wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Nacht 1
Het is nacht in het kamp van Ragnar Lothbrok. Verdwaasd kijkt Ragnar nog even om zich heen, alvorens hij definitief zijn ogen sluit voor die nacht.
Niet iedereen valt in slaap. De jager staat al erg vroeg te springen voor het huisje van HillR. Wie weet ziet hij me wel staan en kunnen we ons lekker een keer bezatten en hierna kontenbonken.
Het meisje gluurt een keer stiekem naar de wolf, maar deze wiskundige hints zijn voor hem waarschijnlijk iets te hoog gegrepen. Volgende keer beter.
De vrouw glipt stiekem haar huisje uit en gaat op pad voor de nacht.
Sanca kan niet slapen, diverse slachtvelden hebben zijn tol geëist op zijn mentale gesteldheid. Hij zit in een identiteitscrisis, ben ik nu een piraat of een viking ? Met zijn broek op zijn enkels, een papegaai op zijn schouder en een schedel in zijn hand, rent hij door het kamp heen. Luidkeels roept hij herhaaldelijk '' FOS DO RAH, FOS DO RAH''. Tremendes is het zat dat die manke piraat door het kamp blijft rennen en schopt hem een keer onder zijn kont.
De vrouw ligt op de loer, haar slachtoffer slaapt nog niet. Mooi. Langzaam sluipt zij naar hem toe, waarna ze hem eens stevig bij de priester vast pakt. Hij schrikt, maar voelt ook vreugde, het was lang geleden dat iemand hem daar vastpakte. In dit moment van verstandsverbijstering voelt hij een mes tussen zijn ribben glijden. Hij kijkt op. Jij bent de verrader ? Hij valt neer en sterft een afgruwelijke dood. Een laatste keer schreeuwt hij nog '' FOS DO RAH'' . Tremendes antwoordt vanuit zijn tent dat hij zijn bek moet houden !
De volgende morgen vinden de burgers het slachtoffer. Vol afgunst staan ze in een cirkel om hem heen en treuren.
Sanca is dood
Hij was burger
Geweldig verhaal man
Geen tweede keer geluk deze keer, was mooi geweest als er nog een cult uitging.Ik denk dat fos do rah een hint is, word meerdere keren expliciet vermeld dus kan geen toeval meer zijn. Ik weet dat er in de game skyrim een gelijkaardig spreuk zit "fus ro dah" maar ik zie nog niet direct een connectie.
Laatst bewerkt:

blijf ik tenminste eens wat langer uit de klauwen van de wolf! Vorige games lusten ze me wel..