Fitness Seller

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Vraag is voor mij ook, wijst het zeker naar een slechte rol? Aangezien er tijdens de eerste stemming al een cult uitging acht ik de kans niet onbestaande dat er een hint inzit naar een mogelijk goeie rol.

Ik denk niet dat er een hint in gaat zitten naar een gewone burger die geen speciale rol heeft. En bij het deeltje over Fos Ra Doh zie ik niet meteen een link naar een speciale burgerrol. De kans dat de hint naar een cult verwijst lijkt me dus wel wat groter.

Dat Sanca burger was lag er wel erg dik op.

Ik eerste verhaal stond dat hij een baard had, nu heeft hij dit in het echt ook wel, maar is in dit geval een teken van mannelijkheid geweest.
Easy kill voor de wolf dus, weet niet of Deaphi het zo als hint bedoeld had, maar zo haalde ik het er wel uit.

Dat foe do rah linken aan Elder Scrolls is niet eens zo gek, jammer alleen dat dan de pijlen richting mij wijzen tot dusver.
Hoewel Sanca burger was, en het dus ook gewoon kan zijn dat dit een hint is dat ik goed ben. (wat ook zo is, in elke betekenis van het woord)

Gisteren gingen er ook diverse stemmen naar mij uit, omdat ik denk dat ik niet verkeerd zit met Nicky.
Vandaar toch weer mijn stem daarop vandaag.

Ben geneigd je weer te volgen.

Lijkt mij dat er een reden moet zijn voor het offeren van Tub gisteren.

Ik ben geneigd van voor tremendes te gaan. In het verhaal uit hij zich twee keer negatief tov sanca (één keer kan voor een mooi verhaal te schrijven maar twee keer vind ik te toevallig) en bovendien heeft hij ook nog niet echt meegezocht naar hints.

Ik ben geneigd van voor tremendes te gaan. In het verhaal uit hij zich twee keer negatief tov sanca (één keer kan voor een mooi verhaal te schrijven maar twee keer vind ik te toevallig) en bovendien heeft hij ook nog niet echt meegezocht naar hints.

Nee je vriendje, waar je waarschijnlijk heimelijk op verliefd bent, zoekt lekker mee! Ga daar eens op hooms!

Heb een pagina terug mijn mening gegeven waar we op moeten gaan. Dan ben ik er al uit, wat moet ik nog meer? Wil je me horen denken ofzo?

Nee je vriendje, waar je waarschijnlijk heimelijk op verliefd bent, zoekt lekker mee! Ga daar eens op hooms!

Heb een pagina terug mijn mening gegeven waar we op moeten gaan. Dan ben ik er al uit, wat moet ik nog meer? Wil je me horen denken ofzo?

Graag hihi

zal ik vanavond weer een lijst maken?

Persoonlijk denk ik dat Diaephi gewoon een fanboy is van Tremendes en dat hij daarom al 2x in het verhaal voorkwam. Al ga ik wel akkoord dat Tremendes weer net dat tikkeltje anders speelt dan normaal, maar kan er momenteel nog niets slechts aan koppelen.

Voor de rest denk ik wel hetzelfde als IMBA. Gisteren pikte hij er, zou erg toevallig zijn maar kan uiteraard wel, met Nicky al meteen een cult uit. Omdat cults dan gisteren niet goed wisten wat doen, hebben ze hun inactieve cult maar opgegeven. Zou kunnen, toch?

En dan de hints:
- Nicky is boos omdat iemand anders het 'mannetje' van de groep is.

- Nicky is één van de oudere spelers --> elder scrolls met 'Fos Do Rah', terwijl de echte spreuk 'Fus Ro Dah' is, dus lijkt me dat een verkeerde spelling leidt naar een slechte rol..

Als je ook Fus Do Rah google dan krijg je wel erg veel soortgelijke Youtube filmpjes.
Meestal eindigend met dat iemand plat gaat.
Geen idee wat we hiermee kunnen verder :)

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

Pagina terug heb ik dat uitgelegd.

Omdat die Tub beschermde, ok zit wat in.

Persoonlijk denk ik dat Diaephi gewoon een fanboy is van Tremendes en dat hij daarom al 2x in het verhaal voorkwam. Al ga ik wel akkoord dat Tremendes weer net dat tikkeltje anders speelt dan normaal, maar kan er momenteel nog niets slechts aan koppelen.

Kan ook al blijf ik het apart vinden dat tremendens twee keer vermeld word of het moet zijn dat de no homo liefde tussen die twee zo groot is :) Na verloop van tijd begin je natuurlijk in alles iets te zien.

Voor de rest denk ik wel hetzelfde als IMBA. Gisteren pikte hij er, zou erg toevallig zijn maar kan uiteraard wel, met Nicky al meteen een cult uit. Omdat cults dan gisteren niet goed wisten wat doen, hebben ze hun inactieve cult maar opgegeven. Zou kunnen, toch?

