MuscleMeat

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Lol, ben ni goe bezig dit spelletje :)

Ik stem trouwens op Remiafc. Waarom? Omdat het kan. Laten we het wat in een stroomversnelling brengen.

Anarchist?

Als ik het zo lees is dit inderdaad het eerste waar ik aan denk, maar het staat er zó overduidelijk, dat zou haast stom zijn om op deze manier zijn hints te geven:o

Óf hij is slecht met hints geven, of hij... Eh, ja ik zie geen andere reden eigenlijk.

Ik ga nog even het verhaal rustig doorlezen, niemand die echt hints had gezien of wel??

• Like
Waarderingen: kane
Als ik het zo lees is dit inderdaad het eerste waar ik aan denk, maar het staat er zó overduidelijk, dat zou haast stom zijn om op deze manier zijn hints te geven:o

Óf hij is slecht met hints geven, of hij... Eh, ja ik zie geen andere reden eigenlijk.

Ik ga nog even het verhaal rustig doorlezen, niemand die echt hints had gezien of wel??

:roflol:

Na zijn beediging roept z1000 uit: joepie, ik ben de ****ing baas van dit dorp :D Vervolgens roept hij zijn burgers op om uit te kijken naar verdachte figuren. Chaos en geroezemoes breekt uit, want zeg nou zelf: de burgers van Shreddedsylvania zijn nou eenmaal niet de intelligentsten!

Sid is burger :)

• Like
Ik zie 2 hints :cool: come at me bitches

Der is wel een reden... T probleem is dat er idd best overduidelijk staat dat ie geliefde is... Als ie dit werkelijk is zou t dom zijn omdat de wolf hem dan op zou eten waardoor die 2 kills heeft, aan de andere kant mocht ie zelf cultist of wolf zijn. Dan zullen veel burgers hem er niet snel uitstemmen omdat mochten we t risico nemen hen eruit te stemmen en hij blijkt toch geliefde te zijn, we dan 2 burgers kwijt zijn...

• Like
Na zijn beediging roept z1000 uit: joepie, ik ben de ****ing baas van dit dorp Vervolgens roept hij zijn burgers op om uit te kijken naar verdachte figuren. Chaos en geroezemoes breekt uit, want zeg nou zelf: de burgers van Shreddedsylvania zijn nou eenmaal niet de intelligentsten!

en wie is nr. 11 in de openingspost, juist ja :)

al zegt die tip niets over welke kant hij dan daadwerkelijk staat, krijgt hij toch mijn aandacht

Die tip over mack10 kan je ook interpreteren als een andere rol, die zeer "close" is met de burgemeester.

Het woord weer eens persoonlijk i like i like:D

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 09:43 ----------

en wie is nr. 11 in de openingspost, juist ja :)

al zegt die tip niets over welke kant hij dan daadwerkelijk staat, krijgt hij toch mijn aandacht

Die tip over mack10 kan je ook interpreteren als een andere rol, die zeer "close" is met de burgemeester.

Als mack10 mijn bodyguard is mag hij dat wel eens laten wete:mad:

Oke ik ga een hint delen wat betreft Suicide Sid... In t verhaal staat dat dat Zyzz geen zelfmoord gepleegd heeft, wat duid op Suicide Sid... Daarnaast staat dat hij een nieuwe vorm gekregen heeft.. dit kan dan weer 2 kanten op.. Of de vleugels wijzen op een engel. Dus iets goeds.. of t wijst op de nieuwe vorm en dat is dan de wolf... Want dat zou betekenen dat Suicide Sid van vorm kan veranderen is wolf..

Hou je bek Remiafc. Je gaat er aan!

Terug
Naar boven