Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Ik en Jorgy waren de enige actieve cults. Topsycret was inactief. Aangezien ikzelf nog niet veel beschuldigingen gekregen had en ook nog geen enkele stem gekregen had, zag ik het nog wel goedkomen. Maar als mijn enige bondgenoot geen zin meer heeft, kan ik ook niet veel meer doen. Dan heb ik er ook geen zin meer in.

Complimenten voor jou! Lang gedacht dat je gewoon een idioot was die er geen fl**ker van begreep!

:roflol: lijken wel meisjes

We waren goed op weg om dudemeister er uit te krijgen. Als hij inderdaad bodyguard van de corrupte burgemeester was, niet goed. Anders wel. Wolf eet nog een burger op. Dan zijn er weer 2 burgers uit. Het einde kwam dan wel in de buurt. Maja...

Ik en Jorgy waren de enige actieve cults. Topsycret was inactief. Aangezien ikzelf nog niet veel beschuldigingen gekregen had en ook nog geen enkele stem gekregen had, zag ik het nog wel goedkomen. Maar als mijn enige bondgenoot geen zin meer heeft, kan ik ook niet veel meer doen. Dan heb ik er ook geen zin meer in.

Awel, er waren al 4 stemmen op mij nog voor de dag begonnen was. Je was de enige waarvan ze nog niets wisten, maar zelfs Dudemeister ging al op mij stemmen. Onmogelijk om dit spel nog te winnen, face it.

Nou ja ik vind het niet erg maar opzich werd bikers niet echt verdacht. Dus had hij tot op het laatste rondje misschien burgers kunnen blijven opeten right? theoretisch gezien.

Bikers werd niet verdacht? Popey88 stemde deze ronde al op hem en hij was met hints in het rond aan het gooien dat hij de heks/het meisje is :roflol:

Daarbij, met een wolf die die meer cultisten dan burgers opeet ga je niet ver geraken.

not sure if....

We waren goed op weg om dudemeister er uit te krijgen. Als hij inderdaad bodyguard van de corrupte burgemeester was, niet goed. Anders wel. Wolf eet nog een burger op. Dan zijn er weer 2 burgers uit. Het einde kwam dan wel in de buurt. Maja...

Ik ben niet corrupt.

lol typisch z1000 die blijft gewoon doorliegen zelfs tot na het spel. Deed hij bij het eerste potje ook :roflol:

lol ik kreeg zelfs na het spel nog karma in de vorm van vieze cult enz :roflol:

Whaha stop it.

Srs.

Ik wil wel een printscreen poste van mijn PM naar Markrot?

Als het spel ten einde is krijgen we van markrot waarschijnlijk alle rolverdelingen nog wel te zien en dus ook of hij inderdaad de corrupte kant heeft gekozen als niet.
Als je echt goed was dan was dat niet in het spel te merken :roflol:

En inderdaad. Ook alvast mijn complimenten voor markrot. Mooie verhalen, en goed verstopte hints :P

Awel, er waren al 4 stemmen op mij nog voor de dag begonnen was. Je was de enige waarvan ze nog niets wisten, maar zelfs Dudemeister ging al op mij stemmen. Onmogelijk om dit spel nog te winnen, face it.

Bikers werd niet verdacht? Popey88 stemde deze ronde al op hem en hij was met hints in het rond aan het gooien dat hij de heks/het meisje is :roflol:

Daarbij, met een wolf die die meer cultisten dan burgers opeet ga je niet ver geraken.
Er was maar 1cultist opgegeten, 1geliefde, 1 anarchist. dus meer burgers dan cultisten :p

Jammer dat het spel op deze manier ten einde is dan, Jorgyboy en Woopy stonden wel op mijn lijstje als cultist. Topsycret niet maar die was ook te inactief om goed over te kunnen oordelen. Bikers vond ik wel enigsinds verdacht maar had hem niet direct als wolf aangemerkt, Rop P was lange tijd mijn wolf. Als Z1000 daadwerkelijk aan de goede kant staat lach ik me wel een ongeluk :roflol:.

Bedankt Markrot voor het leiden, ik vond je verhalen tof om te lezen maar ben wel erg benieuwt naar alle hints.

Maar even tot de orde van de dag.

Dag bikers

Ik vind dit echt jammer. Ook het niet meespelen van topsycret en de wolf die duidelijk zijn bril thuis had laten liggen. jorgyboy die er geen zin meer in heeft, omdst t moeilijk wordt... tja..
Count me in voor een volgend potje maar alleen met mensen die t eigenlijk nog wel willen spelen

Terug
Naar boven