Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Ik vind dit echt jammer. Ook het niet meespelen van topsycret en de wolf die duidelijk zijn bril thuis had laten liggen. jorgyboy die er geen zin meer in heeft, omdst t moeilijk wordt... tja..
Count me in voor een volgend potje maar alleen met mensen die t eigenlijk nog wel willen spelen

Ja ****ing gaar. Er is gvd nog nooit 1 potje fatsoenlijk uitgespeeld.

Ik vind dit echt jammer. Ook het niet meespelen van topsycret en de wolf die duidelijk zijn bril thuis had laten liggen. jorgyboy die er geen zin meer in heeft, omdst t moeilijk wordt... tja..
Count me in voor een volgend potje maar alleen met mensen die t eigenlijk nog wel willen spelen
Het was nog best moeilijk de cultisten te raden op het begin. later had ik wel een paar waarvan ik zeker wist dat ze cultisten zijn.

Mannen, sorry, maar steek het nu niet allemaal op mij hé.
Ik had al 4 stemmen op mij staan, zonder dat iedereen al gestemd had. Ik was er na vanavond zowiezo aan en of de wolf nu vannacht nog iemand zou opeten of niet, morgen werd er zowiezo op hem gestemd want popey88 wist het.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.524
Stemmen worden geteld.

Het was nog best moeilijk de cultisten te raden op het begin. later had ik wel een paar waarvan ik zeker wist dat ze cultisten zijn.

Jij bent de meest epic wolf in tijden. Gewoon een cultist eten en de eerste nacht al gepakt worden door de jager :o

Mannen, sorry, maar steek het nu niet allemaal op mij hé.
Ik had al 4 stemmen op mij staan, zonder dat iedereen al gestemd had. Ik was er na vanavond zowiezo aan en of de wolf nu vannacht nog iemand zou opeten of niet, morgen werd er zowiezo op hem gestemd want popey88 wist het.
Klopt, ik was niet van plan om zo heel duidelijk te zijn als dat ik nu was, maar toen duidelijk was dat het spel over was maakte het me ook niet echt meer uit.
Eigenlijk had ik verwacht dat mensen me niet zouden volgen, logisch ook, want het was voor mij ook nog meer een gokje dat bikers de wolf was, en daarbij dacht ik voordat ik ja als antwoord kreeg dat ik de gek was omdat er nergens in de verhalen sprake was van de heks, i.t.t de vorige verhalen.
Had dus voorzien dat ik opgegeten zou worden, en dat dan door mijn rol bekend zou worden dat ik het bij het juiste eind had.

Ohja markrot indd goed geleid bro. Complimenten voor je goede verhalen :)

Ook wel respect voor remy trouwens die al vermoedens had naar bikers toe ergens in de 2e ronde. Weet niet hoe die dat raadde maar was wel knap.

Klopt, ik was niet van plan om zo heel duidelijk te zijn als dat ik nu was, maar toen duidelijk was dat het spel over was maakte het me ook niet echt meer uit.
Eigenlijk had ik verwacht dat mensen me niet zouden volgen, logisch ook, want het was voor mij ook nog meer een gokje dat bikers de wolf was, en daarbij dacht ik voordat ik ja als antwoord kreeg dat ik de gek was omdat er nergens in de verhalen sprake was van de heks, i.t.t de vorige verhalen.
Had dus voorzien dat ik opgegeten zou worden, en dat dan door mijn rol bekend zou worden dat ik het bij het juiste eind had.

Zou je die hints over bikers is naar mij kunnen doorsturen? Gewoon voor het idee, ben wel benieuwt wat voor soort hints dat zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.530
Ainsa%20plein.jpg

Toch wel weer een imposant aangezicht: de bodybuilders van Shreddedsylvania verzamelen zich op het dorpsplein om de balans van vandaag op te maken. Niet anders dan anders zijn de meningen verdeeld en wordt er flink door elkaar geroepen. Ondanks de vele geluiden van alle kanten valt een hevig raaskallende Jorgyboy op door zijn aparte gedrag. 'Dudemeister is de wolf, ik weet het zeker! Nee wacht bikers is het! Nee wacht even, IKZELF ben het!' Jorgyboy makes no sense. Als gevolg van zijn spastische gedrag, in woord maar ook in daad, schampt zijn biceps langs het scherpe traliewerk. Zijn hele bovenarm scheurt open en loopt leeg in een rivier van pus en bloed, tot er een mini bicepje van 25cm is overgebleven.

