Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Lol. Ok maar dan ben je ook gewoon slecht want de burgemeester is obviously corrupt :roflol:

Die IMBAtwork of hoe ook ook heet, al 4 keer mij het Evil stempel geven, zonder enige manier van beredeneren, pisses me off, Stem alsjeblieft op mij wil jij je stem verpissen, vanaf maandag zit ik toch op camping te genieten van een shitload pils, heb ik wel verdiend na een jaar niet drinken M.B.T. trainen BB'en etc. :D

Laatst bewerkt:
Beter laten we dudemeister erin als hij toch inactief wordt na vandaag?

darkside heeft dan toch niks meer aan zijn stem!
Ik ben niet heel ervaren, maar niet z1000 er vandaag of morgen ook niet uit, omdat hij anders met zijn dubbele stem voor problemen bij een stem ronde kan zorgen?

Ik zeg vandaag een overduidelijke cult/ecto eruit(jorgyboy)

Als ik eruit gestemd word zien jullie allemaal dat ik goed noch slecht ben, wat er niet veranderd is dat de wolf genadeloos door gaat met moorden, daar haal ik enige troost uit word ik weg gestemd. Woopy zo Evil als wat laat natuurlijk ff zien dat hij net als ieder ander mij ook wel een beetje verdenkt (nee echt niet verdacht man), en Kane overpowerd natuurlijk alles weer met zijn wilde theorieën, waar IMBatwork weer in de wilde weg gaat cummen omdat hij geen enkele manier van beredeneren weet toe te lichten, als hij al een zeer zwakke redenatie plaatst.

Jaja, ben vanaf Maandag ochtend t/m woensdag avond, toch op een school expeditie op een of andere faal camping waar geen internet is, stemmen jullie mij er maar uit, want ik beloof jullie maandag/dinsdag/woensdag ben ik toch inactief :roflol:
Dit alles staat zwart op wit.

De quotes die ik heb geplaatst staven mijn verhaal alleen maar. Iedereen met een iq hoger dan 75 ziet dit hopelijk in.

Lul je hier maar eens uit, goodluck :roflol:

Op Remi stemmen terwijl iedereen duidelijk wist dat hij de jager was... nu dat was een retarded move. Zijn dood is niet voor niets geweest!!!!!!

Dit alles staat zwart op wit.

De quotes die ik heb geplaatst staven mijn verhaal alleen maar. Iedereen met een iq hoger dan 75 ziet dit hopelijk in.

Lul je hier maar eens uit, goodluck :roflol:

Op Remi stemmen terwijl iedereen duidelijk wist dat hij de jager was... nu dat was een retarded move. Zijn dood is niet voor niets geweest!!!!!!

Weer een mooie uppercut van Kane :roflol: zekers dat jij straks een foto krijgt van mijn 3 daagse camping bier voorraad omdat jij maandag dinsdag/woensdag gewoon naar werk/school moet :D

Remi zat mij al vanaf de eerste 2 ronden dwars, kijk daar ook maar eens na.

Dudemeister stemt -> Remi ronde 1
Dudemeister stemt -> Remi ronde 2
Dudemeister stemt -> Remi ronde 3 (remi dood)

Wat ik ook niet bevatten kan is, waarom zoekt niemand de wolf, maar zijn de Cults waarvan er nog maar 2 zijn wss zo belangrijk, zij maken jullie niet dood hoor, kunnen alleen elkaar pm'en zoek nou allemaal gewoon naar de wolf is dat zo moeilijk, een georganiseerde klap op de wolf, ik wil zelfs in die stemming mee gaan, aangezien dit mijn laatste speeldag is. mij maakt het beloop van het spel toch niets meer uit :D

Laten wij allemaal nou eens een Mack 10 pakken bijvoorbeeld

Laatst bewerkt:
Weer een mooie uppercut van Kane :roflol: zekers dat jij straks een foto krijgt van mijn 3 daagse camping bier voorraad omdat jij maandag dinsdag/woensdag gewoon naar werk/school moet :D

Remi zat mij al vanaf de eerste 2 ronden dwars, kijk daar ook maar eens na.

Dudemeister stemt -> Remi ronde 1
Dudemeister stemt -> Remi ronde 2
Dudemeister stemt -> Remi ronde 3 (remi dood)
Ok jij valt onder de 75 dus. My bad, tekeningetje bijmaken? Kan mij trouwens ook geen zak schelen wat jij gaat doen binnen x dagen, zolang je maar hangt. :roflol:

En dat jij al eerste drie ronden op remi stemt, en na zen bekendmaking van zijn rol het licht nog altijd niet ziet. Mag je zowieso hangen van mij.

tussenstand:

IMBAatwork => Dudemeister
kane => Dudemeister
Woopy => Dudemeister

Luc M => Jorgyboy
Jorgyboy => Luc M

Mack10 => Z1000
popeye88 => bikers

Ik vraag alle burgers om mijn posts van vandaag nog eens heel goed door te lezen en te doorgronden en hoop dat men inziet waarom ik op bikers stem.

