fitness beginer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 266
- Lengte
- 1m87
wat een bende achterlijke honden zitten hier toch. jullie vallen makkelijker te manipuleren dan een kleine van 5jaar.
ik geef een redenering die voor 100% goed in elkaar zit (ik zeg niet dat ze juist is, maar de redenering klopt gewoon). fabula gaat mij afbreken en als ik hem met de neus op de feiten druk houdt hij zijn mond toe. en dan vervolgens zie ik nog eens hoe iedereen hier op mij stemt. zelfs jaap ja gaat mijn redenering onderuit halen terwijl ik hem niet eens beschuldig.
doe wat jullie willen, maar ik zeg een ding: trek er je conclusies uit. en ik weet zeker dat jullie dat niet gaan doen gezien hoe het spel nu gaat.
PS: (geen persoonlijke aanval hoor, is allemaal in het kader van het spel)
ik geef een redenering die voor 100% goed in elkaar zit (ik zeg niet dat ze juist is, maar de redenering klopt gewoon). fabula gaat mij afbreken en als ik hem met de neus op de feiten druk houdt hij zijn mond toe. en dan vervolgens zie ik nog eens hoe iedereen hier op mij stemt. zelfs jaap ja gaat mijn redenering onderuit halen terwijl ik hem niet eens beschuldig.
doe wat jullie willen, maar ik zeg een ding: trek er je conclusies uit. en ik weet zeker dat jullie dat niet gaan doen gezien hoe het spel nu gaat.
PS: (geen persoonlijke aanval hoor, is allemaal in het kader van het spel)

. Na zijn fouten in het meespelen van zijn eerste spel werd alles snel duidelijk voor hem. Ze moesten nieuwe inwoners niet hebben aldaar. En al helemaal niet als hij in die 2 dagen al even veel gepost heeft als onze geliefde hell93 van dit forum. Wijsneuzen zoals hij, nee daar moesten ze niks van hebben aldus de Burgemeester. Hij gaf de doorslag in de slachtpartij naar het zoeken van de wolf in de vorm van Pleurklaat. De arme jongen wist helemaal niet wat hem overkwam toen hij tijdens het bankbonksen volledig van zijn doen en laten werd gebracht.

mind = blown