- Waardering
- 886
- Lengte
- 1m82
of het holmaatje van iemand
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als ik het zo lees is dit inderdaad het eerste waar ik aan denk, maar het staat er zó overduidelijk, dat zou haast stom zijn om op deze manier zijn hints te geven
Óf hij is slecht met hints geven, of hij... Eh, ja ik zie geen andere reden eigenlijk.
Ik ga nog even het verhaal rustig doorlezen, niemand die echt hints had gezien of wel??

Na zijn beediging roept z1000 uit: joepie, ik ben de ****ing baas van dit dorpVervolgens roept hij zijn burgers op om uit te kijken naar verdachte figuren. Chaos en geroezemoes breekt uit, want zeg nou zelf: de burgers van Shreddedsylvania zijn nou eenmaal niet de intelligentsten!

Als ik het zo lees is dit inderdaad het eerste waar ik aan denk, maar het staat er zó overduidelijk, dat zou haast stom zijn om op deze manier zijn hints te geven
Óf hij is slecht met hints geven, of hij... Eh, ja ik zie geen andere reden eigenlijk.
Ik ga nog even het verhaal rustig doorlezen, niemand die echt hints had gezien of wel??

je juiced zelf ook huilie 
Na zijn beediging roept z1000 uit: joepie, ik ben de ****ing baas van dit dorp Vervolgens roept hij zijn burgers op om uit te kijken naar verdachte figuren. Chaos en geroezemoes breekt uit, want zeg nou zelf: de burgers van Shreddedsylvania zijn nou eenmaal niet de intelligentsten!

en wie is nr. 11 in de openingspost, juist ja
al zegt die tip niets over welke kant hij dan daadwerkelijk staat, krijgt hij toch mijn aandacht
Die tip over mack10 kan je ook interpreteren als een andere rol, die zeer "close" is met de burgemeester.

Het woord weer eens persoonlijk i like i like
---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 09:43 ----------
Als mack10 mijn bodyguard is mag hij dat wel eens laten wete![]()