AndroidHealthClinic

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

De wolf weet sowieso niet wie de cults zijn, dus de "keuze van de wolf" kan niet afhangen van het al dan niet cult zijn. Ik denk dat we de keuze van de wolf. Ik beweer niet dat je cult bent, maar het tekstje pleit je ook niet vrij.

De wolf keek verbijsterd toe naar het tafereel wat zich afgespeeld heeft deze dag en afgelopen nacht in het door de nieuw gekozen burgemeester omgedoopte Modsbroek, wat zeker niet zijn keuze was en hij maar voorlopig geen bezoekje aan wilt geven in zijn nachtelijke avonturen.

Tremendes is me voor :D

Dit pleit Tremendes vrij van Wolf zijn. Kan nog steeds een cult zijn natuurlijk. 'De wolf keek verbijsterd toe', heeft de wolf niet gestemd? Van Jaap ja en FabulaActaEst heb ik geen stemmen staan.

Keek de wolf verbijsterd toe omdat hij niet had verwacht dat tremendes gekozen zou worden? Is iedereen die tremendes heeft gestemd dan automatisch niet de wolf?

edit:
Of misschien keek de wolf verbijsterd toe omdat zijn IQ dusdanig laag is dat het hele idee van een verkiezing hem de pet te boven gaat?

Laatst bewerkt:
Lees het verhaal nog eens..de wolf is degene waarvan ik zeker niet de keuze was als burgemeester. We zijn toch op zoek naar de wolf of ben ik nou gek?
Of zit ik goed met orgineel en wil je niet mee denken richting hem?

Opnieuw: aangezien de wolf geen cults kent, ben jij enkel vrijgesproken van het wolf zijn en niet van het cult zijn.

Ik zie weinig tot geen hints in het enigszinds korte verhaal...

Nou dat is iig, in tegenstelling tot jou, iets. Zie jou alleen niet mee willen denken richting een hint..

Met dat argument denk je zelf ook niet mee richting een beschuldigende hint. Het enige dat je er mee doet is jezelf proberen vrijpleiten :p. Voorkomen dat iemand elke kans aangrijpt om te "bewijzen" dat hij geen cult is, is ook een nuttige manier van meedenken.

Het deeltje over Origineel zou wel kunnen kloppen, maar het lijkt me straf moest er in het begin van het verhaal al zo'n duidelijke hint richting wolf zitten.

Laatst bewerkt:
Heb ook niet op Tremendes gestemd, maar dat is gewoon omdat ik niet bang ben voor zijn mod powerrrrrr :cool:

De wolf keek verbijsterd toe naar het tafereel wat zich afgespeeld heeft deze dag en afgelopen nacht in het door de nieuw gekozen burgemeester omgedoopte Modsbroek, wat zeker niet zijn keuze was en hij maar voorlopig geen bezoekje aan wilt geven in zijn nachtelijke avonturen.
Dus de wolf heeft niet op Tremendes gestemd, maar wil hem voorlopig ook geen nachtelijk bezoek brengen.

Deze combinatie kan toch maar een ding betekenen, Tremendes is zelf de wolf.

Zoals we allemaal dat wel kunnen raden is dat ons meest geliefde grote kale leider geworden:
Met geen enkel haar op zijn woest aantrekkelijke lichaam wilt hij hem geloven.
Dus de burgemeester wordt expliciet kaal genoemd, en vervoglens wordt gezegd dat de wolf iets "met geen enkele haar" wil geloven.

Tremendes is dus de wolf.

Nerveus als hij is op deze dag en vanwege het feit dat hij morgen vroeg beginnen moet begint hij voor een gemakkelijke prooi, aangezien die al veel toenadering probeert te zoeken en doet alsof hij in zijn kamp behoort.
Damn lastig..
Ik mag tremendes wel, maar vorige keer zat hij ook niet op te letten.
Penose zocht toenadering tot de wolf, Penose zegt dat hij Tremendes wel mag.

Penose heeft ook al vermeld dat jij zijn vriendje bent.

Dus de wolf heeft niet op Tremendes gestemd, maar wil hem voorlopig ook geen nachtelijk bezoek brengen.

Deze combinatie kan toch maar een ding betekenen, Tremendes is zelf de wolf.

Dus de burgemeester wordt expliciet kaal genoemd, en vervoglens wordt gezegd dat de wolf iets "met geen enkele haar" wil geloven.

