Fitness Seller

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

• Topic Starter Topic Starter
de inspiratie was op, dus weerwolfstad

Sjessus wat slecht bedacht Lloyd. But fine with me!

Zie daar de ware aard van deze scherts-kandidaat. Hij vergeet even dat zijn microfoon aanstaat en roept vervolgens dit soort dingen over onze prachtige stad.

Typisch zo'n beroepspoliticus. Het kan hem niet schelen waar hij burgemeester wordt, als hij het maar wordt. Het gaat hem alleen maar om het geld en de status.

Zo iemand zou onze stad kapot maken.

Kies lijst 16! Ik beloof elke dag een plaatje van een mooie dame te plaatsen als ik gekozen word.

Een Alley cat als burgervader? Een burgemeester die alleen de afwerkplekken van de stad kent? En dan nu mooie plaatjes beloven maar als het dan zover is met een plaatje van die tandeloze 51-jarige heroïne h**r aankomen want dat is het enige wijf wat stil ligt bij jou in de steeg.
Dus wie is er hier de beroepspoliticus?

Nee nee..stand 69 voor wie sámen verder wil!

Edit..Bedoel lijst 69 voor wie sámen verder wil!

Tremendes, zeer overtuigende campagne :roflol:

Ik stem voor Alleycat, puur onderbuik gevoel dat hij deze keer goed is.

Plus het feit dat Tremendes al zo veel stemmen mee heeft zegt me dat hij niet deugd.
Ik hou je in de gaten.

Die mannen weten immers helemaal niet wat goed is voor ons dorpje! Als ik zie hoe snel Tremendes aan stemmen komt lijkt het mij een slecht plan dat hij de boel gaat runnen..

Lijst 1.50
Klein van stuk, groot van daden!
Stem HillR :kiss:

Die mannen weten immers helemaal niet wat goed is voor ons dorpje! Als ik zie hoe snel Tremendes aan stemmen komt lijkt het mij een slecht plan dat hij de boel gaat runnen..

Lijst 1.50

Ik stemde op hem omdat ik irl moest lachen :P

Hmm, stemmen op een dikkertje of op je avatar, HillR dan maar :eyebrow:

Lijst 1.50

Wat krijg ik van je voor mijn stem?

Anders voorlopig op Tremendes

Voor een goede pic schakel ik ook wel over naar je, Hillr :)

Voor een etentje schakel ik ook over, maken we daar een leuke pic ;)

Wat krijg ik van je voor mijn stem?

Anders voorlopig op Tremendes

Voor een goede pic schakel ik ook wel over naar je, Hillr :)

Ik denk dat mijn pics beter zijn dan de pics die Tremendes te sharen heeft.... :eyebrow:

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Voor een etentje schakel ik ook over, maken we daar een leuke pic ;)

Consider it a deal.. You better be hungry!

Terug
Naar boven