MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

Wat een bullcrap, je stemt alleen maar op mij omdat ik die RIP in peace van je verdacht vond (vind)

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je denkt dat er echt zo veel gedachte zit achter die RIP in peace opmerking. Het lijkt me waarschijnlijker dat je het gebruikt als alibi om op mij te stemmen.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je denkt dat er echt zo veel gedachte zit achter die RIP in peace opmerking. Het lijkt me waarschijnlijker dat je het gebruikt als alibi om op mij te stemmen.

Geloof me maar, het komt erg verdacht over, lijkt wel een boodschap naar de wolf toe

Vind de speelwijze maar apart, die ene post en het voelt niet goed dus:

Pleurklaat

Als ik het niet overleef wil iemand dan alsjeblieft tegen mijn vrouw zeggen dat ik van haar houd.

Whut?! Ik ben Natty hoor....

Stemming van gisteren:

IMBA --> Pleurklaat
Tremendes --> Orgineel --> Diaephi
Sanca --> Pleurklaat
Diaephi --> Tremendes
Fabula --> Tremendes
Pleurklaat --> Tremendes
Alley Cat --> Diaephi
Fitness --> Fabula
Jorgyboy --> Diaephi
Punjab --> Pleurklaat
Hill --> Fabula
Orgineel --> Diaephi
Jaap --> Pleurklaat
Stefanovich --> Diaephi

Vijf voor Diaephi, vier voor Pleurklaat en drie voor Tremendes dus.

We weten inmiddels dat Jorgyboy en Diaephi geen cults waren. IMBA lijkt me gezien zijn hele vroege stem geen cult en Tremendes lijkt me ook geen cult. Ik weet ook dat ik geen cult ben.
Lloyd heeft gezegd dat de burgers eigenlijk overal volledig naast zaten, dus dan kan je ook Pleurklaat doorstrepen als cult.
Daarmee eigenlijk ook Stefanovich, want waarom zou hij op het laatste moment de doorslag willen geven in een stemming tussen burgers. Dat trekt maar onnodig aandacht.

Aangezien de stemming tussen drie burgers ging zullen de cults zich gewoon verspreid hebben. Wolf is hierbij een lastige rol omdat deze niet weet wie zijn vriendjes zijn. In het verleden heeft de wolf in dit soort situaties vaak gekozen voor een vrij zinloze stem. Een stem op iemand die er toch niet uit zou gaan.

De drie stemmen op Tremendes zijn vrij vroeg uitgebracht, toen leek het er echt op dat Tremendes er uit zou gaan.
Meest opvallend zijn dus de stemmen op Fabula van Fitness en van Hill.

In het laatste verhaal zegt Lloyd:
Echter staat op de achtergrond muziek te spelen van die Ierse rockband u2. Iets waar de wolf achterdochtig van werd en helemaal vanwege het feit dat het het album Boy was dat aanstond.
De wolf wordt achterdochtig van het feit dat het nummer "boy" aanstond. Wellicht omdat de wolf geen "boy" is?

Eerder schreef Lloyd al:
Nerveus als hij is op deze dag en vanwege het feit dat hij morgen vroeg beginnen moet begint hij voor een gemakkelijke prooi, aangezien die al veel toenadering probeert te zoeken en doet alsof hij in zijn kamp behoort. Met geen enkel haar op zijn woest aantrekkelijke lichaam wilt hij hem geloven.
Penose heeft kennelijk toenadering gezocht tot de wolf.

En hier zoekt Penose toenadering tot Tremendes, mijzelf en Hill.
Penose zei:
Damn lastig..
Ik mag tremendes wel, maar vorige keer zat hij ook niet op te letten.

En heb best een zwak voor vrouwen.
Maarja alley cat is ook mijn vriendje

Uiteraard is het mogelijk dat ik faliekant mis zit, maar dat is juist het leuke aan het spel. En ik geloof er best wel in.
Ik zie bovendien geen andere fatsoenlijke opties: HillR dus.

Ik ga mee met HillR. Vanwege wat Alley Cat zegt en wat notaties die ik zelf heb staan.

Nou wie is de volgende op de tsjoek tsjoek?
Al kan ik me best vinden in de uitleg van Alley...

