XXL Nutrition

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

Goed bedacht.. maar je zit er volledig naast. Dat Penose toenadering zocht maakt mij evenveel cult als jou en tremendes ???
Dat klopt ja. Maar ik weet dat ik geen cult ben en heb al uitgelegd dat ik denk dat Tremendes dat ook niet is.

Alley weet het altijd mooi te brengen toch ;)

er moeten toch nog mensen zijn die mijn redenering goed vinden en wie het opvalt hoe jaap ja en fabula mij onderuit willen halen door te zeggen dat ik me baseer op foutieve informatie terwijl ik gewoon de post letterlijk kan citeren?...

Ik vind naar HillR opeens wel een verassing op z'n zachts gezegd. Zie de link ook niet echt. Vind d'r wel wat stil..dat wel.

Ik blijf bij m'n stem voorlopig, pleurklaat.

Edit..al vind ik het gegeven dat we er volledig naast zaten gisteren niet lekker zitten met mijn keuze.

Ik ga eventueel mee op stefanovich, fabuectodinges of Jaap ja.

Heb weer m'n kladblokje niet gebruikt dus als iemand mij bij wil praten qua stemming...toppie.

Laatst bewerkt:
Pleurklaat Nog maar ff. Ben er nog van niks overtuigd maar het ijzer roept. Denk dat ik voor 22u nog wel kan veranderen mocht het nodig zijn.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik vind naar HillR opeens wel een verassing op z'n zachts gezegd. Zie de link ook niet echt. Vind d'r wel wat stil..dat wel.

Ik blijf bij m'n stem, pleurklaat.

:o ben ook maar een klein verlegen meisje.

Nee, ben net thuis van sporten en ondertussen aan het koken.. Zat eigenlijk te wachten op een reactie van Alley Cat.

Ik weet me in deze game nog helemaal geen raad. Ben wel vrij zeker van een aantal mensen die goed zijn. Begin steeds meer te twijfelen aan Fitness beginer zijn goedheid. Maar datzelfde geld voor Alley Cat.. Vind 't erg vergezocht hoe hij bij mij terecht komt..

Ik had gister vier stemmen (op 1 na meeste) en volgens het verhaal zaten we er grotendeels naast. Zij die weer op mij gaan stemmen zijn imo dus verdacht.

Vind 't erg vergezocht hoe hij bij mij terecht komt..
Eens. Dat van dat nummer van U2 lijkt me gewoon op jorgyboy die het meisje is slaan, niet op HillR. Dan blijft er van Alley Cat's post niet heel veel over.

Je loopt te liegen hier kerel...
Mag een man op zijn laatste dag op deze aarde niet doen alsof hij een vrouw heeft?:( Stel dat ik er een had, dan zou ik er van houden, denk ik.

Dat klopt ja. Maar ik weet dat ik geen cult ben en heb al uitgelegd dat ik denk dat Tremendes dat ook niet is.

Over je post heen gelezen:o.

Dat is wel makkelijk praten. Ik weet ook dat ik geen cult ben, en van tremendes ben ik ook vrij zeker.
Jij bent voor mij niet te peilen in games, dus van jou zou ik het niet weten.. maar dat je zonder aanleiding (behalve het vorenstaande) je pijlen op mij richt is zeker wel frappant te noemen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Als het mij verdacht maakt of niet maakt me geen reet uit, ik blijf op Pleurklaat

Imba: Pleurklaat
Origineel: Pleurklaat
Sanca: Pleurklaat
Tremendes: Pleurklaat
Stefanovich: Pleurklaat

Jaap Ja: Fitness Beginer
Fabulaactaest: Fitness Beginer
HillR: Fitness Beginer

Punjab: Stefanovich
Fitnes beginer: Stefanovich

Alley Cat: HillR
Krimlo: HillR

Pleurklaat: Sanca

De stemming zoals het er nu voor staat.

Volgens het laatste dagverhaal zou men er volledig naast zitten. Ik zou dus ook fout zitten met mijn stem op Fabula.. Degene die mij mede op die stem bracht was fitness beginer

Heb echt werkelijk geen idee.. maar zoals ik in mijn vorige post al zei vind ik fitness beginer raar redeneren en brengt hij me aan het twijfelen of hij wel goed is.

weet iemand nog een goede film die deze burger straks in zijn graf kan kijken?

Ik ben wel geneigd om mee te gaan op fitness beginer, gezien de telling zoals die er nu voor staat..
Maar wellicht zijn er anderen die willen switchen naar stefanovich?
Ik kan me niet voorstellen dat pleurklaat slecht is, gezien het verhaal van de spelleider.

Puur in een poging om jullie tegen je eigen keuze te beschermen verander ik m'n stem naar fitness beginer

Intradesting...

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Maar aangezien trem bij dubbele stemming nog extra stem heeft......

Jij bent voor mij niet te peilen in games, dus van jou zou ik het niet weten.. maar dat je zonder aanleiding (behalve het vorenstaande) je pijlen op mij richt is zeker wel frappant te noemen.
Is inderdaad wel frappant, ben er zelf normaal ook niet zo'n liefhebber van. Probeer meestal pas met iets te komen als ik vrij zeker ben.

Maar dit is het beste wat ik zie. De stemmen tegen Pleurklaat en Fitness zijn in mijn ogen op minder gebaseerd.

fitness beginer

Hopende op dat wonder...

Terug
Naar boven