Penose zocht toenadering tot de wolf, Penose zegt dat hij Tremendes wel mag.

Haha mooi gevonden dit. 'T lijkt me alleen wel wat snel dat Loyd nu al hint naar de wolf maar het zou zomaar kunnen. Voorlopig wil ik er best in meegaan.

Klopt, maar dat is algemeen bekend.

Ik zou Penose ook nooit pakken 's nachts. Daar is onze vriendschap veel te hecht voor.

Of je wist dat we dit gingen denken.

Anyway, Tremendes is de wolf niet.

De wolf stond te kijken hoe het gebeurde, iets dat hij niet wou. Tremendes was gisteren de meest actieve speler en wou burgemeester worden. Maw, hij kan de wolf niet zijn.

Word ik nu geacht zoveel dommigheid te gaan weerleggen nee toch?

Ga ik ook niet doen dikke lul.

orgineel

Jullie schijterds wachten wel weer tot 21.58u of switchen rond dat tijdstip, prima.

Wtf deed die debiele jager trouwens bij de verkeerde dikke? Als tie een beetje slim is gaat ie vanacht voor zn burgervader staan.

De wolf stond te kijken hoe het gebeurde, iets dat hij niet wou. Tremendes was gisteren de meest actieve speler en wou burgemeester worden. Maw, hij kan de wolf niet zijn.

+1. Wolf is hij zeker niet. Of hij al dan niet cult is, daar brengt het eerste tekstje (ondanks wat Tremendes zegt) geen uitsluitsel over.

orgineel

Jullie schijterds wachten wel weer tot 21.58u of switchen rond dat tijdstip, prima.

Wtf deed die debiele jager trouwens bij de verkeerde dikke? Als tie een beetje slim is gaat ie vanacht voor zn burgervader staan.

Bewijs is nog wat magertjes om al meteen op Origineel te stemmen vind ik.

+1. Wolf is hij zeker niet. Of hij al dan niet cult is, daar brengt het eerste tekstje (ondanks wat Tremendes zegt) geen uitsluitsel over.

Bewijs is nog wat magertjes om al meteen op Origineel te stemmen vind ik.

Oei 2 mensen die na best redelijk aan te nemen bewijzen in de bres springen voor Tremendes...
We have a cult train here?

Oei 2 mensen die na best redelijk aan te nemen bewijzen in de bres springen voor Tremendes...
We have a cult train here?

Lol. Ik wees Tremendes meteen op het feit dat hij zichzelf op basis van dat tekstje niet kon vrijpleiten van het cult zijn:

De wolf weet sowieso niet wie de cults zijn, dus de "keuze van de wolf" kan niet afhangen van het al dan niet cult zijn. Ik denk dat we de keuze van de wolf. Ik beweer niet dat je cult bent, maar het tekstje pleit je ook niet vrij.

Opnieuw: aangezien de wolf geen cults kent, ben jij enkel vrijgesproken van het wolf zijn en niet van het cult zijn.

Met dat argument denk je zelf ook niet mee richting een beschuldigende hint. Het enige dat je er mee doet is jezelf proberen vrijpleiten :p. Voorkomen dat iemand elke kans aangrijpt om te "bewijzen" dat hij geen cult is, is ook een nuttige manier van meedenken.

Ik heb dus niet al te veel vertrouwen in Tremendes. Hij grijpt de mogelijkheid om zich vrij te pleiten van de "slechte kant" iets te gretig aan, waarbij hij negeert dat het helemaal niet zeker is dat hij geen cult kan zijn.

Lol. Ik wees Tremendes meteen op het feit dat hij zichzelf op basis van dat tekstje niet kon vrijpleiten van het cult zijn:

Ik heb dus niet al te veel vertrouwen in Tremendes. Hij grijpt de mogelijkheid om zich vrij te pleiten van de "slechte kant" iets te gretig aan, waarbij hij negeert dat het helemaal niet zeker is dat hij geen cult kan zijn.

Ja ik kan ook cult zijn. Ik kan ook je vader zijn...duuh.

Mooie zet van de wolf, cult -1

Jager je zat goed bij mij ! ik verwelkom je vanavond weer graag, zal je niet teleurstellen.

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Hmm, ik ben geneigd om mee te gaan op Tremendes maar de volgende quote van Pleurklaat trok mijn aandacht

Seems legit

wat een onzin die quote van pleurklaat :roflol:

Terug
Naar boven