AndroidHealthClinic

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Ga maar niet op Goldberg stemmen. Gaat wat te makkelijk naar mijn smaak. Bovendien stemde ik gisteren ook niet op Tub, dus dat maakt Goldberg in mijn ogen niet verdacht.

Ga gewoon net als gisteren op Nicky.

Hint van IMBA staat wat mij betreft nog steeds. Bovendien is er gisteren amper een culttrein geweest om Tub te redden en dat zou zeker te maken kunnen hebben met het feit dat het meest logische andere slachtoffer (Nicky) ook cult is.

.

Vind jullie naar voren schuiven van Nicky ook wel verdacht steeg kat, na de stemmingen op goldberg

zo....net terug van werk, zo eens even bijlezen.

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

En dan de hints:

- Nicky is boos omdat iemand anders het 'mannetje' van de groep is.

- Nicky is één van de oudere spelers --> elder scrolls met 'Fos Do Rah', terwijl de echte spreuk 'Fus Ro Dah' is, dus lijkt me dat een verkeerde spelling leidt naar een slechte rol..

Imbaatwork is ook een oudere speler....combineren met de hint naar Elders scrolls....

Heb nu de boel terug gelezen, en heb toch mijn twijfel over Nicky.
Ze ging als 5e al mee op Tub, terwijl er toen echt nog wel kans was als de cults het goed speelde om mij er uit te werken.

Als je goed hebt teruggelezen was ik de eerste die Tub opperde....met een reden nog ook.

Ik twijfel over IMBA (ben ik serieus de enige??) en Goldberg.
Redenen voor Imba zijn de oudere speler....ook omdat eerder iets over ancient (ervaren speler) wordt genoemd en dan ook nog de Elders Scroll...
Imba is een ervaren speler, ik een groentje.
3 afzonderlijke hints met OUD(er) (sorry Imba)

Redenen voor Goldberg: hij was gisteren al mijn 2e keus, en nu met het tub verdedigen nog steeds.

karmah**r, wil jij een topic ban ?

Zeg het dan..zeg het dan..zeg het dan!!

11qolnd.jpg

Ik ga ook mee op Goldberg voor nu.. Als ik niet in slaap val zometeen dan kijk ik vlak voor 10u nog even of er wellicht nieuwe ontwikkelingen zijn..

zo....net terug van werk, zo eens even bijlezen.

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Imbaatwork is ook een oudere speler....combineren met de hint naar Elders scrolls....

Als je goed hebt teruggelezen was ik de eerste die Tub opperde....met een reden nog ook.

Ik twijfel over IMBA (ben ik serieus de enige??) en Goldberg.
Redenen voor Imba zijn de oudere speler....ook omdat eerder iets over ancient (ervaren speler) wordt genoemd en dan ook nog de Elders Scroll...
Imba is een ervaren speler, ik een groentje.
3 afzonderlijke hints met OUD(er) (sorry Imba)

Redenen voor Goldberg: hij was gisteren al mijn 2e keus, en nu met het tub verdedigen nog steeds.

Zullen we 30+ gewoon niet oud noemen? Alles na 40 is oud. Komen we Bij Tremendes!

Zoals ik al zei vond ik de hints van IMBA wel overtuigend, en komt hij op mij goed over.. Gewacht op Nicky's verdediging, welke ik slap vind. Wat ik wel weer moeilijk vind is dat IMBA zelf van Nicky afstapt .. ???

Ik ga mee op NickyCF

Zou niet weten op wie ik anders moet stemmen, alhoewel ik van een paar deelnemers wel vind dat ze enorm op de achtergrond blijven.. maar om dan een losse stem te plaatsen schieten we ook niets mee op.

Er wordt te makkelijk op Goldberg gestemd..

ik ga ook maar voor nicky snap niet echt waarom er zoveel op goldberg stemmen

groetjes viking henk

Zoals ik al zei vond ik de hints van IMBA wel overtuigend, en komt hij op mij goed over.. Gewacht op Nicky's verdediging, welke ik slap vind. Wat ik wel weer moeilijk vind is dat IMBA zelf van Nicky afstapt .. ???

Ik ga mee op NickyCF

Zou niet weten op wie ik anders moet stemmen, alhoewel ik van een paar deelnemers wel vind dat ze enorm op de achtergrond blijven.. maar om dan een losse stem te plaatsen schieten we ook niets mee op.

Er wordt te makkelijk op Goldberg gestemd..

Wat is er gebeurd met dat vrouwen onder elkaar solidair blijven? Is dat 2013 ofzo?:roflol:

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Zullen we 30+ gewoon niet oud noemen? Alles na 40 is oud. Komen we Bij Tremendes!

Jij moet je bek houden..

Over solidariteit gesproken: HillR en Jimbooo staan bij mij onder het cultlijstje ;)

Haha.. zit ik er dan zo naast Nicky? Ik zie helemaal geen argumenten komen waarom we op iemand anders zouden moeten gaan.. ja alleen op IMBA, omdat hij de hints naar jou aangedragen heeft.

Ik ben momenteel nog behoorlijk blanco. Ik vind IMBA juist goed overkomen vanwege zijn bijdrage aan het zoeken van hints.. zie ik niet veel anderen doen..

Ja jou wel, maar de hints lijken juist naar jou te wijzen..

Give me something to work with? Wellicht dat ik dan een reden heb om op een ander te stemmen?

Jimbooo bij mij ook. Zijn post van net sluit daar ook mooi op aan. Zie mijn eerdere redenatie. Imba trouwens ook.

Hoe kan dat nou? Jij bent je kladblok nog steeds kwijt :o

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Overigens staat Jimbo wel ook bij mij op het cult lijstje...

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Alley is nooit te peilen helaas, maar ik vind hem wel in de grijze zone bivakkeren...

Net thuis maar voorlopig Goldberg als ik het zo snel lees...

Hoe kan dat nou? Jij bent je kladblok nog steeds kwijt :o

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Overigens staat Jimbo wel ook bij mij op het cult lijstje...

Ja baal ik nog steeds van..doe alles uit het hoofd nu.:(

Terug
Naar boven