En dan de hints:
- Nicky is boos omdat iemand anders het 'mannetje' van de groep is.

- Nicky is één van de oudere spelers --> elder scrolls met 'Fos Do Rah', terwijl de echte spreuk 'Fus Ro Dah' is, dus lijkt me dat een verkeerde spelling leidt naar een slechte rol..

Waarom zijn we zeker dat Nicky een cult is? Als het 100% zeker was waren we toch daarvoor gegaan ipv een inactieveling die mogelijk ook een burger kon zijn. Je beschermtheorie kan wel kloppen als het eerste waar is.

Goldberg lijkt me ook wel een mooie kandidaat.

Kan ook al blijf ik het apart vinden dat tremendens twee keer vermeld word of het moet zijn dat de no homo liefde tussen die twee zo groot is :) Na verloop van tijd begin je natuurlijk in alles iets te zien.

Mannen met baarden voelen altijd wat meer voor elkaar.

Waarom zijn we zeker dat Nicky een cult is? Als het 100% zeker was waren we toch daarvoor gegaan ipv een inactieveling die mogelijk ook een burger kon zijn. Je beschermtheorie kan wel kloppen als het eerste waar is.

Ben ik niet, zeg gewoon dat het 'zou kunnen'.

Maar het was niet 100% zeker, dus wou gisteren iedereen ineens voor een inactieveling gaan. Kan zijn dat het zomaar is, maar zoals ik reeds gisteren heb aangehaald en je waarschijnlijk wel kan beamen, gebeurt het bijna nooit dat we in de eerste ronde een inactieve speler eruit spelen. Opnieuw, het zou dus kunnen dat er nu wat meer achter zat.

Maar om eerlijk te zijn ben ik dan meer zeker van de hints, dan van die switch.

Pleukaat is ook inactief. Wordt hij gekicked of is daar ook een stemming voor nodig?

Misschien is hij wel de wolf..

Pleukaat is ook inactief. Wordt hij gekicked of is daar ook een stemming voor nodig?

Misschien is hij wel de wolf..

Die is alleen in voor de karma.

Toen ik met de stem op Nicky kwam en een paar mensen lieten vallen dat ze zich er wel in konden vinden kwamen er ineens een hoop stemmen mijn kant op.
Denk dat dit een cult treintje met een paar burgers waren.

Toen de inactieve cult geopperd werd gingen er veel burgers in mee.
Aan de hand van degene die er (vrij) snel in meegingen kan je wel opmaken dat ze goed zijn.
Op laatste moment zijn de cults waarschijnlijk ook geswitched om niet op te vallen, was toch een verloren zaak.
Denk ook niet dat Goldberg dus slecht is om 2 redenen :

- Als hij Cult was zou hij zichzelf zo vroeg in de game wel erg in de kijkers zetten, zeker omdat het toch een verloren zaak was.

- Het verhaal nog steeds dat hij zich als mannetje gedroeg zie ik als dat hij goed is, en Nicky juist slecht.

Die is alleen in voor de karma.

Toen ik met de stem op Nicky kwam en een paar mensen lieten vallen dat ze zich er wel in konden vinden kwamen er ineens een hoop stemmen mijn kant op.
Denk dat dit een cult treintje met een paar burgers waren.

Aan de hand van degene die er (vrij) snel in meegingen kan je wel opmaken dat ze goed zijn.
Op laatste moment zijn de cults waarschijnlijk ook geswitched om niet op te vallen, was toch een verloren zaak.
Denk ook niet dat Goldberg dus slecht is om 2 redenen :

- Als hij Cult was zou hij zichzelf zo vroeg in de game wel erg in de kijkers zetten, zeker omdat het toch een verloren zaak was.

- Het verhaal nog steeds dat hij zich als mannetje gedroeg zie ik als dat hij goed is, en Nicky juist slecht.

Gisteren wilde je eerst ook niet op Tub, nu goldberg niet. Strookt prima met mijn redenatie van vanochtend.

Het is zelfs niet ondenkbaar dat de cults zelf de stemming naar Tub hebben geleid. Zij weten als geen ander dat hij inactief was, aangezien hij waarschijnlijk ook niet reageerde op pm's.
Op deze manier dachten ze wellicht zichzelf vrij te pleiten.

Gisteren wilde je eerst ook niet op Tub, nu goldberg niet. Strookt prima met mijn redenatie van vanochtend.

Ik heb nooit gezegd dat ik niet op Tub wilde.
Was aardig overtuigd van mijn gelijk betreft Nicky.

Heb nu de boel terug gelezen, en heb toch mijn twijfel over Nicky.
Ze ging als 5e al mee op Tub, terwijl er toen echt nog wel kans was als de cults het goed speelde om mij er uit te werken.

Goldberg bleef wel stug op mij, maar kan ook stommigheid zijn. (waarschijnlijk, of hij is cult)

Terug
Naar boven