IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wie kuren er?
Pleurklaat
Stefanovich
Punjab
Nog meer?
Ow...
---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------
Tremendes, een tip om de burgers weer een beetje te winnen voor je :
Stel de eenvoudige vraag : Willen jullie MEER of MINDER cultfags?

Epic hoe er zovelen ineens zonder reden switchen naar Diaephi
Jij?! Beetje opvallend dat je hiermee komt en dan ook nog eens jezelf niet benoemt...
Ik breng alvast een stem uit op Fitness Beginer.
In het laatste dagverhaal schrijft Loyd dat eigenlijk alle theorieën die dag onjuist waren. Er werd toen gestemd op Diaephi, Tremendes en Fabu en Pleurklaat.
Jorgyboy was 't meisje en was wellicht iets op 't spoor of de wolf hem. Fitness Beginer post na de dood van Jorgy dat hij zogenaamd op Stefanovich zat en dat we daar nu voor moeten gaan terwijl Jorgyboy nooit op Stef heeft gezeten.
Jorgyboy heeft zich wel uitgelaten over Diaephi, Tremendes en over FB dus misschien wil FB de aandacht bij hem weghalen door Stef naar voren te schuiven.
Verteld meer over hoe vaak ik meedoe denk ik 
Een van die mensen die op Diaephi stemden was Jorgy en die was geen cult.Dit zijn gewoon de cults geweest nadat Tremendes, die ook cult is, zo veel stemmen kreeg.
Goed aan het oplettenVerteld meer over hoe vaak ik meedoe denk ik
![]()
Nu eens ff lezen wat er allemaal al gebeurd is, Go team burger!Wie kuren er?
Pleurklaat
Stefanovich
Punjab
Nog meer?
Dit zijn gewoon de cults geweest nadat Tremendes, die ook cult is, zo veel stemmen kreeg.
edit: aan de andere kant zaten we er volgens het verhaal compleet naast, dus dan zou tremendes geen cult zijn

smeerlappen jullie twee. Care to elaborate waarom jullie op mij stemmen?
smeerlappen jullie twee. Care to elaborate waarom jullie op mij stemmen?
Voorlopig stem ik sanca. Nog even teruggelezen en ik denk dat dat gewoon een cult is die piraat.