MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

• Topic Starter Topic Starter
Verhaal nacht 1

Eerste nachtverhaal

De wolf keek verbijsterd toe naar het tafereel wat zich afgespeeld heeft deze dag en afgelopen nacht in het door de nieuw gekozen burgemeester omgedoopte Modsbroek, wat zeker niet zijn keuze was en hij maar voorlopig geen bezoekje aan wilt geven in zijn nachtelijke avonturen.

Nerveus als hij is op deze dag en vanwege het feit dat hij morgen vroeg beginnen moet begint hij voor een gemakkelijke prooi, aangezien die al veel toenadering probeert te zoeken en doet alsof hij in zijn kamp behoort. Met geen enkel haar op zijn woest aantrekkelijke lichaam wilt hij hem geloven.

Pas na de daad beziet hij wat ie fout gedaan heeft ...........

De jager zit deze nacht ook niet stil en besluit zijn laarzen voor de deur van onze mede dikkerd die het onderspit moest delven van de nieuwe naamgever. Namelijk ons crosfitt kampioen Diaephi.

De burgemeester heeft al zijn nieuwe bezigheid deze nacht gevonden:

15-outrageous-scenes-in-martin-scorseses-wolf-of-wall-street-we-cant-wait-to-see.jpg

Penose is helaas overleden

hij was een cult

Het is nu dag tot morgen avond 10 uur dus alle tijd om over deze gedenkwaardige dag en nacht na te denken.

hoezo zit er amper tijd tussen het eerste dagverhaal en het eerste nachtverhaal?

iedereen die het voorbije uur niet online is geweest heeft dus sowieso geen belangrijke rol/wolf want ik denk dat je toch wel gewacht hebt tot alle belangrijke rollen hun PM's gestuurd hebben?

FB, van een ervaren speler als jou had ik meer verwacht, dan zomaar bovenstaande post te plaatsen.

Tenzij..

voor ik dit postte had ik zelf al bijna iedereen afgegaan en ze waren allemaal actief geweest het voorbije uur dus je wordt er niets wijzer uit...

vindt het gewoon raar dat de spelleider dit doet, want dit had mogelijk wel het een en ander kunnen verklappen

• Topic Starter Topic Starter
voor ik dit postte had ik zelf al bijna iedereen afgegaan en ze waren allemaal actief geweest het voorbije uur dus je wordt er niets wijzer uit...

vindt het gewoon raar dat de spelleider dit doet, want dit had mogelijk wel het een en ander kunnen verklappen

Daarom deed ik het nu ook

Karma is gegund. Een goed begin voor de burgers!

• Like
Waarderingen: Vonk
RIP in peace

• Like
Waarderingen: Vonk
Goed begin! Als het zo doorgaat worden we vanzelf verlost van het kwaad :cheer:

Ik heb btw teveel karma gespendeerd.. kan nog niet geven:o

Daarnaast was de opmars van het volk in de vorm van achterafsteegjes vol donkere katten ook net niet genoeg doordat de oppositie hem letterlijk en figuurlijk de keel snoerde. Helaas helaas voor alley cat, de stem van het volk mocht het niet baten.
Krijg uit dit stukje toch de indruk dat Tremendes een corrupte burgemeester is.

Hangen we hem op en blijkt het te kloppen, kunnen we daarna bovendien achter zijn kiezers aangaan.

Dan win ik de volgende verkiezing zeker. :cool:

Die corrupte burgemeester zal vast gerommeld hebben met de stemmen.

Krijg uit dit stukje toch de indruk dat Tremendes een corrupte burgemeester is.

Hangen we hem op en blijkt het te kloppen, kunnen we daarna bovendien achter zijn kiezers aangaan.

Dan win ik de volgende verkiezing zeker. :cool:

U toont zich een slecht verliezer en vind ik wat verdacht maar heb een groter onderbuikgevoel bij Orgineel.
In het verhaal word aangegeven dat ik zeker niet de keuze van de wolf was. Ga er vanuit dat mijn kiezers goed zijn. Orgineel zijn keuze was ik zeker niet meer nadat ik hier vermelde dat ik de enige hetero hier was en hem daarna voor homo uitmaakte.:) Zijn wrok zie ik nog duidelijk in bovenstaande post.
Of ik goed zit weet ik niet meer feit is dat ik zeker niet de keuze van Orgineel was..

U toont zich een slecht verliezer en vind ik wat verdacht maar heb een groter onderbuikgevoel bij Orgineel.
In het verhaal word aangegeven dat ik zeker niet de keuze van de wolf was. Ga er vanuit dat mijn kiezers goed zijn. Orgineel zijn keuze was ik zeker niet meer nadat ik hier vermelde dat ik de enige hetero hier was en hem daarna voor homo uitmaakte.:) Zijn wrok zie ik nog duidelijk in bovenstaande post.
Of ik goed zit weet ik niet meer feit is dat ik zeker niet de keuze van Orgineel was..

De wolf weet sowieso niet wie de cults zijn, dus de "keuze van de wolf" kan niet afhangen van het al dan niet cult zijn. Ik denk dat we de keuze van de wolf. Ik beweer niet dat je cult bent, maar het tekstje pleit je ook niet vrij.

De wolf weet sowieso niet wie de cults zijn, dus de "keuze van de wolf" kan niet afhangen van het al dan niet cult zijn. Ik denk dat we de keuze van de wolf. Ik beweer niet dat je cult bent, maar het tekstje pleit je ook niet vrij.

Lees het verhaal nog eens..de wolf is degene waarvan ik zeker niet de keuze was als burgemeester. We zijn toch op zoek naar de wolf of ben ik nou gek?
Of zit ik goed met orgineel en wil je niet mee denken richting hem?

Terug
Naar boven