na het stemmen ff bezig met verhaal.

Voorlopig zal de eindtijd verlegt worden naar 8 uur.

Stemmen kan tot 20:00 's avonds.

Ik stem wanneer ik wil :trollface:

Lets rock bishes

Maar als je de wolf bent hoef je toch niet te stemmen?

Leuk verhaaltje! Hopelijk is z1000 een goed gezinde burgemeester :D

Goryjob heeft mijn politieke campagne gesteund... ik heb Goryjob graag.

Ik zou op Pinda stemmen, maar die doet niet meer mee. Vraag me af waarom?

Verder zou het wel eens interessant zijn mocht Remi er eens vroeg uitvliegen, gewoon omdat hij altijd al het spelletje tot het eind heeft uitgezeten, en tradities zijn er om te breken. Verder heb ik geen beter argument dan dat, er moeten nu eenmaal hoofden rollen.

Maar goed, hou mijn stem nog wat in en ga me laten opjutten door de massa want ben vanuit mijn kakrol (en neem die kak maar letterlijk, want het heeft alles met kak te maken :roflol:) toch van niets op de hoogte. Was eigenlijk eens graag een rol van betekenis geweest en niet de dorpsgek of een burger of deze KAKrol. This is soooo ANAL, Kakmarkrot.

Mooi, jij bent dus de leugenaar.
:cool:

Terug
Naar boven