Jorgyboy gilt als een speenvarken. 'VUILE ECTO!' De aderen op mack10's hoofd zwellen. Jorgy wordt meegesleept naar de martelkamer. Lang houdt hij het niet uit. Dit trieste ectootje brak al wanneer de beul nog niets klaar was met het slijpen van de messen. Eenmaal teruggekeerd op het dorpsplein: '*jank jank* :treuren::treuren: Bikers is de wolf! Topsycret en Woopy zijn de andere ecto's die hem steunen!' Jorgyboy wordt op de grond gesmeten en mack10 plaatst zijn laars op zijn nietige hoofdje, en stampt deze tot moes. Bikers roept uit: Jorgy, vuile NSB'er! AWOEOEOEOOEOEOOEOEE!!!!!!!!!!!!!' Zijn ogen kleuren rood. Zijn nagels veranderen in lange, scherpe klauwen. Zijn neus wordt spitser en transformeert in een snuit. Een wolvenstaart komt tevoorschijn. Bikers gaat helemaal supersaiyan. Hij is een ongelofelijk monster om te aanschouwen, met een powerlevel van boven de 9000. Een formidabele opponent, zelfs voor een plein vol BODYBUILDERS.

transformation-v600.jpg

The fight is on! De bodybuilders omringen de wolf dreigend. Luc slingert zijn chains in de richting van de wolf met als doel zijn poten te binden. Wat echter gebeurt is dat Buffalo Billy eindelijk zijn kop uit het zand steekt 'Hoi jongengs hoe gaat h...'. De felle vernietigingskracht van de powerlifting chains rukt de kop van Billy's romp. Ondertussen wordt de wolf van alle kanten belaagd. Met een felle zwaai verwond hij Dudemeister dodelijk. 'Hij is te sterk!' De internetwarriors bleken helemaal niet zo gevaarlijk in gevecht als dat ze pretendeerden. De wolf ziet zijn kan schoon. Hij hapt popey88 de kop af en breekt zich vrij uit de menigte. Op een afstandje probeert de burgemeester van het dorp, z1000, stuntelend te ontkomen, niet alleen om van het gevecht te ontsnappen, maar omdat deze angstige man het sowieso al niet erg op grote menigtes heeft. De wolf springt op hem en scheurt hem aan stukken. De wolf beseft nu dat hij aan zijn dood kan ontsnappen en snelt richting het donk're bos, waar de dorpsbewoners hem niet meer zullen vinden. De wolf staat op het punt te ontkomen wanneer een grasmaaier vanuit de lucht op zijn cranium neerdaalt. De wolf is op slag dood.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De dorpsbewoners sneller zich naar het levenloze lichaam van de wolf. Blijdschap overheerst, dat het eindelijk voorbij is. Maar er is ook verwondering. 'Maar hoe?' 'Dus er is toch een god!' Er klinkt gefluister: 'wees geen zielige k*t, wees een zieke k*t'. De god knipoogt vanuit zijn graf.

hqdefault.jpg

De overige ecto's die nog in leven waren; Woopy en de comateuze Topsycret worden opgehangen. De lichamen van z1000, Dudemeister en popey88 worden in een geul gestort, waar de lichamen van Suicide Sid en Thielen inmiddels liggen te ontbinden. Dit in schril contrast met het netjes onderhouden graf van Remi AFCA, enkel in de schaduw van het graf van Zyzz.

iw8b5k.jpg

Alleen mack10, kane, Jaap Ja, Luc M en IMBAatwork hebben het overleefd. Een donker tijdperk voor de aesthetics. In de jaren die erop volgen is de schade langzaam weer hersteld en zijn deze 5 jonge goden samen oud geworden (no homo) (notsrs).

Nja, over bikers had ik niet directs hints erin gezet, maar gewoon op hem gestemd. Ik hintte naar mijn rol in de hoop dat mensen de hints zagen en zouden snappen waarom ik plotseling op hem stemde :P

In mn eerste post van vandaag waren er vier zinnen, waarvan de hoofdletters HEKS vormden. De tekst liep niet echt 100%, waardoor ik hoopte dat het wel op zou vallen. En ik had een post met dat de nacht voorbij gevlogen was -> heks -> vliegen op bezem :P
En paar keer benadrukt dat men mijn posts goed moest lezen en doorgronden a.k.a. hints moesten zoeken .
Had rond een uur of 6 dan nog een hint erbij willen doen, maar zover is het niet gekomen.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 20:17 ----------

cool eindverhaal :)

:roflol::roflol::roflol: Wat een waardige dood, door een grasmaaier hahaha geweldig :p Naja gelukkig nog wat doden kunnen maken. popey88 was ook de eerste die de dood zag als ik er niet aan ging :p

Mooi verhaal. Blij dat die corrupte z1000 dood is.

Mooi verhaal, jammer dat gedaan wordt alsof het alleen mijn schuld is dat het spel afgelopen is.

Thx markrot, de meest epic wolfgame is op een deceptie uitgelopen. bedankt voor de mooie verhalen en medespelers bedankt voor het meespelen als ze meededen. t*ring wat heb ik de pest aan mensen die ingeschreven staan maar niet meespelen.. yes I'm mad. :(

en jorgy, tis niet alleen jouw schuld

Ik zal nu een nieuw topic openen.. Ik zal deel 5 leiden.

De beste speler van dat potje wint een pot Whey Perfection of Isolaat Perfection.

Zal zo een link plaatsen ernaar toe.

Markrot... Leuke verhalen trouwens ben welbenieuwd naar de verstopte hint

Haha heel vet verhaal, i survived:D

Terug
Naar boven