- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik ga mee met HillR. Vanwege wat Alley Cat zegt en wat notaties die ik zelf heb staan.
Gaan ineens veel op Hill. Omdat Alley iets roept?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga mee met HillR. Vanwege wat Alley Cat zegt en wat notaties die ik zelf heb staan.
Dat klopt ja. Maar ik weet dat ik geen cult ben en heb al uitgelegd dat ik denk dat Tremendes dat ook niet is.Goed bedacht.. maar je zit er volledig naast. Dat Penose toenadering zocht maakt mij evenveel cult als jou en tremendes![]()
Ik vind naar HillR opeens wel een verassing op z'n zachts gezegd. Zie de link ook niet echt. Vind d'r wel wat stil..dat wel.
Ik blijf bij m'n stem, pleurklaat.
ben ook maar een klein verlegen meisje. Als ik het niet overleef wil iemand dan alsjeblieft tegen mijn vrouw zeggen dat ik van haar houd.
Eens. Dat van dat nummer van U2 lijkt me gewoon op jorgyboy die het meisje is slaan, niet op HillR. Dan blijft er van Alley Cat's post niet heel veel over.Vind 't erg vergezocht hoe hij bij mij terecht komt..
Mag een man op zijn laatste dag op deze aarde niet doen alsof hij een vrouw heeft?
Stel dat ik er een had, dan zou ik er van houden, denk ik.Dat klopt ja. Maar ik weet dat ik geen cult ben en heb al uitgelegd dat ik denk dat Tremendes dat ook niet is.
. Is inderdaad wel frappant, ben er zelf normaal ook niet zo'n liefhebber van. Probeer meestal pas met iets te komen als ik vrij zeker ben.Jij bent voor mij niet te peilen in games, dus van jou zou ik het niet weten.. maar dat je zonder aanleiding (behalve het vorenstaande) je pijlen op mij richt is zeker wel frappant te noemen.