Fitness Seller

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

Sanca en IMBAatwork grijpen meteen hun kans om de aandacht op mij te richten. Blijkbaar is het voor hen zo belangrijk om de kans dat zij verdacht worden zo klein mogelijk te maken dat ze meteen mij beschuldigen ook al is daar totaal geen reden voor.

Dat is legitiem srs verdacht. (srs)

Sanca en IMBAatwork grijpen meteen hun kans om de aandacht op mij te richten. Blijkbaar is het voor hen zo belangrijk om de kans dat zij verdacht worden zo klein mogelijk te maken dat ze meteen mij beschuldigen ook al is daar totaal geen reden voor.

Dat is legitiem srs verdacht. (srs)

RIP in peace roepen als er een cult doodgaat is voor mij een reden

In before Diaephi die zn vriendje komt redden

Ik wil gewoon dat cults rusten in vrede ipv dat ze mij lastig komen vallen als onrustige geest.

Ik ben eigenlijk geneigd om op Tremendes te gaan. Ik vind hem nogal matig argumenteren en hij komt ook wat "agressiever" uit de hoek dan normaal. Ik vind trouwens de mogelijkheid van een cult met een dubbele stem een groter gevaar dan het voordeel van een burger met een dubbele stem.

Moest Tremendes een cult blijken te zijn, dan kennen we ook in één klap zijn mede-cults.

Pleurklaat blijft ook een mogelijkheid. De "RIP"-opmerking kan een poging zijn om de wolf op de hoogte te brengen, en er voor te zorgen dat de wolf niet nog eens een cult uitschakelt.

Ik ben eigenlijk geneigd om op Tremendes te gaan. Ik vind hem nogal matig argumenteren en hij komt ook wat "agressiever" uit de hoek dan normaal. Ik vind trouwens de mogelijkheid van een cult met een dubbele stem een groter gevaar dan het voordeel van een burger met een dubbele stem.

Moest Tremendes een cult blijken te zijn, dan kennen we ook in één klap zijn mede-cults.

Pleurklaat blijft ook een mogelijkheid. De "RIP"-opmerking kan een poging zijn om de wolf op de hoogte te brengen, en er voor te zorgen dat de wolf niet nog eens een cult uitschakelt.

Nee je vader kan ik toch niet zijn..

tremendes

puur op onderbuik gevoel, denk dat hij een slechte burgermeester is die dikke. Vind ook dat hij wel erg fanatiek speelt plots.

inbe4 is het ook nooit goed

ik stem ook tremendes. Hij beloofde ons verhoogde oplettendheid mbv zijn kladblok, mijn inziens heeft hij dit niet waar gemaakt. Van kiezersbedrog zijn wij hier in Modsbroek niet gediend!

**** er gaan er plots wel veel op die dikke :roflol:

Wil meneer de burgemeester ook eens antwoorden op mijn post ? Ik snap wel dat je het liever ontwijkt maar doe toch maar

Nouja door zoveel dommigheid is het uitgesloten dat ik fabula zijn vader ben. Dan heb ik eigenlijk al genoeg gezegd.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

ik stem ook tremendes. Hij beloofde ons verhoogde oplettendheid mbv zijn kladblok, mijn inziens heeft hij dit niet waar gemaakt. Van kiezersbedrog zijn wij hier in Modsbroek niet gediend!

Seems legit op de eerste dag(wat dit eigenlijk is) ga je massaal op een actieve speler. Als cult zijnde..

**** er gaan er plots wel veel op die dikke :roflol:

Ja lache he cult..

• Topic Starter Topic Starter
Indien de Burgemeester er vandaag uit gaat, mag hij in een laatste ademtocht zijn opvolger benoemen

Nou de situatie vraagt erom.. Ik ben geen cult en dat ik de wolf ben is al uitgesloten. Kijk maar wat jullie ermee doen.

Indien de Burgemeester er vandaag uit gaat, mag hij in een laatste ademtocht zijn opvolger benoemen

**** dan ook maar op met dat klote stadje..Wil je je opwerpen om goed te doen en de dubbele stem naar de goede kant te krijgen krijg je dit.

Neenee..deze burgermeester zegt helemaal niks in een laatste ademtocht.

Terug
Naar boven