AndroidHealthClinic

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

HillR voor burgemeester :P

Laatst bewerkt:
Stem vooral niet op mij. Veel te veel verantwoordelijkheid zo'n burgemeesterrol.

Willen jullie meer of minder cults?

Eigen burgers eerst!

Natuurlijk stemt OOK U Tremendes!

Lijst 69

Cool :roflol:

Tremendes als jij het niet overleeft, mag ik dan je super moderator status hebben?

Minder powerlifters op DBB ! minder minder minder

stem daffy

Ik neem de verantwoordelijkheid ook liever niet op me :D Geen idee wie ik wel kan vertrouwen, kan niks uit het verhaaltje halen.

Haha ik zie nu pas het verhaal.

Ik neem de verantwoordelijkheid ook liever niet op me :D Geen idee wie ik wel kan vertrouwen, kan niks uit het verhaaltje halen.

Joehoe:wave: Als moderator zijn wij niet links of rechts maar rechtdoor zee!:thumbs:

Hoe heet dat klote stadje eigenlijk waar ik voor om het burgemeesterschap strijd?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe heet dat klote stadje eigenlijk waar ik voor om het burgemeesterschap strijd?
Zie daar de ware aard van deze scherts-kandidaat. Hij vergeet even dat zijn microfoon aanstaat en roept vervolgens dit soort dingen over onze prachtige stad.

Typisch zo'n beroepspoliticus. Het kan hem niet schelen waar hij burgemeester wordt, als hij het maar wordt. Het gaat hem alleen maar om het geld en de status.

Zo iemand zou onze stad kapot maken.

Kies lijst 16! Ik beloof elke dag een plaatje van een mooie dame te plaatsen als ik gekozen word.

Wanneer begint en eindigt een dag?

• Topic Starter Topic Starter
Dag eindigt om 9 uur vandaag ( normaal 8 maar ga zo even basketballen) en de stemmen graag op je voorkeur dikgedrukt. Iedereen moet overigens gestemd hebben.

jorgyboy

Terug
Naar boven