XXL Nutrition

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Vandaag cultist aka ecto Jorgyboy eruit?

Nice narcistje eruit, de wolf heeft wel smaak:).

Zo, de nacht is weer voorbij gevlogen.
Nog weinig mensen actief zo te zien.

...ik ben dood. Freedom at long last...

Mooi. Ik verdenk nu 2 mensen van wolf zijn. 1 cultist speelt duidelijk de heletijd.de rol van goodguy. Dat is mijn vermoeden.

Ik zou zeggen : Dudemeister.

ik stem popey88

• Like
Waarderingen: X.
Ik stem jorgyboy

Wel beste vrienden, laat ons even terugkeren naar ronde drie. Remi had, meer dan duidelijk, zijn positie als jager vrijgegeven in de hoop de stemronde te overleven. De cultphags vonden dit een schone kans om zo overdag Remi eruit te kegelen en 's avonds de wolf een stukje Thielen te gunnen. De jager zou immers toch dood zijn. En zo geschiede:

Subgenius--> Remi AF
Woopy--> Remi AF
Dudemeister--> Remi AF
Z1000 -:> Remi AFCA
Rob P --> Remi AFCA

Thielen --> Rob P
Jaap Ja --> Rob P
Remi AFCA --> Rob P
Popey88 --> Rob P
IMBAatwork--> Rop P

Kane--> Luc M

Bikers--> Topsycret

Mack10--> Thielen

Luc M--> Jorgyboy
Remi vloog eruit en Thielen werd gedood die nacht.

Ronde vier dan. Rob p kwam opnieuw aan bod in de stemronde. Cultphags moesten wederom in actie schieten en in plaats van wederom een actieve speler er uit te spelen, gingen ze dit maal voor een meer inactievere spelere. Op die manier trachtten ze zo niet al te veel op te vallen. Zo doende:

Luc M--> Rob P
Jaap ja--> Rob P
Popey88--> Rob P
IMBAatwork--> Rob P

Dudemeister --> Buffalo Billy
Z1000 --> Buffalo Billy
Bikers --> Buffalo Billy
Jorgyboy --> Buffalo Billy

Mack10--> Z1000

Bij deze mijn stem: Buffalo Billy

Helaas hun poging was tevergeefs, boehoe :( De vetgedrukte namen staan aan de darkside zover waren jullie hopelijk al. Z1000 heeft oogkleppen op en is zo corrupt als maar zijn kan. Hij kegelt samen met cultphag Dudemeister, eerst Remi eruit en trachten dan hun holmaatje Rop p van de dood te redden.

Als dan IMBAatwork het volgende zegt:

Ik zou zeggen : Dudemeister.

Verbaasd het me niet dat onze burgemeester (corrupt! of had ik dat al gezegd?!) het volgende zegt:

Ik zou je stem weg halen of jij gaat eraan.

d29e8768-4b50-4a4e-9f9c-f3d30539f6d2.jpg

Ik stem Dudemeister

Z1000 :trollface:

Gadver. Ik rekende Kane ook tot de cults, maar nu geeft die een overtuigende post om Dudemeister te verdenken, die ik er ook al dacht uit te stemmen. Dit spel is veel te verwarrend :mad:

Anyway, ik ga deze ronde ook voor Dudemeister.

Gadver. Ik rekende Kane ook tot de cults, maar nu geeft die een overtuigende post om Dudemeister te verdenken, die ik er ook al dacht uit te stemmen. Dit spel is veel te verwarrend :mad:

Als ik eruit gestemd word zien jullie allemaal dat ik goed noch slecht ben, wat er niet veranderd is dat de wolf genadeloos door gaat met moorden, daar haal ik enige troost uit word ik weg gestemd. Woopy zo Evil als wat laat natuurlijk ff zien dat hij net als ieder ander mij ook wel een beetje verdenkt (nee echt niet verdacht man), en Kane overpowerd natuurlijk alles weer met zijn wilde theorieën, waar IMBatwork weer in de wilde weg gaat cummen omdat hij geen enkele manier van beredeneren weet toe te lichten, als hij al een zeer zwakke redenatie plaatst.

Jaja, ben vanaf Maandag ochtend t/m woensdag avond, toch op een school expeditie op een of andere faal camping waar geen internet is, stemmen jullie mij er maar uit, want ik beloof jullie maandag/dinsdag/woensdag ben ik toch inactief :roflol:

Hoe kan je nu goed noch slecht zijn? De anarchist is er al uit hoor.

Hoe kan je nu goed noch slecht zijn? De anarchist is er al uit hoor.

Er is een rol, waarbij een speler word gelinkd aan een andere speler afhankelijk van wat de 2de speler is, word die rol dus geacht de speler waar hij/zij aan gelinkt is te steunen............... derp derp

Ik stem bikers

Terug
Naar boven