MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

Wauter is ook erg rustig...

Ow... :p

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Tremendes, een tip om de burgers weer een beetje te winnen voor je :

Stel de eenvoudige vraag : Willen jullie MEER of MINDER cultfags?

:roflol:

Ze zijn al schuldbewust. Merkte het vanochtend bij de bakker. Sommige hadden het schaamrood op hun kaken..

Alleen de jager mag mij niet, of het is de dorpsgek.:dunno:

Ik breng alvast een stem uit op Fitness Beginer.

In het laatste dagverhaal schrijft Loyd dat eigenlijk alle theorieën die dag onjuist waren. Er werd toen gestemd op Diaephi, Tremendes en Fabu en Pleurklaat.

Jorgyboy was 't meisje en was wellicht iets op 't spoor of de wolf hem. Fitness Beginer post na de dood van Jorgy dat hij zogenaamd op Stefanovich zat en dat we daar nu voor moeten gaan terwijl Jorgyboy nooit op Stef heeft gezeten.

Jorgyboy heeft zich wel uitgelaten over Diaephi, Tremendes en over FB dus misschien wil FB de aandacht bij hem weghalen door Stef naar voren te schuiven.

Epic hoe er zovelen ineens zonder reden switchen naar Diaephi

Dit zijn gewoon de cults geweest nadat Tremendes, die ook cult is, zo veel stemmen kreeg.

edit: aan de andere kant zaten we er volgens het verhaal compleet naast, dus dan zou tremendes geen cult zijn

Laatst bewerkt:
Jij?! Beetje opvallend dat je hiermee komt en dan ook nog eens jezelf niet benoemt...

Hihi slechte actie man. Of je zit te sufk*tten en hebt niks gevolgd maar beter had je dit niet gezegd. Lees verhaal nog eens.

Trouwens ik ben natty..

(Not srs)

Ik breng alvast een stem uit op Fitness Beginer.

In het laatste dagverhaal schrijft Loyd dat eigenlijk alle theorieën die dag onjuist waren. Er werd toen gestemd op Diaephi, Tremendes en Fabu en Pleurklaat.

Jorgyboy was 't meisje en was wellicht iets op 't spoor of de wolf hem. Fitness Beginer post na de dood van Jorgy dat hij zogenaamd op Stefanovich zat en dat we daar nu voor moeten gaan terwijl Jorgyboy nooit op Stef heeft gezeten.

Jorgyboy heeft zich wel uitgelaten over Diaephi, Tremendes en over FB dus misschien wil FB de aandacht bij hem weghalen door Stef naar voren te schuiven.

Nou is die laatste post van stefanovich ook wel een hele slechte cult actie..Ik vond fb juist goede dingen gezegd hebben gisteren. Ik ga eerder mee op stefanovich, pleurklaat, of fabuectodinges. Trouwens vind ik oa Punjab erg stil.

Ga ff happen, het is pas mijn tweede post in dit topic waarvan er eentje een mededeling was dat ik niet meedeed. In tegenstelling tot anderen die verschillende malen posten nadat ze dood zijn;) Nu eens ff lezen wat er allemaal al gebeurd is, Go team burger!

Ja Trem ik ben wat stiller idd, kan ik niet ontkennen.
Maar ik heb vakantie deze week dus bij nogal druk met bier drinken en debiel doen de hele week :D

smeerlappen jullie twee. Care to elaborate waarom jullie op mij stemmen?

Voorlopig stem ik sanca. Nog even teruggelezen en ik denk dat dat gewoon een cult is die piraat.

Laatst bewerkt:
Dit is wel echt een game waarin ik helemaal de kluts kwijt ben.
Want volgens het verhaal zat iedereen er naast. Maar dit kan net zo goed verwoven zijn in het verhaal om iedereen weer op verkeerde voet te zetten.

Volgens deze beredenering zou dan pleurklaat en tremendes geen cult moeten zijn.

Ik ga voorlopig even deze hunch volgen en stemmen op...

Stefanovich

Imo gewoon weer keihard cult!

smeerlappen jullie twee. Care to elaborate waarom jullie op mij stemmen?

Voorlopig stem ik sanca. Nog even teruggelezen en ik denk dat dat gewoon een cult is die piraat.

Wat een bullcrap, je stemt alleen maar op mij omdat ik die RIP in peace van je verdacht vond (vind)

Jullie zijn allemaal karmasletten.

Terug
Naar boven