XXL Nutrition

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

Tot hoe laat stemmen ?

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen zijn geteld en er is een meerderheid voor 1 inwoner dus ik begin met het schrijven aan het verhaal.

zoals het er nu toe voor staat is het:

HillR: 3
Tremendes: 4
Dieaphi: 3
Jorgy: 1
Alley: 2
Punjab: 1

Dan ben te laat. Ging uit van 22:00

Lloyd als jij even je verhaaltje in elkaar draait maak ik even van de gelegenheid gebruik om alle stemgerechtigden die hun voorkeur voor mij uitgesproken hebben te bedanken..

Beste kiezers,

Hartelijk dank voor het gestelde vertrouwen in mij als uw nieuwe burgemeester van weerwolvenstad. Eerlijk is eerlijk ik moest het even op laten zoeken hoe het hier heet maar het gaat om mijn capaciteiten en niet of ik daadwerkelijk wel of niet gemotiveerd ben om deze taak te vervullen.
Weerwolvenstad is niet zo groot dus ik denk dit met een 16 uurtjes per week wel af te kunnen. De vergoeding van 120K stemt mij dan ook meer dan tevreden.
Lange neus naar mijn concurrenten HillR en de dikke Diaephi die op slinkse wijze hebben getracht mij op een zijspoor te zetten.

Mensen..Bedankt!

ml0ej9.jpg

Een heftige verkiezingsdag

Na een nu al veel besproken namiddag om het kandidaats schap van burgemeester voor de nader te bepalen en dus nog naamloze stad waar momenteel een weerwolf waart geheel ongepast, zijn de burgers eruit.

Alle manipulatie technieken en hoge krachten zijn toegepast en ik kan jullie vertellen dat de charmes en voloptueze vormen van Hill niet genoeg waren voor de plek van Burgermoeder. Zelfs een beloofd etentje met Stefanovich die ze nu wel waar moet maken (ik heb dr nr voor 10 karma stefan) mocht niet baten voor die felbegeerde extra stem.

Daarnaast was de opmars van het volk in de vorm van achterafsteegjes vol donkere katten ook net niet genoeg doordat de oppositie hem letterlijk en figuurlijk de keel snoerde. Helaas helaas voor alley cat, de stem van het volk mocht het niet baten.

Wat nu? De verkiezing ging nu tussen de 2 dikste bewoners van het dorp, Diaephi en Tremendes.
De burgers besloten dat de meest zwaarlijvige, wat in hun ogen het meest aan aanzien boekte won.

Zoals we allemaal dat wel kunnen raden is dat ons meest geliefde grote kale leider geworden:

Tremendes!!!!!!!!!!!!!!

Aan jou de eer de stad te leiden naar de glorieuze dagen die de stad hopelijk tegemoet gaat zien.
Daarnaast natuurlijk de gelegenheid een nieuwe naam te verzinnen voor je nieuwe machtsbolwerk.

sticker,375x360.png

De nachtrollen mogen hun ding doen en na het nachtverhaal zal de dag tot 10 uur duren morgen

Laatst bewerkt:
Ik had voor alley cat willen gaan

Fatso's have more fun

Hierbij doop ik deze uit onzin en verknipte breinen ontsproten stad, geïnspireerd door een groot man, een man die mijn leven richting heeft gegeven en ik hoop dat hij ook bij zal dragen aan het richting geven van de nieuwe inwoners van...

Modsbroek

Hierbij doop ik deze uit onzin en verknipte breinen ontsproten stad, geïnspireerd door een groot man, een man die mijn leven richting heeft gegeven en ik hoop dat hij ook bij zal dragen aan het richting geven van de nieuwe inwoners van...

Modsbroek

Wil je de topic titel ook veranderen bij deze?

Titel onder voorbehoud is niet echt passend bij onze stadscultuur

:roflol:

10 karma dus

Gefeliciteerd Tremendes, wie mag jou rechterhand zijn? :p

Wie stemden er allemaal op Tremendes, ik telde er maar drie?

Terug
Naar boven