Fitness Seller

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

wat een bende achterlijke honden zitten hier toch. jullie vallen makkelijker te manipuleren dan een kleine van 5jaar.

ik geef een redenering die voor 100% goed in elkaar zit (ik zeg niet dat ze juist is, maar de redenering klopt gewoon). fabula gaat mij afbreken en als ik hem met de neus op de feiten druk houdt hij zijn mond toe. en dan vervolgens zie ik nog eens hoe iedereen hier op mij stemt. zelfs jaap ja gaat mijn redenering onderuit halen terwijl ik hem niet eens beschuldig.

doe wat jullie willen, maar ik zeg een ding: trek er je conclusies uit. en ik weet zeker dat jullie dat niet gaan doen gezien hoe het spel nu gaat.

PS: (geen persoonlijke aanval hoor, is allemaal in het kader van het spel) :)

• Topic Starter Topic Starter
Verhaal dag 3

Een nieuwe dag vol avontuur weer in de prachtige stad Modsbroek.

Voor de nieuwe toevoeging aan de stad. Voor Pleurklaa,t wiens eerste bezoek het was, aan het ooit zo mooie gehucht liep het helaas niet zo goed af :(. Na zijn fouten in het meespelen van zijn eerste spel werd alles snel duidelijk voor hem. Ze moesten nieuwe inwoners niet hebben aldaar. En al helemaal niet als hij in die 2 dagen al even veel gepost heeft als onze geliefde hell93 van dit forum. Wijsneuzen zoals hij, nee daar moesten ze niks van hebben aldus de Burgemeester. Hij gaf de doorslag in de slachtpartij naar het zoeken van de wolf in de vorm van Pleurklaat. De arme jongen wist helemaal niet wat hem overkwam toen hij tijdens het bankbonksen volledig van zijn doen en laten werd gebracht.

De gemene maar sterke Trem had de rol van beul op zich toegedragen en had de bar volgeladen met veels te veel gewicht voor de arme jongen. Hij dacht dat hij majesteuze gewicht van maar liefst 80 kg zelf kon reppen, maar dit was allemaal de spot van de stedelijk vader van de stad. Hij liet bij de 20ste rep die hij maar zelf amper kon doen los. Jullie kennen allemaal het gevolg wel, zijn nek bezweek onder het gewicht.

Gelukkig was hij op slag overleden.

Pleurklaat is dood.

Hij was maar een burger

De nachtrollen mogen hun ding doen en dan indien alles binnen is en het schikt zal er een mooi verhaal proberen te komen

GVD zei het toch :mad:

Tja, je kan het gewoon nooit weten. Het was niet alsof bijna letterlijk in het vorige verhaal stond dat Pleurklaat geen cult was. :rolleyes:

Oeps. Foutje bedankt..

****, zat ik fout op Pleurklaat, sorry bro', ik dacht echt dat je slecht was

De arme jongen wist helemaal niet wat hem overkwam toen hij tijdens het bankbonksen volledig van zijn doen en laten werd gebracht.

Bankbonksen = Trainen / Fitniss

De gemene maar sterke Trem had de rol van beul op zich toegedragen en had de bar volgeladen met veels te veel gewicht voor de arme jongen. Hij dacht dat hij majesteuze gewicht van maar liefst 80 kg zelf kon reppen,

Duidelijk een Beginner ?

:eek: mind = blown

Wil de jager zo goed zijn om vanavond toch maar eens voor mijn deur te komen staan nu ik dit gepost heb ?

Ow ik las bankbonken..

:roflol:

Je geloofwaardigheid gaat echt met elke post down the ****ing drain ome Trem

Orly

Ik ben gewoon ik ;)

Doen jullie twee nu expres flooden om de aandacht van mijn hints af te leiden ?!

****, zat ik fout op Pleurklaat, sorry bro', ik dacht echt dat je slecht was

Bankbonksen = Trainen / Fitniss

Duidelijk een Beginner ?

:eek: mind = blown

Wil de jager zo goed zijn om vanavond toch maar eens voor mijn deur te komen staan nu ik dit gepost heb ?

niet slecht gevonden geef ik toe.

en ik ben niet zo achterlijk als stef (als hij de wolf is dan) dat ik mensen die mij beschuldigen direct opeet ;)

:roflol:

Niemand is zo achterlijk als Stef :D

• Topic Starter Topic Starter
Eindverhaal: episch slot en zo

Het belooft een spannende nacht te worden nu de jager ook tegelijk een kill mag maken met de wolf. Ze huizen rond in dezelfde stad deze nacht en waren over straat bedenkend wie er voor zijn ballen geschoten mag worden en wie er nou es lekker zal gaan smaken.

De wolf besluit naar het optrekje van Hill te gaan maar taait al snel af als hij haar muzieksmaak hoort, daar moest hij helemaal niks van hebben en gaat door naar een man die dit spel niks heeft toegebracht volgens hem.

De jager daarentegen is heel resoluut in zijn besluit en gaat in 1 keer recht op zijn doelwit af, dat beschermen van cults en burgers kan hem gestolen worden. Echter de bewoner is niet thuis van het pand, dit kan maar 2 dingen betekenen of het is de ronddwalende gek die in zijn allermooiste jurkje op Miley muziek danst of het is... nee het zal toch niet?

De jager ziet plots een schimmige gedaante voor hem in de verte opdoemen met het nodige bloed aan zijn muil en in zijn hand het kadaver van onze ouwe zeeuw Origineel. (dat rijmt?) Hij besluit er achter aan te rennen met zijn geweer in de hand en legt aan voor het schot, dit keer niet zijn normale kogels maar die ene speciale zilveren kogel bewaard voor zijn laatste schot die hij mag lossen.

Zal het raak of niet raak zijn? Dat lezen jullie allemaal morgen in het ochtend verhaal.

Not srs, deze jager raakt altijd op de juiste plekken zijn doel

Stefanovich was de wolf en origineel was een gedode cult en het doelwit van de wolf die nacht

Punjab is de held van het verhaal

Terug
Naar boven