Ok jij valt onder de 75 dus. My bad, tekeningetje bijmaken? Kan mij trouwens ook geen zak schelen wat jij gaat doen binnen x dagen, zolang je maar hangt. :roflol:

En dat jij al eerste drie ronden op remi stemt, en na zen bekendmaking van zijn rol het licht nog altijd niet ziet. Mag je zowieso hangen van mij.

tussenstand:

IMBAatwork => Dudemeister
kane => Dudemeister
Woopy => Dudemeister

Luc M => Jorgyboy
Jorgyboy => Luc M

Mack10 => Z1000
popeye88 => bikers

hehe, Remi de jager in het homo park waar jij gebukt stond zijn gerechtigheid anaal te ontvangen, :)

Ik vraag alle burgers om mijn posts van vandaag nog eens heel goed door te lezen en te doorgronden en hoop dat men inziet waarom ik op bikers stem.
Omdat de wolf nog niet op jouw gestemt heeft en jou dus nog niet als bedreiging heeft gezien, volgens mij heeft niemand hier ooit op jou gestemt.

ja hoor,

nice comeback bro

:roflol:!!!

Welk voordeel heb jij eraan mij weg te stemmen, aangezien ik weg ga (spoon pic bier volgt) en iedereen weet wat ik ben ?

1. jij bent zelf evil, en wil overduidelijk goed lijken door mij die al tijdje naar de darkside lijkt te posten weg stemmen.

2. De emotionele impact die Remi's dood op jouw maakte overstijgt jouw vermogen om rationeel te denken, en jij ziet mij als een van de voornaamste redenen dat Remi kaputz is en stemt mij weg.

What's it gonna be 1 or 2

Het maakt toch niet uit, ben jij echt goed heb jij alleen jezelf ermee, ben jij Evil, heb jij alleen iemands hulpje weg.

Welk voordeel heb jij eraan mij weg te stemmen, aangezien ik weg ga (spoon pic bier volgt) en iedereen weet wat ik ben ?

1. jij bent zelf evil, en wil overduidelijk goed lijken door mij die al tijdje naar de darkside lijkt te posten weg stemmen.

2. De emotionele impact die Remi's dood op jouw maakte overstijgt jouw vermogen om rationeel te denken, en jij ziet mij als een van de voornaamste redenen dat Remi kaputz is en stemt mij weg.

What's it gonna be 1 or 2
Wel kijk, als je dan toch Z1000 zijn rechterhandje bent, dan doen we er ook niet echt iets verkeerds aan om jouw weg te stemmen?

Want ik heb zo'n heeeeeeeeel lichtbruin vermoeden dat die wel eens corrupt kon zijn. Maar hey niet verder zeggen eh, hihi :kiss:

Wel kijk, als je dan toch Z1000 zijn rechterhandje bent, dan doen we er ook niet echt iets verkeerds aan om jouw weg te stemmen?

Want ik heb zo'n heeeeeeeeel lichtbruin vermoeden dat die wel eens corrupt kon zijn. Maar hey niet verder zeggen eh, hihi :kiss:

Maar begrijp jij dan niet dat juist Kane, Jaap JA, IMBAtwork posts plaatsen waaruit overduidelijk blijkt dat zij goed zijn, dat de wolf Subgenius pakte snap ik sowieso niet, dat een van de bovengenoemde namen gaat vallen om 24.00 uur is duidelijk.

Dat ik om 20.00 uur val is wel leuk eigenlijk, de wolf is veilig, er valt geen burger, en het spel gaat ongestoord verder,op het eind was Dudemeister was niets anders dan een vlieg die op een zeer irritante wijze aanwezig was, en alles overstemde met zijn gezoem, wat ik zelf hoop is dat ik een gek ben, en uiteindelijk niet ben wat ik via de PM gekregen heb, zit er voor mij ook nog een leuke twist aan.

Laatst bewerkt:
Maar begrijp jij dan niet dat juist Kane, Jaap JA, IMBAtwork posts plaatsen waaruit overduidelijk blijkt dat zij goed zijn, dat de wolf Subgenius pakte snap ik sowieso niet, dat een van de bovengenoemde namen gaat vallen om 24.00 uur is duidelijk.
Als jij een cultphag blijkt te zijn OF de bodyguard van Z1000,
dan laat ik mijn deurtje vannacht al openstaan en smeer ik mijn anus alvast in met vaseline om de wolf te mogen ontvangen!!

Als jij een cultphag blijkt te zijn OF de bodyguard van Z1000,
dan laat ik mijn deurtje vannacht al openstaan en smeer ik mijn anus alvast in met vaseline om de wolf te mogen ontvangen!!

Dan kan ik jouw nu alvast vertellen, dat jij misschien wel jouw gelijke vind in Bryce1974 aangezien hij van dezelfde kant is als jij, ik hoop dat jij genoeg vaseline hebt.

Terug
Naar boven