De wolf wordt achterdochtig van het feit dat het nummer "boy" aanstond. Wellicht omdat de wolf geen "boy" is?

Eerder schreef Lloyd al:

Uiteraard is het mogelijk dat ik faliekant mis zit, maar dat is juist het leuke aan het spel. En ik geloof er best wel in.

Verklaart mede waarom ik nu op Fitness Beginner heb gestemd. Maar je argumentatie voor HillR is zeker ook niet slecht.

Rare argumentatie, met de gedachten gang van Alleycat is niet alleen HILLR verdacht maar ook hijzelf en Tremendes, toch ?

Rare argumentatie, met de gedachten gang van Alleycat is niet alleen HILLR verdacht maar ook hijzelf en Tremendes, toch ?

'T laatste dagverhaal schreef Loyd dat de gedachtes en beredeneringen die dag helemaal verkeerd waren. We dachten toen nog dat Tremendes corrupt zou zijn dus dat zou hem dan vrijpleiten. Alley komt op mij in iedergeval goed over dus dan zou HillR over blijven.

Stemming van gisteren:

IMBA --> Pleurklaat
Tremendes --> Orgineel --> Diaephi
Sanca --> Pleurklaat
Diaephi --> Tremendes
Fabula --> Tremendes
Pleurklaat --> Tremendes
Alley Cat --> Diaephi
Fitness --> Fabula
Jorgyboy --> Diaephi
Punjab --> Pleurklaat
Hill --> Fabula
Orgineel --> Diaephi
Jaap --> Pleurklaat
Stefanovich --> Diaephi

Vijf voor Diaephi, vier voor Pleurklaat en drie voor Tremendes dus.

We weten inmiddels dat Jorgyboy en Diaephi geen cults waren. IMBA lijkt me gezien zijn hele vroege stem geen cult en Tremendes lijkt me ook geen cult. Ik weet ook dat ik geen cult ben.
Lloyd heeft gezegd dat de burgers eigenlijk overal volledig naast zaten, dus dan kan je ook Pleurklaat doorstrepen als cult.
Daarmee eigenlijk ook Stefanovich, want waarom zou hij op het laatste moment de doorslag willen geven in een stemming tussen burgers. Dat trekt maar onnodig aandacht.

Aangezien de stemming tussen drie burgers ging zullen de cults zich gewoon verspreid hebben. Wolf is hierbij een lastige rol omdat deze niet weet wie zijn vriendjes zijn. In het verleden heeft de wolf in dit soort situaties vaak gekozen voor een vrij zinloze stem. Een stem op iemand die er toch niet uit zou gaan.

De drie stemmen op Tremendes zijn vrij vroeg uitgebracht, toen leek het er echt op dat Tremendes er uit zou gaan.

Eerder schreef Lloyd al:

Goed bedacht.. maar je zit er volledig naast. Dat Penose toenadering zocht maakt mij evenveel cult als jou en tremendes ???

De reden dat ik niet op Tremendes en Diaephi stemde is zoals ik zei omdat ze mij goed lijken, wat ook bleek@diaephi. Mijn stem op Fabula heb ik ook verklaard.

Zou een hele domme zet zijn om mij er vandaag uit te stemmen!

'T laatste dagverhaal schreef Loyd dat de gedachtes en beredeneringen die dag helemaal verkeerd waren. We dachten toen nog dat Tremendes corrupt zou zijn dus dat zou hem dan vrijpleiten. Alley komt op mij in iedergeval goed over dus dan zou HillR over blijven.

Alley komt zelfs als ie wolf is goed over, ik vertrouw hem voor geen haar

Ik dacht dat het album van U2 gewoon sloeg op het feit dat jorgyboy het meisje was eigenlijk

edit: Stel dat HillR de wolf zou zijn, wat is dan dat 'olieachtige goedje'?

Ik ga daarom voor: Stefanovich

fabula, wat denk je te bereiken door mij onderuit te willen halen. Je zegt dat ik fouten maak ookal zie je dat jorgy hier dus op stef stemt?

de argumentatie waarom ik op stefanovich stem is wel duidelijk uit mijn vorige post. de weerstand die ik hierbij ondervindt toont mij maar 1ding, ik zit op het goede spoor.

stefanovich

Terug
Naar boven