Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Uit het verhaal maak ik op dat de andere cults ecto zijn.

Jorgyboy
:trollface:

Kane vind ik al heel het spel als een cultfagje overkomen.

Ik leg waarschijnlijk mijn functie ook neer.
Rob is een goodguy:(
Ik ook.:(
Ok doei dan! Een corrupt burgemeester'ke van men voeten gaat niemand hier missen hoor.

FGSolong.gif

nog ruim een uur, en we weten wie Phucked is

Ben benieuwd wie er vanavond het loodje legt.
Kan overigens het meisje niet wat hints die ze heeft gekregen subtiel in het topic zetten? of veraad dit teveel identiteit? Hoeft niet :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.352
nacht-van-de-nacht-1.jpg

De nacht is gevallen, maar velen kunnen moeilijk slaap vatten. De dorpelingen woelen in hun bedjes, overdenkend wat er vandaag is gebeurt. Jaap schrikt wakker uit een nachtmerrie: 'Ecto's, ecto's everywhere!'. Een van de inwoners vindt het eigenlijk wel jammer dat sniperx er aan moest geloven, ook al stond hij niet aan hun kant.

De wolf beseft dat hij op jacht moet, aangezien de alerte burgers binnenkort een grote bedreiging kunnen gaan vormen voor zijn ectootjes. Onvoorzichtig struint hij door het dorp, nu hij weet dat de jager er niet meer is. Een penetrante geur komt voort uit een van de huizen waarvan de deur gewoon nog open staat. Neemt deze man het gevaar niet serieus? De wolf treedt binnen en ontdekt dat de bewoner van dit huis niet op orde en netheid gesteld is. De woonkamer is een ravage. Elke vierkante centimeter is benut door rommeltjes en snuisterijen. De indeling van het meubilair is bijzonder vreemd. Stoelen hangen aan het plafond, met hun poten vastgeplakt. Een boekenkast staat gericht naar een blinde muur. Aan de wand hangen de vreemdste schilderijen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na het overwinnen van de vele obstakels heeft de wolf de keuken bereikt, daar staat hij oog in oog met een verwilderd uitziend individu. Het bakje koffie wat hij in zijn hand hield valt stuk op de grond. Zijn haar staat alle kanten op, alsof hij door de bliksem is geraakt. Wanneer de wolf nadert poogt deze man zijn broeders te verraden om zijn eigen hachje te redden. De wolf moet er niets van hebben. Met een haal maakt hij een einde aan zijn golf van chaos en wanorde die het dorpje heeft overspoelt.

SubGenius is dood. Zijn rol was anarchist.

Het is dag.

Ow, had niet verwacht dat SubGenius anarchist zou zijn, nice :p

subgenius een anarchist... sorry buffalo billy dat ik je verdachte :p

Hij was dus inderdaad gewoon een burger, maar alsnog wel 1 die we beter kwijt konden zijn dan rijk. En dan zat ik toch niet helemaal op het verkeerde spoor gelukkig door hem niet 100% te vertrouwen :P
Klein aantal cultisten dat er nog aanwezig is zouden op zich geen gevaar meer mogen vormen voor ons. Stemmen we goed hebben we misschien vandaag die vuile wolf wel te pakken!

Nu ff serieus, wie is de wolf?

als ik eerlijk ben vertrouw ik niemand hier, op Z1000 na aangezien iedereen weet dat hij burgermeester is

Ik denk ook dat dit stuk het wel waard is te analyseren de nacht is gevallen, maar velen kunnen moeilijk slaap vatten. De dorpelingen woelen in hun bedjes, overdenkend wat er vandaag is gebeurt. Jaap schrikt wakker uit een nachtmerrie: 'Ecto's, ecto's everywhere!'. Een van de inwoners vindt het eigenlijk wel jammer dat sniperx er aan moest geloven, ook al stond hij niet aan hun kant.

Ik denk dat de wolf iemand is die we tot nu toe niet of nauwelijks als verdachte hebben aangemerkt.
Ik ben een vrij actieve speler en duidelijk aan de goede kant, maar tot nu toe heeft de wolf mij nog niet als slachtoffer gekozen. Hij ziet mij dus nog niet als bedreiging om hem weg te stemmen. Dit zal komen omdat ik hem dus nog nooit heb aangemerkt als bedreiging.

Ik heb momenteel een heel sterk gevoel bij degene die de wolf is, maar spreek mij hier nog niet over uit.
Ik wil aan het meisje vragen om vandaag een aantal hints door te laten schemeren om te kijken of mijn gevoel juist is.
Vandaag MOET de dag zijn dat de wolf hangt, grote kans dat het na vandaag niet meer gaat lukken.

Nu ff serieus, wie is de wolf?

Ik heb vanaf de 2e dag jou eigenlijk verdacht, maar heb nog mijn twijfel.

als ik eerlijk ben vertrouw ik niemand hier, op Z1000 na aangezien iedereen weet dat hij burgermeester is

Ik denk ook dat dit stuk het wel waard is te analyseren de nacht is gevallen, maar velen kunnen moeilijk slaap vatten. De dorpelingen woelen in hun bedjes, overdenkend wat er vandaag is gebeurt. Jaap schrikt wakker uit een nachtmerrie: 'Ecto's, ecto's everywhere!'. Een van de inwoners vindt het eigenlijk wel jammer dat sniperx er aan moest geloven, ook al stond hij niet aan hun kant.

WHAHAHAHAHA nee die is lekker betrouwbaar !!
Man wat geef je jezelf bloot.

Ik heb vanaf de 2e dag jou eigenlijk verdacht, maar heb nog mijn twijfel.

WHAHAHAHAHA nee die is lekker betrouwbaar !!
Man wat geef je jezelf bloot.

M.B.T. de wolf, begrijp jij dat niet, dat ik alleen weet dat z1000 geen wolf kan zijn omdat hij burgermeester is.

Terug
Naar boven