- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sanca en IMBAatwork grijpen meteen hun kans om de aandacht op mij te richten. Blijkbaar is het voor hen zo belangrijk om de kans dat zij verdacht worden zo klein mogelijk te maken dat ze meteen mij beschuldigen ook al is daar totaal geen reden voor.
Dat is legitiem srs verdacht. (srs)
Ik wil gewoon dat cults rusten in vrede ipv dat ze mij lastig komen vallen als onrustige geest.
Ik ben eigenlijk geneigd om op Tremendes te gaan. Ik vind hem nogal matig argumenteren en hij komt ook wat "agressiever" uit de hoek dan normaal. Ik vind trouwens de mogelijkheid van een cult met een dubbele stem een groter gevaar dan het voordeel van een burger met een dubbele stem.
Moest Tremendes een cult blijken te zijn, dan kennen we ook in één klap zijn mede-cults.
Pleurklaat blijft ook een mogelijkheid. De "RIP"-opmerking kan een poging zijn om de wolf op de hoogte te brengen, en er voor te zorgen dat de wolf niet nog eens een cult uitschakelt.
Ja ik kan ook cult zijn. Ik kan ook je vader zijn...duuh.
Origineel gepost door tremendes Bekijk Post
Ja ik kan ook cult zijn. Ik kan ook je vader zijn...duuh.
Citaat:
Origineel gepost door tremendes Bekijk Post
Nee je vader kan ik toch niet zijn..

Geen idee wat het woord "Dokkie" betekent.
Om de hierboven genoemde redenen: Tremendes
Wil meneer de burgemeester ook eens antwoorden op mijn post ? Ik snap wel dat je het liever ontwijkt maar doe toch maar
ik stem ook tremendes. Hij beloofde ons verhoogde oplettendheid mbv zijn kladblok, mijn inziens heeft hij dit niet waar gemaakt. Van kiezersbedrog zijn wij hier in Modsbroek niet gediend!
Seems legit op de eerste dag(wat dit eigenlijk is) ga je massaal op een actieve speler. Als cult zijnde..
Indien de Burgemeester er vandaag uit gaat, mag hij in een laatste ademtocht zijn opvolger benoemen