- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Wie stemden er allemaal op Tremendes, ik telde er maar drie?
Die corrupte burgemeester zal vast gerommeld hebben met de stemmen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie stemden er allemaal op Tremendes, ik telde er maar drie?
Nou spannend hoor. Was even vergeten dat ik een kladblok heb dus heb niks genoteerd.![]()

, mooi, in de eerste nacht al een cult eruit.FB, van een ervaren speler als jou had ik meer verwacht, dan zomaar bovenstaande post te plaatsen.
Tenzij..
voor ik dit postte had ik zelf al bijna iedereen afgegaan en ze waren allemaal actief geweest het voorbije uur dus je wordt er niets wijzer uit...
vindt het gewoon raar dat de spelleider dit doet, want dit had mogelijk wel het een en ander kunnen verklappen
Krijg uit dit stukje toch de indruk dat Tremendes een corrupte burgemeester is.Daarnaast was de opmars van het volk in de vorm van achterafsteegjes vol donkere katten ook net niet genoeg doordat de oppositie hem letterlijk en figuurlijk de keel snoerde. Helaas helaas voor alley cat, de stem van het volk mocht het niet baten.

Die corrupte burgemeester zal vast gerommeld hebben met de stemmen.
Krijg uit dit stukje toch de indruk dat Tremendes een corrupte burgemeester is.
Hangen we hem op en blijkt het te kloppen, kunnen we daarna bovendien achter zijn kiezers aangaan.
Dan win ik de volgende verkiezing zeker.![]()
Zijn wrok zie ik nog duidelijk in bovenstaande post.Damn nu al dood.
Was alles maar zo snel als weerwolf game 4G

U toont zich een slecht verliezer en vind ik wat verdacht maar heb een groter onderbuikgevoel bij Orgineel.
In het verhaal word aangegeven dat ik zeker niet de keuze van de wolf was. Ga er vanuit dat mijn kiezers goed zijn. Orgineel zijn keuze was ik zeker niet meer nadat ik hier vermelde dat ik de enige hetero hier was en hem daarna voor homo uitmaakte.Zijn wrok zie ik nog duidelijk in bovenstaande post.
Of ik goed zit weet ik niet meer feit is dat ik zeker niet de keuze van Orgineel was..
De wolf weet sowieso niet wie de cults zijn, dus de "keuze van de wolf" kan niet afhangen van het al dan niet cult zijn. Ik denk dat we de keuze van de wolf. Ik beweer niet dat je cult bent, maar het tekstje pleit je ook niet vrij.